  • 1. Data: 2005-05-16 11:10:42
    Temat: Zachowanie naganne dla ucznia prowadzącego blog
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Pewien uczeń założył blog, w którym umieszczono zdjęcie nauczyciela.
    Zdjęcie zostało zrobione podczas lekcji.
    W blogu znalazła się krytyka tegoż nauczyciela, też z "epitetami".
    Nauczyciel uczy informatyki.
    Uczniowi grozi ocena naganna ze sprawowania.
    Po prostu śmieszne.

    zyga

  • 2. Data: 2005-05-16 11:13:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Po prostu śmieszne.

    Dlaczego? Czy gdyby nauczyciel zalozyl blog i wypunktowal baranow z
    imienia nazwiska oraz zdjecia - tez bys tak na to patrzyl?

    j.

  • 3. Data: 2005-05-16 11:13:48
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

> [...]
    > Nauczyciel uczy informatyki.
    > Uczniowi grozi ocena naganna ze sprawowania.

    Czy naganna - nie wiem. Ale za "epitety" w kierunku nauczyciela
    obnizenie oceny jest jak najbardziej OK. To juz nie jest zwykla krytyka
    przeciez

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 4. Data: 2005-05-16 11:17:32
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
> [...]
    > Nauczyciel uczy informatyki.
    > Uczniowi grozi ocena naganna ze sprawowania.

    przeczytaj regulamin szkoly - oraz przestudiuj przysiege jaka skladali
    uczniowie

    --
    pzdr
    www.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych

  • 5. Data: 2005-05-16 11:19:55
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 13:10:42 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

> [...]
    > Nauczyciel uczy informatyki.
    > Uczniowi grozi ocena naganna ze sprawowania.

    A dlaczego? Skoro nagannie się zachował, to należy mu płatki róż pod nogi
    na ulicy sypać? Chciał, to ma. Na tym, zdaje się, polega odpowiedzialność.

    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 6. Data: 2005-05-16 11:22:25
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    zkruk [Lodz] napisał(a):
    > przeczytaj regulamin szkoly - oraz przestudiuj przysiege jaka skladali
    > uczniowie

    takze plan wychowaczy szkoly. Kazda szkola powinna miec taki dokument, w
    ktorym ogolnie okresla co uczniowi wolno, a co nie oraz jakie sa
    konsekwencje za odstepstwa od planu.

  • 7. Data: 2005-05-16 11:28:33
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Nauczyciel uczy informatyki.
    > Uczniowi grozi ocena naganna ze sprawowania.

    Ja bym mu wystawił naganną ocenę ze sprawności umysłu, bo skoro na stronie
    podał wszystkie namiary do siebie to jednak nie powinien był wylewać swoich
    żalów publicznie

  • 8. Data: 2005-05-16 11:39:47
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    zkruk [Lodz] wrote:

    > przeczytaj regulamin szkoly - oraz przestudiuj przysiege jaka skladali
    > uczniowie

    sprawa nie jest taka prosta !

    The American Civil Liberties Union ogłosiła zwycięstwo po tym jak sąd
    wydał wstępny wyrok mówiący że szkoła pogwałciła wolność słowa ucznia
    szkoły średniej z Missouri, który to uczeń został zawieszony w prawach na
    dziesięć dni po tym jak umieścił swoją stronę internetową która
    krytykowała szkołę oraz jej nauczucieli. Sędzia powiedział że szkoła
    działała sprzecznie z prawem reagując na prywatną stronę internetową
    zawieszeniem praw ucznia.
    http://geocities.com/humanizm_w_polsce/Freethought.h
    tm

  • 9. Data: 2005-05-16 11:59:49
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-16 13:28 s...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ja bym mu wystawił naganną ocenę ze sprawności umysłu, bo skoro na stronie
    > podał wszystkie namiary do siebie to jednak nie powinien był wylewać swoich
    > żalów publicznie

    Przynajmniej miał odwagę, śmiesznie wyglądają anonimowe żale.
    Oczywiście, samego zachowania ("epitetów") nie pochwalam.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 10. Data: 2005-05-16 12:08:16
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    firma mm napisał(a):
    > sprawa nie jest taka prosta !
    >
    > The American Civil Liberties Union ogłosiła zwycięstwo po tym jak sąd
    > wydał wstępny wyrok mówiący że szkoła pogwałciła wolność słowa ucznia
    > szkoły średniej z Missouri
    Ale z tego co mnie uczono w szkole to Missouri lezy w USA a nie w
    Polsce. A tam jest ciut inny system prawny niz u nas. Wiec kiepski przyklad.
    A wracajac do tematu - jesli uczen obraza nauczyciela w jakikolwiek
    sposob ale poza szkola to nauczyciel powinien wystapic z powodztwem
    cywilnym natomiast ocena z zachowanai powinna sie tyczyc jedynie
    postepowania ucznia w szkole. Taka kiedys slyszalem opinie.
    Tyle z drugiej strony wydaje mi sie to bez sensu - wyobrazmy sobie
    sytuacje "aniolka" w szkole, ktory po szkole bierze udzial w burdach,
    nalezy do mlodziezowe gangu, czy tez zostal skazany prawomocnym wyrokiem
    - wtedy tez powinien miec wzorowe zachowanie?

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884