  • 41. Data: 2007-06-19 17:19:33
    Temat: Re: Za karę -celibat?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f58vgh$9pf$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znasz kawał o tym jaki masz wybór jako facet
    > gdy cię przerobią na papier toaletowy? ;P
    > Idealnie tu pasuje... :)

    Też mi ten skecz przyszedł na myśl, ale miałem inne zajęcia i mało czasu.
    Na dodatek burza za burzą - sąsiadom spaliło modem do neo i telefon.
    Ja wyłączam - korzystne z wielu powodów.

  • 42. Data: 2007-06-19 23:12:44
    Od: "ab.666" <t...@n...adres.pl>

    > Szanse na przeżycie w Iraku są większe niż 50%

    Nie.
    Są dokładnie 50%, bo są dwie mozliwości: przezyje albo nie przezyje.

    ab.

  • 43. Data: 2007-06-19 23:21:44
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "ab.666" <t...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie.
    > Są dokładnie 50%, bo są dwie mozliwości: przezyje albo nie przezyje.
    >
    > ab.

    ...następny "matematyk" ;)
    na ulicy też masz 50% szans na przeżycie
    tak samo że cię w tej sekundzie prąd popieści
    i z każdą inną okazją na śmierć...z meteorytem włącznie? ;P
    Albo przeżyjesz albo nie...prawda? ;)
    A jak weźmiesz pod uwagę wszystko co cię moze atualnie zabić -też ci wyjdzie
    pół na pół...szans na przeżycie?! ;)))
    No popatrz jakie mamy szczęście wszyscy że jeszcze żyjemy! :D

  • 44. Data: 2007-06-20 02:31:33
    Od: "ab.666" <t...@n...adres.pl>

    > ...następny "matematyk" ;)
    > na ulicy też masz 50% szans na przeżycie

    Dokładnie.
    Widzę, że jesteś pojętnym uczniem w dziedzinie rachunku prawdopodobieństwa.

    ab.

  • 45. Data: 2007-06-20 05:49:33
    Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl>

    "ab.666" <t...@n...adres.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie.
    > Widzę, że jesteś pojętnym uczniem w dziedzinie rachunku
    prawdopodobieństwa.

    > ab.

    He..he, wprowadź trzecią opcję - zapis w księgach życia wiecznego.

  • 46. Data: 2007-06-20 07:29:47
    Od: "ab.666" <t...@n...adres.pl>

    Zagadka dla matematyków:
    Rzucamy monetą 1 zł; jakie jest prawdopodobieństwo, że wypadnie orzeł?

    ab.

  • 47. Data: 2007-06-20 07:43:41
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    A wnosiłam i po zaciekłości.

    Ale to było wczoraj :-)
    Więc już nie wnoszę (tylko wynoszę się do tyry :-) )

    M.

  • 48. Data: 2007-06-24 03:06:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 09:29:47 +0200, ab.666 napisał(a):

    > Zagadka dla matematyków:
    > Rzucamy monetą 1 zł; jakie jest prawdopodobieństwo, że wypadnie orzeł?

    rzucamy kostką. Jakie jest prawdopodobieństwo że wypadnie szóstka?

    oczywiście 50%. Bo albo będzie szóstka albo nie.

    Tak samo z każda inną możliwością, co nam daje w sumei 300% szansy na to
    że wypadnie cokolwiek.

    p. m.

  • 49. Data: 2007-11-06 10:54:08
    Temat: Za karę -celibat?
    Od: "Grzegorz Z ." <a...@g...pl>

    Niewiasta bowiem nie może zapomnieć o swym niemowlęciu, bo go kocha.

  • 50. Data: 2007-11-30 11:04:17
    Od: "Grzegorz Z ." <b...@g...pl>

    Dziękuję za poświęcenie memu pytaniu chwili uwagi.