  • 71. Data: 2011-02-11 10:51:43
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    news:ij2pab$feb$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > kurestwem jest nie placenie na swoje dzieci

    Pieniądz, pieniądz, pieniądz..., ale skąd go brać? I to jest właśnie zniewalanie
    człowieka..., ma mieć pieniądze (nawet bez godziwej pracy) i płacić, na co się
    da, na dzieci i na podwyższony VAT...
    By reżim mógł prowadzić wojnę w Afganistanie i dostatnio zyć...

    boukun

  • 72. Data: 2011-02-11 13:12:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tam mogłeś zawsze coś sobie wywalczyć, a dzisiaj nie ma kto ludzi
    > wyprowadzić na ulicę.

    teraz tez mozesz sobie cos wywalczyc, tylko ze tak jak i wtedy musisz byc
    tym co prowadzi, a nie prowadzona masa, ba, teraz masz o wiele prosciej, nie
    musisz prowadzic masy, wystarczy ze poprowadzisz samego siebie

  • 73. Data: 2011-02-11 13:16:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pieniądz, pieniądz, pieniądz..., ale skąd go brać?

    trzeba sie zastanawiac nad tym problemem, zanim sie splodzilo potomka/ow

    > I to jest właśnie zniewalanie człowieka..., ma mieć pieniądze (nawet bez
    > godziwej pracy) i płacić, na co się da, na dzieci i na podwyższony VAT...

    alez mozesz sie z tego wyzwolic i zostac bezdomny, squatersem, niebieskim
    ptakiem, mozesz tez nawywijac i zafundowac sobie darmowe wakacje na koszt
    panstwa w jakims milym zakladzie penitencjarnym

  • 74. Data: 2011-02-11 14:22:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011, to wrote:

    > begin ML

    > Praca na czarno jest nielegalna, skoro więc są dowody, to można taką
    > osobę ukarać.

    Poproszę podstawę prawną, najlepiej z artykułem - czym ukarać
    *pracownika*?

    > Związek z prawkiem nadal żaden.

    A to zgoda.
    Wnioskuję jedynie o umiarkowane posługiwanie się stereotypami,
    np. takim że jak coś jest zakazane to za naruszenie zakazu
    musi być kara ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 75. Data: 2011-02-11 16:07:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.02.2011 02:45), witek wrote:

    > po czym nastepuje sprzeciw przeciwegzekucyjny i komornik idzie sie bujac.

    Czy każdy właściciel sprzętu będzie na tyle zorganizowany i obczajony w
    przepisach, żeby na czas złożyć taki sprzeciw?

    Poza tym, czy jeżeli ktoś kto użycza sprzętu dłużnikowi, będzie musiał
    raz za razem składać taki sprzeciw, to czy mu się to po chwili nie
    znudzi i nie przestanie po prostu użyczać dłużnikowi?

    p. m.

  • 76. Data: 2011-02-11 17:40:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gotfryd Smolik news

    > Poproszę podstawę prawną, najlepiej z artykułem - czym ukarać
    > *pracownika*?

    Nie wykazuje tych dochodów, nie płaci podatków. Może da się jeszcze jakoś
    inaczej, nie wiem.

  • 77. Data: 2011-02-11 17:40:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szerszen

    > ogólnie to masz racje, ale z tego co czytałem, jednak w sporej mierze
    > przypadków jednak ma duży związek, bo sporo cześć uchylających się po
    > utracie prawka automagicznie jednak zaczyna płacić

    Jakby im połamać palce to pewnie też by zaczęli płacić...

  • 78. Data: 2011-02-11 19:04:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/11/2011 4:47 AM, boukun wrote:

    > Ja tam wolę władzę w Polsce spakować...

    najblizszy szpital psychiatryczny znajduje sie w ......

    radze ci go odwiedzic w trybie pilnym.

  • 79. Data: 2011-02-11 19:05:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/11/2011 10:07 AM, mvoicem wrote:

> [...]
    > raz za razem składać taki sprzeciw, to czy mu się to po chwili nie
    > znudzi i nie przestanie po prostu użyczać dłużnikowi?

    to zalezy od tego jak bardzo bedzie mu sie chcialo.

  • 80. Data: 2011-02-11 19:26:13
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > trzeba sie zastanawiac nad tym problemem, zanim sie splodzilo potomka/ow

    Bez przesady, w Polsce jest wiele dóbr marnotrawionych, gdyby państwo nie
    zniewalało polskiego narodu, spokojnie by wyżywiło i opłaciło wychowanie
    biednych dzieci...

    > alez mozesz sie z tego wyzwolic i zostac bezdomny, squatersem, niebieskim
    > ptakiem, mozesz tez nawywijac i zafundowac sobie darmowe wakacje na koszt
    > panstwa w jakims milym zakladzie penitencjarnym

    I oto chodzi... Najlepiej karę chłosty dla polskich niewolników wprowadzić...

    boukun