  • 1. Data: 2010-05-12 12:46:23
    Temat: Żądanie pieniedzy za podpis
    Od: 'he(R)sk <'WC15€bigbrednie@interia.pl>

    Znajoma ma taki problem. Jest po rozwodzie. Nie dokonano podzialu
    majatku.W ubieglym roku oboje (znajoma i jej maz) zlozyli wnioski
    o dokonanie przesztalcenia mieszkania wlasnosciowiego we wlasnosc
    odrebna.Wydawalo sie, ze wszystko jest w porzadku az do wczoraj.
    Byly maz zawiadomil ja sms-em ze podpisze akt notarialny jezeli
    znajoma wplaci mu na jego konto 1000 zl. Oczywiscie znajoma nie
    wplacila a byly maz nie pojawil sie u notariusza mimo, ze jeszcze
    kilka dni wczesniej nie robil z tym problemu.

    Co w takiej sytuacji zrobic?

    - wycofac wniosek ? notariusz zapewne pobierze pieniadze
    za "dokonanie czynnosci"
    - "zmusic" bylego meza do podpisania aktu notarialnego poprzez
    zlozenie wniosku do sadu? jakiego, na co sie powolac?
    - zlozyc zawiadomienie o przestepstwie? do prokuratury czy sadu?

    znajoma zachowala na swojej komorce zadanie wplaty 1000 zl w zamian
    za podpis na akcie notarialnym.

    --

    HeSk

  • 2. Data: 2010-05-12 12:54:57
    Temat: Re: Żądanie pieniedzy za podpis
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 May 2010 14:46:23 +0200, 'he(R)sk napisał(a):

    > znajoma zachowala na swojej komorce zadanie wplaty 1000 zl w zamian za
    > podpis na akcie notarialnym.

    Ciekawe co miałoby jej to dać (zachowanie takiej wiadomości) ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 3. Data: 2010-05-12 13:05:02
    Od: 'he(R)sk <'WC15€bigbrednie@interia.pl>

    On Wed, 12 May 2010 12:54:57 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@n...problem> wrote:

    > Ciekawe co miałoby jej to dać (zachowanie takiej wiadomości) ;-)

    sadze, ze jest to dowod na to, ze szantaz mial miejsce.

    --

    HeSk

  • 4. Data: 2010-05-12 13:14:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 May 2010 15:05:02 +0200, 'he(R)sk napisał(a):

    > sadze, ze jest to dowod na to, ze szantaz mial miejsce.

    Ale co to za szantaż? Złożenie albo niezłożenie podpisu jest czynem
    bezprawnym? Nie jest.

    PS popraw kodowanie, bo nawet UTF-8 Ci nie wychodzi.

  • 5. Data: 2010-05-12 13:22:36
    Od: 'he(R)sk <'WC15€bigbrednie@interia.pl>

    On Wed, 12 May 2010 13:14:06 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@n...problem> wrote:

    > Ale co to za szantaż? Złożenie albo niezłożenie podpisu jest czynem
    > bezprawnym? Nie jest.

    a zadanie za zlozenie podpisu pieniedzy ?

    --

    HeSk

  • 6. Data: 2010-05-12 13:24:35
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 12 May 2010 15:22:36 +0200, 'he(R)sk napisał(a):

    > a zadanie za zlozenie podpisu pieniedzy ?

    U mnie w pracy się za to premie dostaje ;-)

    Henry

  • 7. Data: 2010-05-12 13:25:34
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "'he(R)sk" <'WC15EURbigbrednie@interia.pl> napisał
    > sadze, ze jest to dowod na to, ze szantaz mial miejsce.

    Tak na prawdę nie jest to dowód 100%. Treść nie powinna się zachować w
    sieci, natomiast zawartość pamięci telefonu można teoretycznie spreparować.
    To fakt, niektóre sądy taki dowód uznają zwłaszcza jak druga strona nie
    zaprze się rękoma i nogami.

  • 8. Data: 2010-05-12 13:57:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    > a zadanie za zlozenie podpisu pieniedzy ?

    Sęk w tym, że OMC (o mało co) były mąż nie ma żadnego obowiązku składać
    takiego podpisu, jak również nie ma jak go do tego zmusić. To wyłącznie
    jego dobra wola, a w tym przypadku jej spełnienie wycenił na 1000 zł.
    Karalne to nie jest.

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2010-05-12 14:00:40
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    <n...@n...problem> wrote:

    > Ciekawe co miałoby jej to dać (zachowanie takiej wiadomości) ;-)

    >sadze, ze jest to dowod na to, ze szantaz mial miejsce.

    Oooo - w takim razie musze zgłosić przestępstwo popełnione ostatnio przez
    notariusza - kwota sporo wyższa :)

    K.

  • 10. Data: 2010-05-12 20:00:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 May 2010 15:24:35 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > U mnie w pracy się za to premie dostaje ;-)

    Racja, też muszę się upomnieć ;-) dobrze, że mi przypomniałeś.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl