  • 1. Data: 2007-07-15 20:21:11
    Temat: Zagubione dokumenty.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Zgubiono dokumenty, m.in. prawo jazdy i dowód rejestracyjny.
    I teraz:
    - czy zeby wyrobic nowe, trzeba miec zaswiadczenie z policji o
    zagubieniu/kradziezy?
    - czy policja wydaje zaswiadczenie zarówno na okolicznosc zgubienia czy
    tylko na okolicznosc kradziezy?
    - czy po zgloszeniu faktu zagubienia na policji, moge jezdzic autem
    posługujac sie potwierdzeniem wydanym przez policje, czy tez musze czekac
    na wyrobienie nowych dokumentów?
    - czy stacje diagnostyczne powinny posiadac rejestr przegladów auta, azebym
    nie musiał ponownie placic za przeglad, i zeby mi na podstawie tego
    rejestru ponownie podbito dowód rejestracyjny?

    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 2. Data: 2007-07-15 20:31:22
    Temat: Re: Zagubione dokumenty.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    > Zgubiono dokumenty, m.in. prawo jazdy i dowód rejestracyjny.
    > I teraz:
    > - czy zeby wyrobic nowe, trzeba miec zaswiadczenie z policji o
    > zagubieniu/kradziezy?

    To zgubiono, czy skradziono.

    Jak skradziono, to zgłoś kradzież na policję
    Jak zgubiono to po co im zawracać głowę.

    > - czy policja wydaje zaswiadczenie zarówno na okolicznosc zgubienia czy
    > tylko na okolicznosc kradziezy?

    ich zguby nie interesują.
    Zgubienie dokumentów zgłasza się do organu, który je wydał, a nie na
    policję.

    > - czy po zgloszeniu faktu zagubienia na policji, moge jezdzic autem
    > posługujac sie potwierdzeniem wydanym przez policje, czy tez musze czekac
    > na wyrobienie nowych dokumentów?

    Nie wiem.

> [...]
    > nie musiał ponownie placic za przeglad, i zeby mi na podstawie tego
    > rejestru ponownie podbito dowód rejestracyjny?

    mają rejestr.
    Czy na tej podstawie wbiją ci do nowego to nie wiem.
    Teoretycznie nie widze przeszkód.

  • 3. Data: 2007-07-15 20:35:29
    Od: Andrzej Pindor <a...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > mają rejestr.
    > Czy na tej podstawie wbiją ci do nowego to nie wiem.
    > Teoretycznie nie widze przeszkód.

    wbiją napewno - gratis ;-)

    sprawdzone na sobie :)

    pozdrawiam

    --
    Andrzej Pindor

  • 4. Data: 2007-07-15 20:53:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Andrzej Pindor" <a...@g...pl> wrote in message

    > wbiją napewno - gratis ;-)
    >
    > sprawdzone na sobie :)

    aha, no to jeden problem już jasny.

  • 5. Data: 2007-07-15 21:20:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie wiem.

    Dokumentem o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdem jest prawo jazdy,
    nie zaś zaświadczenie o jego zagubieniu. Tak więc w wypadku kontroli
    drogowej ryzykujesz ukaranie mandatem za nieposiadanie wymaganego dokumentu
    albo pouczeniem.

  • 6. Data: 2007-07-15 22:21:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To zgubiono, czy skradziono.

    wlasciciel nie jest pewny. A skoro nie wie, to znaczy ze zgubił :))

    > Jak skradziono, to zgłoś kradzież na policję
    > Jak zgubiono to po co im zawracać głowę.

    no wlasnie sie zastanawiałem, czy zgłaszajac zgubienie bezposrednio w
    urzedzie wydajacym, nie bedzie problemu z wyrobieniem nowego kompletu
    dokumentów. Zeby sie nie okazało, ze oni bez zgloszenia na policje nie moga
    wyrobic nowego. Rozumiem, ze nie bedzie z tym problemu.

    > ich zguby nie interesują.
    > Zgubienie dokumentów zgłasza się do organu, który je wydał, a nie na
    > policję.

    ok

    "Stanęliśmy na skraju przepaści,
    ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"

  • 7. Data: 2007-07-15 23:38:16
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > To zgubiono, czy skradziono.
    >
    > Jak skradziono, to zgłoś kradzież na policję
    > Jak zgubiono to po co im zawracać głowę.

    A po czym mozna rozpoznac zgubienie dokumentów od kradziezy dokumentów?
    Zakladam, ze zlodziej nie zostawil wizytowki z informacja,
    ze dokumenty ukradl.

    Wojtek

  • 8. Data: 2007-07-15 23:38:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > moga
    > wyrobic nowego. Rozumiem, ze nie bedzie z tym problemu.

    Problem może być. Będziesz po prostu musiał pania pouczyć odpowiednim
    paragrafem.

  • 9. Data: 2007-07-16 00:25:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "WOJSAL" <w...@g...pl> wrote in message

    > A po czym mozna rozpoznac zgubienie dokumentów od kradziezy dokumentów?
    > Zakladam, ze zlodziej nie zostawil wizytowki z informacja,
    > ze dokumenty ukradl.

    po tym, że się wie, że się je gdzieś zgubiło, albo po tym, że się wie że
    złodziej ukradł, tylko go nie złapaliśmy bo uciekł.
    Przykłady zapewne będziesz sobie umiał sam wymyśleć.

  • 10. Data: 2007-07-16 10:00:36
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    wiadomości news:15072007.664910A9@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > także "_")
    > "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

    warto udac sie do swojego banku lub kazdego dowolnego
    aby zastrzegli dowod w bankowej bazie dokumentow - zeby nikt kredytu nie
    wzial na ten dowod.

    pzdr
    tomek