  • 1. Data: 2005-03-03 14:45:39
    Temat: Zajmowane stanowisko po powrocie z macierzynskiego
    Od: "Marta" <m...@m...uni.torun.pl>

    Witam,
    Czy pracodawca moze zmienic mi zakres obowiazkow po powrocie z urlopu
    macierzynskiego i wykorzystanego po nim wypoczynkowego. Zmiana ta dotyczy
    tylko zakresu obowiazkow a nie zmienia sie stanowisko, na ktorym jestem
    zatrudnoiona.
    Jesli ktos sie orientuje bardzo prosze o odpowiedz i podanie odpowiednich
    "paragrafow" jesli to mozliwe.
    Pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2005-03-03 15:05:09
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > zatrudnoiona.
    > Jesli ktos sie orientuje bardzo prosze o odpowiedz i podanie odpowiednich

    oj... a pracodawca przeciez chyba moze sobie zmieniac zakres obowiazkow, jak
    mu sie podoba, czy nie? bo bym sie zdziwil...

    ja w obowiazkach mam mase pktow a na koncu najlepszy, ktory mowi: wykonuj
    polecenia przelozonego :) i sprawa jasna...

  • 3. Data: 2005-03-04 09:51:34
    Od: "Emek" <k...@y...co.uk>

    > oj... a pracodawca przeciez chyba moze sobie zmieniac zakres obowiazkow,
    jak
    > mu sie podoba, czy nie? bo bym sie zdziwil...
    no nie tak do końca, wszystko to w ramach zajmowanego stanowiska, wszystkie
    inne to jest czasowe przeniesienie na czas określony jak dobrze pamiętam 3
    miesięcy.

    > ja w obowiazkach mam mase pktow a na koncu najlepszy, ktory mowi: wykonuj
    > polecenia przelozonego :) i sprawa jasna...
    w domyśle: w ramach zajmowanego stanowiska.

    Pzdr/Emek