  • 11. Data: 2005-05-16 12:11:07
    Temat: Re: Zachowanie naganne dla ucznia prowadzącego blog
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    firma mm napisał(a):
    > The American Civil Liberties Union ogłosiła zwycięstwo po tym jak sąd
    > wydał wstępny wyrok mówiący że szkoła pogwałciła wolność słowa ucznia
    > szkoły średniej z Missouri, który to uczeń został zawieszony w prawach
    > na dziesięć dni po tym jak umieścił swoją stronę internetową która
    > krytykowała szkołę oraz jej nauczucieli. Sędzia powiedział że szkoła
    > działała sprzecznie z prawem reagując na prywatną stronę internetową
    > zawieszeniem praw ucznia.

    uczen krytykowac moze. Nie moze jednak obrazac innych osob

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 12. Data: 2005-05-16 12:13:58
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 14:08:16 +0200, badzio napisał(a):

    > A wracajac do tematu - jesli uczen obraza nauczyciela w jakikolwiek
    > sposob ale poza szkola to nauczyciel powinien wystapic z powodztwem
    > cywilnym natomiast ocena z zachowanai powinna sie tyczyc jedynie
    > postepowania ucznia w szkole. Taka kiedys slyszalem opinie.

    Gdy uczeń całą zimę nosi węgiel sąsiadce staruszce, można go za to
    pozytywnie ocenić w szkole?

    RG

  • 13. Data: 2005-05-16 12:16:49
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 13:39:47 +0200, firma mm napisał(a):

> [...]
    > krytykowała szkołę oraz jej nauczucieli. Sędzia powiedział że szkoła
    > działała sprzecznie z prawem reagując na prywatną stronę internetową
    tm

    Ale krytyka też ma swoje granice, za którą przestaje być krytyką. Jeśli ów
    uczeń nie powstrzymał się przed, jak to zaznaczono, "epitetami", to
    najprawdopodobniej było to zwykłe chamstwo.

    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 14. Data: 2005-05-16 12:28:31
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Roman G. napisał(a):
    > Gdy uczeń całą zimę nosi węgiel sąsiadce staruszce, można go za to
    > pozytywnie ocenić w szkole?
    ale chyba pozytywne zachowanie jest defaultowe?;) wiec zakladajac ze
    uczen w szkole zachowywal sie ok, to i tak bedzie pozytywnie oceniony ;P

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 15. Data: 2005-05-16 12:32:04
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 14:28:31 +0200, badzio napisał(a):

    > ale chyba pozytywne zachowanie jest defaultowe?;) wiec zakladajac ze
    > uczen w szkole zachowywal sie ok, to i tak bedzie pozytywnie oceniony ;P

    Pozytywnie nie znaczy najwyżej. A za staruszkę może być najwyżej.

    RG

  • 16. Data: 2005-05-16 12:34:14
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Roman G. napisał(a):
    > Pozytywnie nie znaczy najwyżej. A za staruszkę może być najwyżej.
    Jesli w szkole zachowywal sie ok, a ta staruszka wystapi do wladz szkoly
    z prosba o uhonorowanie ucznia ktory jej tak pomagal - nie widze powodu
    dla ktorego nie mialby miec podwyzszonej oceny z zachowania

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 17. Data: 2005-05-16 12:36:55
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 14:34:14 +0200, badzio napisał(a):

    > Jesli w szkole zachowywal sie ok, a ta staruszka wystapi do wladz szkoly
    > z prosba o uhonorowanie ucznia ktory jej tak pomagal - nie widze powodu
    > dla ktorego nie mialby miec podwyzszonej oceny z zachowania

    A więc zachowanie ucznia poza szkołą może być oceniane przez nauczyciela.
    Co należało dowieść.

    RG

  • 18. Data: 2005-05-16 12:42:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Roman G. napisał(a):
    > A więc zachowanie ucznia poza szkołą może być oceniane przez nauczyciela.
    > Co należało dowieść.
    No ale ja przeciez napisalem to w swoim pierwszym poscie;)

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 19. Data: 2005-05-16 12:48:36
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Roman G. napisał(a):

    > A więc zachowanie ucznia poza szkołą może być oceniane przez nauczyciela.
    > Co należało dowieść.

    Niekoniecznie.

    IMO w przypadku opisanym przez autora watku zachowanie ucznia poza
    szkola moglo zostac ocenione przez nauczyciela, gdyz dotyczylo spraw
    scisle zwiazanych ze szkola (zakladam, ze uczen obrazal nauczyciela jako
    nauczyciela, a nie jako rowerzyste na przyklad czy tez kiepskiej jakosci
    montera anten satelitarnych). Inaczej nie moglibysmy tez oceniac pracy
    domowej uczniow, bo przeciez robili je poza szkola

    Ale jesli uczen siedzi w wiezieniu, a w szkole zachowuje sie OK nie
    widze podstaw do zanizenia mu oceny. Sam mam jednego ucznia, ktory przez
    spora czesc czasu przebywal z akladzie karnym za wlamania. Nie pchwalam
    jego zachowania tej kwestii w zadnym razie, ale jako, ze u mnie na
    lekcjach zachowuje sie bardzo dobrze, nigdy nie przyszlo mi do glowy by
    obnizac mu jakiekolwiek oceny

  • 20. Data: 2005-05-16 12:49:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bednarczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d69v7f$t1j$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > A dlaczego? Skoro nagannie się zachował, to należy mu płatki róż pod nogi
    > na ulicy sypać? Chciał, to ma. Na tym, zdaje się, polega odpowiedzialność.

    ocena z danej lekcji jest za wiedze jakiej ta lekcja dotyczy w tym przypadku
    informatyka.

    Obnizac to sobie mogl ocene z zachowania.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...