  • 21. Data: 2011-01-30 22:33:04
    Temat: Re: Zablokowanie chipów wejściowych do bloku
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik " 666" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ii365a$8b0$1@inews.gazeta.pl...
    > A Mama ani gosposia jak powszechnie wiadomo ani winda nie jeżdżą, ani nie
    > sikają ani śmieci nie generują...

    Wg Twojego pokrętnego rozumowania spółdzielnia powinna jeszcze liczyć,
    ile gości miesięcznie zapraszasz i na jak długo (bo goście też jeżdżą windą,
    sikają i generują śmieci).

    Piotr

  • 22. Data: 2011-01-30 22:34:21
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > a ja chce miec klucz zapasowy dla rodzicow

    Jest różnica między kluczem a chipem. Dorób klucz i tyle.

    Piotr

  • 23. Data: 2011-01-31 08:30:08
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 23:33:04 +0100, PiotRek napisał(a):

    > Wg Twojego pokrętnego rozumowania spółdzielnia powinna jeszcze liczyć,
    > ile gości miesięcznie zapraszasz i na jak długo (bo goście też jeżdżą windą,
    > sikają i generują śmieci).

    Bo powinna. Gdyby tylko się dało.
    Jak ktoś jedzie autobusem to nie powinien płacić jeśli jest z innej gminy i
    przyjechał tylko w gości? A jak korzysta z publicznego WC, to też nie
    powinien płacić bo nie mieszka w tym mieście?

    Henry

  • 24. Data: 2011-01-31 08:39:04
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Henry(k) pisze:

> [...]
    > przyjechał tylko w gości? A jak korzysta z publicznego WC, to też nie
    > powinien płacić bo nie mieszka w tym mieście?

    Powinna działać prostsza zasada, jaką często realizują właśnie wspólnoty
    mieszkaniowe.

    Patrzymy ile kosztuje "coś" finansowane z kupki, ryczałtem. Jeśli przy
    rozliczeniu i obciążaniu opłatami tylko osób korzystających z tego
    "czegoś" oszczędności są znacząco większe, niż koszty rozliczania, a
    jest na to formalna zgoda właściciela/dysponenta, to należy rozliczać wg
    korzystania.

    Gdyby tak rozliczać choćby szkolnictwo... Ech, pomarzyć...

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 25. Data: 2011-01-31 21:00:38
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Jest różnica między kluczem a chipem. Dorób klucz i tyle.

    Chip może być kluczem do otwierania