  • 61. Data: 2011-02-11 01:45:00
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/10/2011 11:51 AM, mvoicem wrote:

    > O ile się dobrze orientuję (a orientuję się z dyskusji na p.s.p), to
    > komornik nie musi wnikać co jest czyje, tylko czy jest we władaniu
    > dłużnika.

    po czym nastepuje sprzeciw przeciwegzekucyjny i komornik idzie sie bujac.

  • 62. Data: 2011-02-11 01:47:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/10/2011 1:09 PM, to wrote:
    > Chyba sobie żartujesz. Ma obowiązek utrzymywać, jeśli ma z czego.
    > Obowiązku pracy nikt nie ma.

    Nie,
    Ma obowiązek utrzymywać również jeśli nie ma z czego.
    Brak kasy go z tego obowiazku nie zwalnia.
    O samą kasę występuje się wowczas do jego rodziny.

  • 63. Data: 2011-02-11 01:48:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/10/2011 1:46 PM, boukun wrote:

    > Gdyby tylko można było pójść do lasu na polowanie... i nie płacić na
    > państwo podatków...

    pakuj sie.
    lasów jeszcze pod dostatkiem. Amazonii jeszcze całkowicie nie wycieli.

  • 64. Data: 2011-02-11 07:43:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > Co za kurestwo...

    kurestwem jest nie placenie na swoje dzieci

  • 65. Data: 2011-02-11 07:44:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nieudacznikom z rzadzu widac łatwiej ograbic czlowieka niz dac mu prace,

    trzeba było nie walczyć z komuną, tam miałeś obowiązek pracy, w zgniłym
    kapitalizmie masz przywilej pracy

  • 66. Data: 2011-02-11 07:47:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Prawo jazdy nie ma natomiast
    > żadnego związku z zobowiązaniami finansowymi.

    ogólnie to masz racje, ale z tego co czytałem, jednak w sporej mierze
    przypadków jednak ma duży związek, bo sporo cześć uchylających się po
    utracie prawka automagicznie jednak zaczyna płacić

  • 67. Data: 2011-02-11 10:16:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > Nie,
    > Ma obowiązek utrzymywać również jeśli nie ma z czego. Brak kasy go z
    > tego obowiazku nie zwalnia. O samą kasę występuje się wowczas do jego
    > rodziny.

    Nie ma obowiązku mieć kasę i nie ma obowiązku pracować.

  • 68. Data: 2011-02-11 10:27:47
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Nie ma obowiązku mieć kasę i nie ma obowiązku pracować.
    Gdy gość będzie żył i mieszkał z żoną - matką swego dziecka - jako
    bezrobotny, korzystający z jej łaskawego chleba, to wszystko OK. Rodzina
    niby.
    Ale jeśli się np. rozwiedzie, to mu zasądzą alimenty nie biorąc pod uwagę
    czy stracił pracę, czy ma kasę itd.
    Po***ny kraj...

    --
    Jotte

  • 69. Data: 2011-02-11 10:45:56
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > trzeba było nie walczyć z komuną, tam miałeś obowiązek pracy, w zgniłym
    > kapitalizmie masz przywilej pracy

    Tam mogłeś zawsze coś sobie wywalczyć, a dzisiaj nie ma kto ludzi wyprowadzić na
    ulicę. KORniki dorwali się na plecach polskich robotników do władzy i już mają
    wszystko o co walczyli...

    boukun

  • 70. Data: 2011-02-11 10:47:22
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > pakuj sie.
    > lasów jeszcze pod dostatkiem. Amazonii jeszcze całkowicie nie wycieli.

    Ja tam wolę władzę w Polsce spakować...

    boukun