  • 41. Data: 2005-05-17 21:28:53
    Temat: Re: Zachowanie naganne dla ucznia prowadzącego blog
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):
    > Uczniowi grozi ocena naganna ze sprawowania.
    > Po prostu śmieszne.

    najwyrazniej rada szkoly (dyrekcja) byla malo zdeterminowana albo
    epitety nie byly az tak bulwersujace. prerabialem taki przypadek:
    czworka uczniow-autorow pozegnala sie ze szkola w trybie niemalze
    natychmiastowym, mimo ze "dzieci" nosily znane nazwiska, w przeciwnym
    wypadku sprawa skonczylaby sie przed sadem.

  • 42. Data: 2005-05-18 18:33:20
    Od: sam <L...@p...fm>

    "... Sam mam jednego ucznia, ktory przez
    > spora czesc czasu przebywal z akladzie karnym za wlamania. Nie pchwalam
    > jego zachowania tej kwestii w zadnym razie, ale jako, ze u mnie na
    > lekcjach zachowuje sie bardzo dobrze, nigdy nie przyszlo mi do glowy by
    > obnizac mu jakiekolwiek oceny..."

    Kto usprawiedliwil nieobecne godziny??? Naczelnik wiezienia czy rodzice???
    Pozdr.sam