  • 11. Data: 2010-06-19 23:15:29
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 20-06-2010 o 01:02:24 Pytanie <x...@x...tr> napisał(a):

    > Po pierwsze to nalezaloby zdobyc czysta karte gwarancyjna i zapoznac sie
    > warunkami jakie zostaly ustalone. Po drugie, cos mi sie wydaje ze
    > gwarancja
    > byla tylko na 12 miesiecy patrzac na inne produkty HP (drukarki,
    > laptopy).
    > Po trzecie, jesli w gwarancji sa podane punkty serwisowe to w takim
    > przypadku sprzet oddaje sie APS a nie do sklepu. W sklepie mozna
    > reklamowac
    > towar z tytulu niezgodnosci z umowa.

    Akurat na ten sprzet mam 2 lata gwarancji. Sprawdzalem nawet na hp.pl i po
    podaniu nr seryjnego gwarancja jest do konca wrzesnia tego roku... Fakt -
    przy zakupie cieszyla mnie gwarancja d2d, ale dzisiaj mam mieszane
    uczucia, tym bardziej, jak poczytalem o serwisie HP i historiach z
    "zalanymi plytami Colą"...

    --
    SprzedamTO.pl

  • 12. Data: 2010-06-19 23:17:42
    Od: "Pytanie" <x...@x...tr>

> [...]

    przy zakupie cieszyla mnie gwarancja d2d, ale dzisiaj mam mieszane
    uczucia, tym bardziej, jak poczytalem o serwisie HP i historiach z

    Nie chce Cie martwic ale cos mi sie wydaje ze masz wielki problem.

  • 13. Data: 2010-06-19 23:19:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.veklj30mbp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski
    Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> pisze:

    > Akurat na ten sprzet mam 2 lata gwarancji.
    Obawiam się, że nie masz.
    Zagubiłeś bowiem, jak dziecko, zobowiązanie gwarancyjne (dobrowolne)
    sprzedawcy.

    > Sprawdzalem nawet na hp.pl i
    > po podaniu nr seryjnego gwarancja jest do konca wrzesnia tego roku...
    No to czym się martwisz, skoro jest tak wspaniale?

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2010-06-19 23:32:54
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> wrote in
    message news:op.vekjucm9bp2dyt@pavilion.opteris.pl...

    > Wada na plycie to wada stwierdzona ogolnie - po prostu HP postanowil
    > byc ekologoczny

    za RoHS to podziekuj unii

    > do cyny przstal dodawac jakiegos tam mineralu,

    nie mineralu tylko metalu, Pb konkretnie

    > przez co luty nie przewodza pradu jak powinny.

    przewodza do czasu az sie przegrzeja, i straca kontakt
    to nvidia dala ciala i wypuscila wybraki

    > Seria TX szczegolnie ma ta wade...

    wszystkie srebrne hp z dedykowana grafika to szrot

    co do meritum, w serwisie zdaja sobie z tego sprawe i bez gwarancji
    prawdopodobnie niczego nie zalatwisz, chyba ze bedziesz mial szczescie
    a twoj sprzet figuruje tu:
    http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/weInput?lc=en&dlc
    =en&cc=us

  • 15. Data: 2010-06-20 01:30:25
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 20-06-2010 o 01:19:55 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

> [...]
    > sprzedawcy.

    > No to czym się martwisz, skoro jest tak wspaniale?

    Jotte... kojaze Cie z kilku grup i znam Cie z siania fudu, zatem nie bede
    z Toba wchodzil w dyskusje. Czytaj ze zrozumieniem. Poza tym, z tego co mi
    wiadomo, to nawet nie posiadajac karty gwarancyjnej, a majac
    paragon/fakture - sprzedawca podobno jest zobowiazany do przyjecia towaru.

