  • 241. Data: 2006-11-21 11:23:44
    Temat: Re: Zajcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Budzik napisał(a) :

    > no tak, tylko ze pojawiały sie tutaj zdania, ze skoro nie masz nic do
    > ukrycia, to na pytanie czy masz gdzies jeszcze jakies nosniki danych
    > powinienes grzecznie powiedziec, gdzie te zdjecia masz...

    Oj, bez przesady :-D Chyba resztki instynktu samozachowawczego
    jeszcze posiada :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: na Onet czasem listy nie dochodzą !!!

  • 242. Data: 2006-11-21 11:26:36
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > W momencie keidy zaczynaja to oprogramowanie rozpowszechniac, za oplata
    > czy bez. Osobiscie, choc jestem przeciwko piraceniu, to jestem "za" w
    > pewnym sensie. Jestem przeciw majatkowemu piraceniu softu, a wiec
    > powielaniu, sprzedawaniu, uzywaniu do wykonywania pracy. Natomiast fakt,
    > ze jakis ziomek z liceum ma w domu nielegalnego windowsa to tak na
    > prawde nie jest istotny.

    a to niby czemu nieistotny?Twoiim zdaniem jezlei iprogram nin ejest
    przeznaczcony glowniie do zastosowan komercyjnych to nalelzaloby
    przyzwalac na jego kradziez
    ?

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 243. Data: 2006-11-21 11:49:20
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Dowcipnis z ciebie

    Dlaczego dowcipniś? Wiesz chyba, że tam głupcy nie pracują i wiedzą czego
    szukać mają,
    Gdyby przez moment wierzyli w to, że to czego szukają jest zakopane nawet
    przez moment i bez moich podpowiedzi ściągnęli by brygadę by to wykopać. Oni
    też się uśmiali z tego. samo życie:)

    pzdr mk

  • 244. Data: 2006-11-21 12:44:12
    Od: "sango" <k...@c...pl>

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd ja to mogę wiedzieć? Może był.
    >
    > W co bardziej światłych Komendach przełożeni warunkowali zgodę na użycie
    > prywatnego komputera okazaniem i przechowywaniem w Komendzie licencji na
    > znajdujące się tam oprogramowanie. Różnie to rozwiązywano. Ale weź pod
    > uwagę, że w połowie lat 90-tych dla wielu przełożonych zagadnienie
    > legalności

    wydaje sie, ze sprawa o ktorej pisala gazeta wyborcza byla z 2005 roku ...
    poza tym pytanie w jaki sposob dziala pion kontroli w policji w takich
    sprawach ...
    to ze naduzycia sie zdarzaja to chyba normalka w kazdej policji na calym
    swiecie ...

    polecam ciekawy artykul z tygodnika podhalanskiego ...
    http://raven.tatrynet.pl/cgi-bin/tp/wza.pl?rok=03&nr
    =tp06

  • 245. Data: 2006-11-21 13:06:59
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 21 Nov 2006 11:01:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > no tak, tylko ze pojawiały sie tutaj zdania, ze skoro nie masz nic do
    > ukrycia, to na pytanie czy masz gdzies jeszcze jakies nosniki danych
    > powinienes grzecznie powiedziec, gdzie te zdjecia masz...

    I co? Wsiądą ze mną w samochód i pojadą po nie? To byłoby całkiem
    zabawne ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 246. Data: 2006-11-21 13:09:57
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail h...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ale poniewaz to grupa o prawie, to ja sie pytam o prawo - czy w koncu
    > posiadanie mp3 na wlasny uzytek jest legalne i przez to czepianie sie jakis
    > mp3-playerkó wjest bzdura totalna, czy tez nie jest legalne?

    Wedle ustawy o prawi eautorskim jest legalne posiadanie na wlasny uzytek
    dowolnych utworow audiowizualnych, ktore juz zostaly
    udostepnione/rozprowadzone. A wiec nagran z tv, radia, plikow audio
    (mp3, wma, ogg, wav, aif, mid, amr...) i video. Sciagajac nie popelniasz
    presztepstwa.

    Niestety RIAA i inni chca to zmienic, zeby bylo jak z softem.

    Wtedy kazdy bedzie winny - nawet ja, jak sobie przerobie wlasna plyte
    Audio na MP3... (bo zlamie zabezpieczenia plyty CDAudio)

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 247. Data: 2006-11-21 13:14:57
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Sowiecki Agent wrote:

    > a to niby czemu nieistotny?Twoiim zdaniem jezlei iprogram nin ejest
    > przeznaczcony glowniie do zastosowan komercyjnych to nalelzaloby
    > przyzwalac na jego kradziez
    > ?

    Zle mnie zrozumieles. Nie nalezy pozwalac. Ale tez nie nalezy wbiegac
    tam z antyterrorką czy innymi "przewazajacymi" silami. Najlepiej w ogole
    sie tym nie zajmowac, tylko przeznaczyc sily, srodki, zasoby na sciganie
    prawdziwych przestepcow (mnp. tych, ktorzy udostepniaja i sprzedaja soft
    na masowa skale... Per analogia - scigac duze, nielegalne bimbrownie, a
    jak ktos ma 3 gasiory w szopie - zostawic, a nie ostrzelac w imie prawa.

    Innymi slowy - umiaru w tym co sie robi i jak sie robi.

    Wiadomo, ze zgarniecie zbysia za nielegalny windows i 3 gierki to
    "sukces" statystycznie taki sam jak rozbicie gangu zajmujacego sie
    wymuszeniami (tu 1 sukces i tam jeden sukces). Al eja wole, zeby sie
    skupiono na gangach, a nei na domoroslych piratach.

  • 248. Data: 2006-11-21 13:33:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

> [...]
    > na masowa skale... Per analogia - scigac duze, nielegalne bimbrownie, a
    > jak ktos ma 3 gasiory w szopie - zostawic, a nie ostrzelac w imie prawa.

    z ostrzelaniem siei zgodze ale nie z zostawianiem.

> [...]
    > wymuszeniami (tu 1 sukces i tam jeden sukces). Al eja wole, zeby sie
    > skupiono na gangach, a nei na domoroslych piratach.

    inaczcej bys twiedrzil gdybyss robil oprogramowaninie ktore jest nan
    masowa skale rozkradane pozbawiaijac Cie realnych zyskow , jest to forma
    krardziezy.

  • 250. Data: 2006-11-21 14:15:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > I co? Wsiądą ze mną w samochód i pojadą po nie? To byłoby całkiem
    > zabawne ;-)

    a tam gdzie masz te zdjecia to nie ma jednostki policji?

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 249. Data: 2006-11-21 14:15:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Wtedy kazdy bedzie winny - nawet ja, jak sobie przerobie wlasna plyte
    > Audio na MP3... (bo zlamie zabezpieczenia plyty CDAudio)

    ale na razie nie zmienili, wiec skad zainteresowanie np. mp3-playerkami?

    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
    kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo