  • 21. Data: 2005-05-16 12:52:25
    Temat: Re: Zachowanie naganne dla ucznia prowadzącego blog
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman G. wrote:

    > Gdy uczeń całą zimę nosi węgiel sąsiadce staruszce, można go za to
    > pozytywnie ocenić w szkole?

    można

  • 22. Data: 2005-05-16 12:54:02
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Roman G. wrote:

    > Gdy uczeń całą zimę nosi węgiel sąsiadce staruszce, można go za to
    > pozytywnie ocenić w szkole?

    jeszcze raz proponuje przesledzic regulamin i przysiege uczniowska...
    sprawa jest prosta

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

  • 23. Data: 2005-05-16 12:56:03
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Przemek R... napisał(a):
    (...)
    > ocena z danej lekcji jest za wiedze jakiej ta lekcja dotyczy w tym przypadku
    > informatyka.
    >
    > Obnizac to sobie mogl ocene z zachowania.
    A czy gdzies jest napisane ze obnizona zostala ocena nie z zachowania?

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 24. Data: 2005-05-16 12:58:04
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > ocena z danej lekcji jest za wiedze jakiej ta lekcja dotyczy w tym przypadku
    > informatyka.
    >
    > Obnizac to sobie mogl ocene z zachowania.

    a czytac nalezy z uwaga i zrozumieniem
    "Uczniowi grozi ocena naganna ze sprawowania."

  • 25. Data: 2005-05-16 13:05:52
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Przemek R... napisał(a):
    > Obnizac to sobie mogl ocene z zachowania.

    i taką obniżył. Przeczytaj uważnie list Zygmunta

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 26. Data: 2005-05-16 13:18:29
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 5/16/2005 1:10 PM, Zygmunt M. Zarzecki wrote :
    > Pewien uczeń założył blog, w którym umieszczono zdjęcie nauczyciela.
    > Zdjęcie zostało zrobione podczas lekcji.
    > W blogu znalazła się krytyka tegoż nauczyciela, też z "epitetami".
    > Nauczyciel uczy informatyki.
    > Uczniowi grozi ocena naganna ze sprawowania.
    > Po prostu śmieszne.

    Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu 1)
    z dnia 7 września 2004 r.
    w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania
    uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w
    szkołach publicznych

    [...]
    § 2 ust. 3. Ocenianie zachowania ucznia polega na rozpoznawaniu przez
    wychowawcę klasy, nauczycieli oraz uczniów danej klasy stopnia
    respektowania przez ucznia zasad współżycia społecznego i norm etycznych.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your

  • 27. Data: 2005-05-16 13:46:42
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 14:48:36 +0200, |<onrad napisał(a):

    > Sam mam jednego ucznia, ktory przez spora czesc czasu przebywal z akladzie karnym
    > za wlamania. Nie pchwalam jego zachowania tej kwestii w zadnym razie, ale jako,
    > ze u mnie na lekcjach zachowuje sie bardzo dobrze, nigdy nie przyszlo mi do glowy
    > by obnizac mu jakiekolwiek oceny

    Tu się zgadzamy.

    RG

  • 28. Data: 2005-05-16 13:51:18
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

> [...]
    > jego zachowania tej kwestii w zadnym razie, ale jako, ze u mnie na
    > lekcjach zachowuje sie bardzo dobrze, nigdy nie przyszlo mi do glowy by
    Hmm... wyobrazmy sobie nauczyciela, ktory w szkole zachowuje sie w
    porzadku, nie lamie zadnych praw ucznia, przerabia material itp. Ale po
    szkole np zajmuje sie produkcja prochow. Czy tez jest zlodziejem. Albo
    moze w domu bije zone i dzieci. Nie powinno miec to wplywu na jego ocene
    przez szkole jako pracownika?

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 29. Data: 2005-05-16 13:57:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:d69vco$4nf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Na publikację zdjęcia powinien mieć zgodę nauczyciela - ochrona
    wizerunku. Co do epitetów, to moim zdaniem również nie powinny się tam
    znaleźć. Gdyby napisał, że nauczyciel "Jan Kowalski źle uczy", to jest
    to wyrażenie jego opinii i nikt nie powinien mieć o to pretensji. Ale
    obrzucanie epitetami, to po prostu obrażanie.

  • 30. Data: 2005-05-16 14:24:30
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 14:49:01 +0200, Przemek R... napisał(a):

> [...]
    >
    > ocena z danej lekcji jest za wiedze jakiej ta lekcja dotyczy w tym przypadku
    > informatyka. Obnizac to sobie mogl ocene z zachowania.

    A przepraszam Cię bardzo, o czym my tutaj mówimy? ;)

    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/