  • 21. Data: 2013-10-17 16:15:47
    Temat: Re: Zablokowany rower
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.10.2013 16:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jedna bzdure wskazał AL.
    > A ja zapytam o druga - naprawde uwazasz, ze przypinając rower trzeba wziąć
    > pod uwage, ze ktos sie do niego przypnie?
    > Jak temu przeciwdziałać?
    > A co np. z samochodem? Mieszkaniem?

    Ej, ludzie, ironia to nie jest kraina żelazek.

    p. m.

  • 22. Data: 2013-10-17 16:18:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2013 16:15, m pisze:

    > Ej, ludzie, ironia to nie jest kraina żelazek.

    Wiesz, ja się Krisa pytałem, czy trolluje czy nie ;)

  • 23. Data: 2013-10-17 16:19:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wileński wrote:
    > Witam wszystkich,
    >
    > Mam dość dziwną sytuację i nie mam pojęcia co począć. Otóż ponad 8 miesięcy temu
    przypiąłem swój stary rower do bloku do wystającej poręczy, jednak po około dwóch
    tygodniach ktoś przypiął tam swój rower, w taki sposób, że przypiął go do tej samej
    poręczy przez środek ramy mojego roweru, no i teraz nie mogę sam wydostać swojego.
    Rower stoi w takim stanie już ósmy miesiąc... Nikt z sąsiadów nie wie, do kogo należy
    ten rower - ja też pojęcia nie mam.

    > Co mam zrobić w takiej sytuacji? Czy mam prawo wydostać swój rower za wszelką cenę?
    Przyznam, że chciałem już obciąć tamto zapięcie, wyjąć swój rower i założyć nowe wraz
    z moim numerem telefonu, ale niestety mam wątpliwości, czy ta osoba zareaguje jak
    normalny człowiek (rower wygląda na dość drogi) - a nie chciałbym robić sobie
    problemów z prawem z powodu jakiegoś rupiecia (mojego). Dodatkowo jest to zapięcie
    typu "U" do którego przecięcia potrzebna jest szlifierka kątowa, a to już wiadomo...
    dość inwazyjna metoda. No i samo zapięcie według informacji z internetu kosztuje 180
    zł.

    > Pozdrawiam
    > Mariusz

    podeslij zdjecie.

  • 24. Data: 2013-10-17 16:22:39
    Od: "Felix" <u...@v...net>

    Użytkownik "Wileński" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ________

    no to przetnij i nie zawracaj głowy:)

    F.

  • 25. Data: 2013-10-17 16:28:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2013 16:00:36 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > A ja zapytam o druga - naprawde uwazasz, ze przypinaj�c rower trzeba >wzi��
    Ile widziałeś miejsc gdzie przez 8 miesięcy stał sobie przypiety rower?
    A za jak bardzo prawdopodobna uważasz sytuację że do roweru przypietego przez 8
    miesięcy do barierki, podpiety zostaje drugi rower i nie ma właściciela?

  • 26. Data: 2013-10-17 16:38:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > I proboszcza. Oraz rabina.

    I oczywiście jakieś dziecko, aby proboszcz po wszystkim mógł się zabawić.

  • 27. Data: 2013-10-17 16:48:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2013 16:00:36 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > A ja zapytam o druga - naprawde uwazasz, ze przypinaj�c rower trzeba >wzi��
    pod uwage, ze ktos sie do niego przypnie?

    Jak widzisz autora wątku taka sytuacja spotkała więc jest to możliwe;)

    > Jak temu przeciwdzia�a�?
    Np. przypinac rower w miejscach uniemożliwiających dopiecie drugiego roweru;)
    > A co np. z samochodem? Mieszkaniem?
    "Niemanie" samochodu i mieszkania nie jest zabronione;)

  • 28. Data: 2013-10-17 17:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ej, ludzie, ironia to nie jest kraina żelazek.

    Nie brzmiało jak ironia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 29. Data: 2013-10-17 17:34:42
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.10.2013 17:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie brzmiało jak ironia.

    Bo emotikonu zabrakło?

    p. m.

  • 30. Data: 2013-10-17 18:25:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.10.2013 17:34, m pisze:

    > Bo emotikonu zabrakło?

    Bo potwierdził, że wg niego TAK STANOWI PRAWO (dokładny cytat)