eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Zagubiona karta gwarancyjna
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 41

  • 41. Data: 2010-07-18 21:36:23
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 19-06-2010 o 22:17:20 jurajski Jaskiniowiec
    <j...@j...na.jurze> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Zakupilem laptopa HP Pavilion we wrzesniu 2008r. w Makro. Niestety juz
    > od kilku miesiecy nadaje sie do wymiany/naprawy.
    > Usterki to:
    > - laptop wlacza sie raz na jakis czas (to podobno standard w wiekszosci
    > nowych HP z tej serii, prawdopodobnie wygrzanie chipsetu pomoze[koszt
    > podobno kilkaset zl], ew. wymiana plyty glownej)
    > - dwa klawisze "urwane" (mam je, ale te mikro zaczepy sa pekniete i nie
    > da sie ich zapiac)
    > - czesciowo wytarta srebrna obudowa (niby moja wina, ale... czy aby
    > napewno? Powinna sie scierac w takim razie na calosci, a nie tylko w
    > wybranych miejscach i to w dodatku wytarcie powstalo na poczatku -
    > "dalej" nie chce sie scierac )
    > - laptop niemilosiernie sie grzeje - wrecz mialem odparzone prawe udo, w
    > dodatku halas z wentylatora uszkadza mi sluch! nawet w spoczynku laptop
    > jest niemilosiernie goracy. O jakimkolwiek graniu, albo ogladaniu filmow
    > HD nie ma mowy, bo laptop sie hibernuje ze wzgledu na wysoka temp.
    > - slychac dziwne stuki z dysku (aczkolwiek nie stwierdzilem badblokow
    > jak i SMART nic groznego nie podaje)
    > - zaczepy nie trzymaja - po prostu klapa sobie luzno dynda - nie moja
    > wina, ze producent wymyslil takie zaczepy, ktore nie spelniaja swojej
    > funkcjonalnosci, a wrecz narazaja sprzet na kodatkowe uszkodzenia.
    >
    > Pal licho juz obudowe, dysk i klawisze, jak i wysoka temp i halas - da
    > sie z tym zyc... ale byle zawieszenie, restart wlaczenie laptopa to juz
    > loteria przy ponownym wlaczeniu. Poza tym, takie czeste uruchamianie
    > laptopa jest niebezpieczne dla dysku i pozostalych komponentow.
    >
    >
    > Nie byloby problemu, gdybym mial gwarancje - zawoze do Makro i po
    > klopocie, ale mam jedynie fakture zakupu i zgubilem papierowa gwarancje.
    > Co w zwiazku z tym? Nie ukrywam, ze z checia chcialbym pokombinowac
    > wymiane lub zwrot pieniedzy, ale nie wiem, czy nie jest za pozno...
    >
    > Niby moge odeslac do serwisu HP na ich koszt i po problemie -
    > przynajmniej plyta glowna zostalaby naprawiona, ale kupujac tego laptopa
    > 1,5 roku temu za 4tys nie mialem pojecia, ze to bedzie taki szrot!
    > Kupilem go ze wzgledow na parametry, ale tez wzgledy estetyczne sie
    > liczyly, a te, jak juz opisalem sa ponizej krytyki...
    >
    > Dodam, ze laptop byl zakupiony na firme. Nie wiem, jak ustawy reguluja
    > "regonowcow" w sprawach gwarancyjnych...
    > Za wszelakie odpowiedzi bede wdzieczny.
    >
    >

    Sprawa wyjasniona

    Wiecej do poczytania na forum
    http://forum.laptopy.info.pl/f18/serwis-hp-w-wolomin
    ie-przeczytaj-koniecznie-28798/index8.html#post36212
    2

    Nomen omen, polecam lekture pozostalych postow, bo niektore czyta sie jak
    powiesc sensacyjna ;)

    Pozdrawiam

strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1