  • 101. Data: 2020-11-16 00:44:48
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Kaczor teoretycznie nie ma żadnej władzy. To szeregowy poseł. W tym
    > właśnie metoda, ze nie da się go obalić. On za nic nie odpowiada.

    Weź....

  • 102. Data: 2020-11-16 00:45:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /../
    628996097
    311431682
    4338644993
    910836737

    > Piszemy tu o kościołach, a nie biurach PiS. Nie popieram dewastacji tych
    > biur, ale ja piszę o kościołach. Kościoły to trochę inne obiekty.

    Kościóly były podobnym celem jak owe biura. W tym podfajczone.

  • 103. Data: 2020-11-16 00:53:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Skuteczna obrona zapobiegła. Gdzieś tak do 28 października był
    >realizowany plan obalenia Kaczora: dewastacja kościołów, wdzieranie
    >się do biur pisiorów etc. Były to działania rozwojowe. Szybko się
    >okazało że Julki są niesprawne bojowo i wystarczy parunastu gości
    >żeby nie przechodzili.

    Haslo "dym w kosciolach" owszem - bylo, ale widac symboliczne, bo
    jakos zaden nie splonal.
    I to nie tylko dzieki "ochronie".

    J.

  • 104. Data: 2020-11-16 01:18:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    >Póki co o paleniu kościołów nie słyszałem. Kilku niezbyt mądrych
    >aktywistów pokrzyczało i pobiegało po wnętrzu. Kilku idiotów coś
    >głupiego namalowało na ścianie.

    >Moim zdaniem straty wizerunkowe kościoła bronionego przez chuliganów
    >przed ponoć niemal 100% społeczeństwem katolików są o wiele większe,
    >niż
    >spowodowaliby ci wrzeszczący w koście kretyni, którzy pewnie przez
    >większość zostaliby potępieni.

    Hm ... jakie straty ?
    Bo jednych to nie odstreczy, i drugich tez nie odstreczy ... od swoich
    pogladow.

    A trzecich, niezdecydowanych - coraz mniej, takie skutki polityki pis
    :-(

    Jakis tam zagraniczny analityk moze wyciagnie podobne wnioski ... ale
    kogo to obchodzi co on wyciagnie :-)
    Za to straty wizerunkowe z nawet drobnych protestow w kosciolach tez
    by byly.

    Ale ... ciekawy ten sojusz kosciola z "chuliganami".
    Wydawaloby sie, ze przeciwstawne srodowiska.
    Wiara na pokaz, tradycja "chuliganskiego" srodowiska, opiekuncze
    skrzydla Kosciola, przewodnia rola kilku ksiezy-"narodowcow" ?

    Bo chyba nie umilowanie mlodych do pedofilsko-homoseksualnych ksiezy ?
    :-P

    J.

  • 105. Data: 2020-11-16 01:22:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 15.11.2020 o 00:53, Marcin Debowski pisze:

    >Zapali. Od zapałki też. Takie race można samemu zrobić w domu bez
    >większego wysiłku. Ja za młodego bawiłem się tak, ale myśmy je
    >wystrzeliwali nad rzeką, gdzie w promieniu kilkuset metrów niczego
    >nie
    >było,

    Tylko sucha trawa i las :-P

    >a nie po mieście, ludziach i budynkach.

    Z betonu :-)

    J.

  • 106. Data: 2020-11-16 02:04:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Kufnia. W TVNie nie pokazują to nie znaczy że nie było akcji.

    >https://twitter.com/DariuszMatecki/status/132719378
    8628996097

    Hm, ten tego ... bardzo kulturalnie hasla zaledwie naklejone na szyby

    Owieczki. Do strzyżenia.

    J.

  • 107. Data: 2020-11-16 02:53:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 16.11.2020 o 00:21, J.F. pisze:

    >Nigdy sie nad tym nie zastanawiałem głębiej. U nas w Galicji Była
    >tzw.
    >"kasata józefińska". Miłościwie panujący pozabierał majątek
    >klasztorom.

    A w zaborze pruskim byla sekularyzacja.

    >W moim mieście były trzy klasztory. W jednym do dziś jest Zakład
    >Karny.
    >W drugim był Urząd Skarbowy, a teraz pusty stoi od kilkunastu chyba
    >lat. W trzecim zrobiono Dom Pomocy Społecznej i Jezuici odzyskali go
    >kilkanaście lat temu robiąc tam szkołę.

    A biskup gdzie mieszka ? :-)

    >Tak więc po I WS startowali od tzw. "zera".

    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,5981
    Spore to zero bylo ...

    J.

    --
    Robert Tomasik

  • 108. Data: 2020-11-16 08:31:18
    Temat: Re: Zabawa a policjanta.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 15-11-2020 o 12:40, Shrek pisze:

    > Chcesz powiedzieć, że funkcjonariusze policji kierowali wnioski o
    > ukaranie, choć wiedzieli że zostaną odrzucone bo są bezpodstawne?
    >
    > Jak to będzie? Przekroczenie uprawnień?

    To chyba podpada pod KPK 231 § 1. ?

    "Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub
    nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub
    prywatnego,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 109. Data: 2020-11-16 10:42:44
    Temat: Re: Zabawa a policjanta - co wybrała na zarzuty prokuratura
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > Jak wszyscy zapewne wiedzą członek antify przebrany za nieuzbrojony
    > balkon sprowokował naszych patriotów, więc podpalili on mieszkanie dwa
    > pietra niżej. Ci akurat prawdopodobnie bekną, bo są pionkami a
    > potrzebny jest koziołek ofiarny, ale pobawmy się w kulsona piszącego
    > odmowę wszczęcia postępowania - jakich argumentów powinien użyć
    > kulson, co "nie popiera, ale rozumie" patriotów;)
    >
    > Zacznyjmy od najbardziej oczywistego - skoro coś podpalono, to
    > wydawałoby się oczywiste, że 163 - więc dlaczego nie? Kulsony
    > twierdzą, że 288.

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/srodmiescie/warszawa-bi
    alystok-zarzuty-i-areszt-dla-podejrzewanego-o-wrzuce
    nie-racy-do-mieszkania-4750566

    --
    A. Filip

  • 110. Data: 2020-11-16 11:07:40
    Od: Kviat

    > Bo jedni nie są pewni,

    Wiec się do tej roboty nie nadają, skoro nie są pewni, a mimo tego
    próbują człowiekowi zniszczeć życie.
    Już ci to raz napisałem, ale widać nie dotarło...

    > inni robią to "dla świętego spokoju",

    Więc tym bardziej się do tej roboty nie nadają.

    > kolejni się
    > mylą i tylko Ty jesteś nieomylny.

    Nie bredź. Nie napisałeś, że chodzi o pomyłkę, ale żeby się przełożony
    nie czepiał. Inteligentny człowiek potrafi odróżnić pomyłkę, od
    "pomyłki" żeby zadowolić przełożonego.
    Twierdzisz, że tam debili zatrudniają i nie potrafią odróżnić?

    To tak jak z kulsonami stawiającymi zarzuty z dupy - przecież zawsze
    mogą powiedzieć, że to pomyłka i nie było sprawy, chuj ich obchodzi, że
    uczciwego obywatela po sądach przeciągnęli, bo skoro uczciwy, to
    przecież się wybroni i to nawet lepiej, że pobiega po sądach, będzie
    miał dowód, że niewinny - powinien być wdzięczny władzy za możliwość
    udowodnienia, że nie jest wielbłądem i ładnie podziękować bombonierką i
    kilogramem podwawelskiej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr