  • 31. Data: 2020-11-14 13:32:31
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No jak idiota to może i nie...
    > No i jak dalekie to podpalenie? Jakby w pożarze ktoś zginął? Większosć
    > tych nazibaranów chyba mimo wszystko nie chce nikogo ukatrupić, to może i
    > nie chcą spalić a np. tylko zbić szybę?

    Marcin. Jak rzucasz granatem, to nie możesz się tłumaczyć, ze tylko huku
    chciałeś narobić. Podobnie rzucanie racami po mieście wiąże się z
    zagrożeniem pożarowym.

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2020-11-14 13:34:35
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła => KK-9 umyślność/nieumyślność]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 13:15, A. Filip pisze:

    > Ale KK-9.2 [A] "tworzy wątpliwości"/"pole do różnych interpretacji" przy
    > przywalania KK-163. <cynizm> Jaka prorok przewidzi czy w momencie
    > wydawania prawomocnego wyroku (za parę lat) będzie "zero tolerancji dla
    > (politycznych) chuliganów"? :-) </cynizm>

    Tu polityczność tego czynu nic do rzeczy nie ma.

    > [A] https://www.lexlege.pl/kk/art-9/

    Moim zdaniem zagrożenie spowodowania pożaru poprzez rzucenie płonącą
    racą jest tak oczywiste, że nie podlega tu umyślność dyskusji. Ale ma to
    sąd ocenić.

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2020-11-14 14:26:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 14.11.2020 o 13:10, Marcin Debowski pisze:

    >Marcin. Jak rzucasz granatem, to nie możesz się tłumaczyć, ze tylko
    >huku
    >chciałeś narobić.

    Dlaczego nie ? Huku chciales narobic.
    Zakladajac oczywiscie, ze rzucales w jakies puste miejsce, a
    przynajmniej tak ci sie wydawalo.

    > Podobnie rzucanie racami po mieście wiąże się z
    > zagrożeniem pożarowym.

    No, beton raczej nie plonie, a asfalt podpalic trudno ... samochod za
    to latwo.

    J.

  • 34. Data: 2020-11-14 15:17:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 14:26, J.F. pisze:

    > Dlaczego nie ? Huku chciales narobic.

    Bo normalnym następstwem są latające odłamki i fala ciśnienia.

    > Zakladajac oczywiscie, ze rzucales w jakies puste miejsce, a
    > przynajmniej tak ci sie wydawalo.

    No przy takim założeniu może by przeszło.

    > No, beton raczej nie plonie, a asfalt podpalic trudno ... samochod za to
    > latwo.

    Firankę w uchylonym oknie. Ubranie na człowieku. U nas kilka lat temu
    idiota wrzucił petardę do takiej skrzynki na budynku. Zapaliło się
    ocieplenie pomiędzy tynkiem, a ścianą. Nie na darmo na meczach czy
    innych zgromadzeniach zabrania się używania pirotechniki. Było wiele
    wypadków.

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2020-11-14 15:31:52
    Temat: Re: Zabawa a policjanta.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2020 o 00:59, Smok Eustachy pisze:

    > Znikoma szkodliwość społeczna tzw czynu.
    > A mówiąc poważnie to magazynier zawalił: gościu ma szalik Legii, kurtkę
    > reprezentacji a kominiarkę Jagiellonii Białystok.

    Ponoć się znalazł w białymstoku. W sumie gdzie ten szalik legii widziałeś?

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-11-14 22:25:08
    Od: Kviat

    > Większosć
    > tych nazibaranów chyba mimo wszystko nie chce nikogo ukatrupić,

    Czyli te wszystkie okrzyki "śmierć pedałom", "raz sierpem, raz
    młotem..." to tak dla jaj? Wieszanie portretów polityków na szubienicach
    też dla jaj?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2020-11-14 22:38:50
    Od: Kviat

    > Tu polityczność tego czynu nic do rzeczy nie ma.

    Bo ponieważ?
    Gdyby nie był faszystowskim pokemonem, to by nie rzucił.

    Przecież nie rzucał racy w kierunku kogoś konkretnego, bo odbił mu
    laskę, albo winny mu jest pieniądze i nie chce oddać, albo nadepnął mu
    na odcisk, albo że jest chory psychicznie, albo rzucał w ufo, albo co
    tam sobie wymyślisz...
    Polityczność tego czynu jest ewidentna, więc jak najbardziej ma do
    rzeczy, a ty jak zwykle zaklinasz rzeczywistość.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 38. Data: 2020-11-14 22:50:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.11.2020 o 22:38, Kviat pisze:

    > Bo ponieważ?
    > Gdyby nie był faszystowskim pokemonem, to by nie rzucił.

    Idiotów nie brak. Na meczach rzucają. Nawet na imprezie sylwestrowej w tłum.

> [...]
    > Polityczność tego czynu jest ewidentna, więc jak najbardziej ma do
    > rzeczy, a ty jak zwykle zaklinasz rzeczywistość.

    Nie twierdzę, że czyn nie miał charakteru politycznego - choć śmiem
    wątpić, czy taki idiota w ogóle to ogarnia - tylko, że nie ma to
    znaczenia, jakimi się pobudkami kierował.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2020-11-14 23:54:15
    Od: Kviat

    > Nie twierdzę, że czyn nie miał charakteru politycznego - choć śmiem
    > wątpić, czy taki idiota w ogóle to ogarnia - tylko, że nie ma to
    > znaczenia, jakimi się pobudkami kierował.

    Od kiedy sądy nie biorą pod uwagę okoliczności?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 40. Data: 2020-11-15 00:12:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-11-14, Kviat <Kviat> wrote:

    > Czyli te wszystkie okrzyki "śmierć pedałom", "raz sierpem, raz
    > młotem..." to tak dla jaj? Wieszanie portretów polityków na szubienicach
    > też dla jaj?

    Wydaje mi się, że o skłonnościach psychopatycznych to tam pewnie jakiś
    odsetek jest, ale większość to ludzie z bardziej łagodnymi problemami.
    Tego czego szukają w takich grupach to potrzeba akceptacji, poczucie, że
    coś mogą, że są więcej warci niż środowisko, w którym się wychowali.
    Takie grupy im to zapewniają. Tego typu osoba, jak komuś zrobi kszywdę,
    w ostatecznej konfrontacji, gdy sobie już uświadomi do czego jej
    działanie doprowadziły zwykle się załamie, bo tak naprawdę nikogo
    krzywdzić nie chciała, a już szczególnie przypadkowej osoby.

    --
    Marcin