    Piszesz, ze ja jestem kombinatorem, ale czy kombinatorem nie nalezy nazwac
    samego HP, ktory sprzedaje szrot i nie chce sie do tego przyznac?? Pal
    licho obudowe i dwa klawisze oraz zla konstrukcje obudowy(zle
    odprowadzanie ciepla z obudowy)... Ale wiadoma wada, wystepujaca w
    wiekszosci tabletow TX powinna dac do myslenia HP... Poza tym, HP jako
    taki "porzadny" producent, powinien juz dawno temu oglosic wymiane/naprawe
    tego sprzetu, tak jak robili to inni, chocby w sprawie baterii... HP
    jednak unika tego jak woda ognia. Malo tego - nadal produkuje te tablety z
    ta sama wada!! Chcialbym po prostu by laptop dzialal, ale jesli jest
    jakakolwiek szansa na zwrot tego bubla H, to z checia bym to zrobil, tylko
    nie wiem, jak - w tym jest moj problem. Zawierzylem "marce" HP. Oszukano
    mnie, a pozniej czytajac Ciebie, czuje sie jak oszust, ktory "kombinuje"??
    Szczerze, to sprzet, gdyby nie te wady, ktore wymienilem, bylby wrecz zbyt
    idealny... Niech po prostu dziala jak nalezy, bedzie cichy (producent mogl
    uprzedzic, ze ten zlom grzeje sie jak farelka i jest glosny jak F1).
    Niczego wiecej nie pragne. A ze zgubilem karte gwarancyjna, to po prostu
    chcialem sie dowiedziec, jakie mam w takiej sytuacji prawa. Ty natomiast
    do tego od razu dorabiasz filozofie i cala terapie psychologiczna...
    Odpisz mi na temat, a nie oskarzaj, bo tego nie lubie. Wskaz moje bledy,
    podaj paragraw/ustawe, cokolwiek, ale swoje pozostake madrosci zachowaj
    dla siebie...

    --
    SprzedamTO.pl

  • 16. Data: 2010-06-20 01:34:44
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 20-06-2010 o 01:32:54 m4rkiz <a...@b...cpl> napisał(a):

> [...]
    >
    > przewodza do czasu az sie przegrzeja, i straca kontakt
    > to nvidia dala ciala i wypuscila wybraki

    > wszystkie srebrne hp z dedykowana grafika to szrot

    No dokladnie, tak jak opisales, tylko ze ja mam ATI, a nie NVidia, co nie
    zmienia sprawy...

    > co do meritum, w serwisie zdaja sobie z tego sprawe i bez gwarancji
    > prawdopodobnie niczego nie zalatwisz, chyba ze bedziesz mial szczescie
> [...]

    Mam fakture zakupu, po nr laptopa, na stronie HP, ma jeszcze kilka mies
    gwarancji. Jedyne czego mi brakuje to po prostu tego swistka zwanego
    "karta gwaranyjna" :) I dlatego nie wiem, co dalej...

    --
    SprzedamTO.pl

  • 17. Data: 2010-06-20 01:57:02
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 20-06-2010 o 01:15:06 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:op.vekjucm9bp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski

    > Ty spieprzyłeś.
    > Grzeje się aż udko parzy? Od wczoraj, czy od razu? Jeśli od razu to czy
    > reklamowałeś? Jeśli nie, to czy serwisowałeś układ chłodzenia?

    To podobno nie podlega gwarancji... I o jakim ukladzie chlodzenia mowa? ;-)

    > Klawisze same się tak z siebie wyłamały? Farbka się wytarła?

    A zebys sie zdziwil, ze po 2 mies sie farbka w niektorych miejcach
    wytarla... i jakos od tego czasu wycierac juz wiecej sie nie chce :(( Bo
    gdyby sie wycierala, to bym to naprawde zrozumial...

    > Nie chrzań chłopie. Każdy laptop ma jakieś wady, ale tyle zwalasz na
    > jednego badziewia? Za długo w tym siedzę aby w takie bajki wierzyć.

    Widocznie za krotko, skoro to dla Ciebie takie dziwne i niezrozumiale...
    Wiesz, gdyby laptop nie mial gwarancji, to sam bym go sobie naprawil, bo
    czasem sie zajmuje serwisem, ale skoro wydalem mase kasy na cos, co
    powinno byc przynajmniej troche lepsze jakosciowo, to dlaczego mam sie
    godzic na szrot gorszy, niz ten za 1000zl?

    > Było przetestować i kupić pod tym kątem.
    > Dam ci radę za darmo - nie marka ma zasadnicze znaczenie, ale model. I
    > wytwórca podzespołów też. A nawet sztuka.
    > Toshiba też ma gówniane produkty.

    Ale w Toshibie mozesz grzebac w bebechach i jest to nawet wskazane wg.
    najnowszych wytycznych Toshiby. Nie tracisz gwarancji, jesli np, sam sobie
    wymieniasz podzespoly. Mniejsza z tym - kazdy producent ma grzechy na
    sumieniu. Mi zalezy na naprawie tego szrotu, bym juz nie musial dykty o
    grubosci 1cm podkladac pod laptopa, zeby nie poparzyc uda i zebym nie
    musial sluchac muzy w sluchawkach, zeby zagluszyc wycie wiatraka Bym mogl
    korzystac z funkcji tableta!! Bym mogl bez nerwow zrobic sobie upgrade
    syetemu i zrestartowac system, nie bojac sie, ze ten po restarcie uruchomi
    sie za ktoryms... dziesiatym tam razem [1].

