-
41. Data: 2010-07-18 21:36:23
Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
Dnia 19-06-2010 o 22:17:20 jurajski Jaskiniowiec
<j...@j...na.jurze> napisał(a):
> Witam,
>
> Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz
> od kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
> Usterki to:
> - laptop wlacza sie raz na jakis czas (to podobno standard w wiekszosci
> nowych HP z tej serii, prawdopodobnie wygrzanie chipsetu pomoze[koszt
> podobno kilkaset zl], ew. wymiana plyty glownej)
> - dwa klawisze "urwane" (mam je, ale te mikro zaczepy sa pekniete i nie
> da sie ich zapiac)
> - czesciowo wytarta srebrna obudowa (niby moja wina, ale... czy aby
> napewno? Powinna sie scierac w takim razie na calosci, a nie tylko w
> wybranych miejscach i to w dodatku wytarcie powstalo na poczatku -
> "dalej" nie chce sie scierac )
> - laptop niemilosiernie sie grzeje - wrecz mialem odparzone prawe udo, w
> dodatku halas z wentylatora uszkadza mi sluch! nawet w spoczynku laptop
> jest niemilosiernie goracy. O jakimkolwiek graniu, albo ogladaniu filmow
> HD nie ma mowy, bo laptop sie hibernuje ze wzgledu na wysoka temp.
> - slychac dziwne stuki z dysku (aczkolwiek nie stwierdzilem badblokow
> jak i SMART nic groznego nie podaje)
> - zaczepy nie trzymaja - po prostu klapa sobie luzno dynda - nie moja
> wina, ze producent wymyslil takie zaczepy, ktore nie spelniaja swojej
> funkcjonalnosci, a wrecz narazaja sprzet na kodatkowe uszkodzenia.
>
> Pal licho juz obudowe, dysk i klawisze, jak i wysoka temp i halas - da
> sie z tym zyc... ale byle zawieszenie, restart wlaczenie laptopa to juz
> loteria przy ponownym wlaczeniu. Poza tym, takie czeste uruchamianie
> laptopa jest niebezpieczne dla dysku i pozostalych komponentow.
>
>
> Nie byloby problemu, gdybym mial gwarancje - zawoze do Makro i po
> klopocie, ale mam jedynie fakture zakupu i zgubilem papierowa gwarancje.
> Co w zwiazku z tym? Nie ukrywam, ze z checia chcialbym pokombinowac
> wymiane lub zwrot pieniedzy, ale nie wiem, czy nie jest za pozno...
>
> Niby moge odeslac do serwisu HP na ich koszt i po problemie -
> przynajmniej plyta glowna zostalaby naprawiona, ale kupujac tego laptopa
> 1,5 roku temu za 4tys nie mialem pojecia, ze to bedzie taki szrot!
> Kupilem go ze wzgledow na parametry, ale tez wzgledy estetyczne sie
> liczyly, a te, jak juz opisalem sa ponizej krytyki...
>
> Dodam, ze laptop byl zakupiony na firme. Nie wiem, jak ustawy reguluja
> "regonowcow" w sprawach gwarancyjnych...
> Za wszelakie odpowiedzi bede wdzieczny.
>
>
Sprawa wyjasniona
Wiecej do poczytania na forum
http://forum.laptopy.info.pl/f18/serwis-hp-w-wolomin
ie-przeczytaj-koniecznie-28798/index8.html#post36212
2
Nomen omen, polecam lekture pozostalych postow, bo niektore czyta sie jak
powiesc sensacyjna ;)
Pozdrawiam