    Klawisze sam sobie dokupie za 10zl na allegro. Obudowe tez jak juz sie
    gwarancja skonczy, pomaluje we wlasnym zakresie, zeby nie straszyla...

    Poza tym JAK mialem przetestowac?? Jak w Makro chcialem uruchomic, to
    facet stwierdzil, ze mozemy jedynie do okna logowania, bo po tym nastapi
    instalacja i legalizacja crapware HP. Wytlumacz mi - jak niby mialem to
    sobie przetestowac?? Jak ty, idac do jakiegos sklepu testujesz cokolwiek??
    Wiesz - siedzac przy kompie, zajadajac chipsy, kazdy potrafi sie
    wymadrzac, tak jak Ty...

    Odnosnie rady - tak, to akurat wiem, aczkolwiek... podczas zakupow, nie
    mialem czasu na testowania i namysly, jak i buszowanie po necie, by
    poczytac _Twoje_ opinie na ten temat. Potrzebowalem "na wczoraj", a ze ten
    model odpowiadal parametrami (cena nie grala az takiej roli) moim
    wytycznym, to wybralem wlasnie ten konkretny model (jedyny na stanie z
    grafika inna niz Intel). Wczesniej mialem Acera, tak powszechnie
    krytykowanego... znajomi maja Acery... tak powszechnie krytykowane... to
    ja glupi wybralem HP - na tamten czas tak wychwalanego - dzisiaj z wielka
    ochota bym sie z nimi zamienil.

    --
    SprzedamTO.pl

  • 18. Data: 2010-06-20 02:07:45
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 20-06-2010 o 03:57:02 jurajski Jaskiniowiec
    <j...@j...na.jurze> napisał(a):

    > mogl korzystac z funkcji tableta!! Bym mogl bez nerwow zrobic sobie
    > upgrade syetemu i zrestartowac system, nie bojac sie, ze ten po
    > restarcie uruchomi sie za ktoryms... dziesiatym tam razem [1].

    [1] Chodzi o to, ze laptop uruchamia sie normalnie - wszystko dziala,
    oprocz ekranu. Ekran jest po prostu czarny (nawet podswietlenie nie
    dziala). Losowo, aczkolwiek dopiero za ktorymstam nastym/dziesiatym razem
    ekran zalacza se normalnie. Podlaczajac do zewnetrznego ekranu obraz na
    nim jest, ale nadal nie ma na LCD tabletu. O tyle dziwna sytuacja, ze
    dzieje sie tylko podczas startu/restartu. Przy hibernacji/usypianiu ten
    objaw nie wystepuje - obraz pojawia sie momentalnie po "wstaniu" maszyny.

    --
    SprzedamTO.pl

  • 19. Data: 2010-06-20 04:26:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 22:39:16 +0200, MZ napisał(a):

    > Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.

    Kupuje się laptop, nie laptopa, a sugerowanie zakupu F-S wzbudza pusty
    śmiech.

    Jurajski, skoro sam HP na swojej stronie podaje, że masz gwarancję, to
    dzwoń po kuriera, żeby brał laptop do serwisu. Nie sądzę, by HP się tu
    wyłamywał, bo serwis Acera, Asusa czy Panasonika chciał ode mnie tylko
    dowody zakupu przy zgłoszeniach serwisowych ("jak pan dołączy gwarancję, to
    dobrze, ale konieczna nie jest"). Toshiba wręcz w ogóle nie dołącza kart
    gwarancyjnych i wszystko załatwiasz z dowodem zakupu. Do sklepu nie idź, bo
    oni przyjmą sprzęt i zrobią dokładnie to samo: zadzwonią po kuriera,
    stracisz tylko dodatkowy dzień bez sprzętu, oby jeden.

    AK

  • 20. Data: 2010-06-20 06:50:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości grup
    > Toshiba też ma gówniane produkty.

    Nie przesadzaj. Znajomi i ja mamy w sumie 4 toshiby - żadna się nie popsuła,
    farba się nie wytarła, jedynie nieco mocniej się grzeje (nigdy nie czyszczony).
    HP - 2/3 odwiedziły w ciągu pół roku od zakupu serwis.