  • 11. Data: 2007-10-05 11:00:07
    Temat: Re: ZUS a CBA
    Od: o...@v...pl

    > A tych naprawde bogatych nie ma w tym rejestrze bo co skladke rentowa od
    > lapowki odprowadzaja ??

    Nie, ale "podejżany widocznie bogaty" jeżeli nie odprowadza składek do ZUS to
    musi pewnie mieć przychody nielegalnie...
    www.organizer.blog.onet.pl

  • 12. Data: 2007-10-05 13:23:47
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Mateusz Rutkowski pisze:

    > z pewnoscia uP^$owienie policji byloby trudnym zadaniem. nie wiem jak
    > wyglada sprawa podsluchow w przypadku spraw prowadzonych przez
    > policje.
    > zdaje mi sie, ze sluzby specjalne maja w tym wzgledzie wieksza wygode
    > i dostep do sprzetu specjalnego co dla milosciwie nam panujacym nie
    > jest bez znaczenia.

    przeżarta korupcją policja nie jest dobrym narzędziem. trudno zrozumieć?
    nowy twór taaaki drogi będzie i tak opłacalny w obliczu oszczędności i
    korzyści jakie może przynieść naprawa państwa.
    Taki pomysł może się nie podobać tylko komuś komu nie na rękę naprawa a
    bardziej trwanie w postkomunistycznym patologicznym ustroju, gdzie się
    nie "kupuje" a "załatwia" (nawiasem - tylko w Polsce istnieje
    pojęcie/słowo "załatwiać").

  • 13. Data: 2007-10-05 13:26:39
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@g...com>

    "el-ec-tr" <e...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > "kupuje" a "załatwia" (nawiasem - tylko w Polsce istnieje pojęcie/słowo

    Ta, jeszcze napisze ze ci co sie im to nie podoba stoja tam gdzie stalo
    zomo.

    Daniel

  • 14. Data: 2007-10-05 13:28:12
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@g...com>

    "Daniel Chlodzinski" <d...@g...com> wrote in message

    > "el-ec-tr" <e...@n...pl> wrote in message

    > Ta, jeszcze napisze ze ci co sie im to nie podoba stoja tam gdzie stalo
    > zomo.

    Jeszcze napisz*

    Daniel

  • 15. Data: 2007-10-05 13:57:36
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Icek pisze:

    > czemu nie chcieli rozwijac takich komorek w policji. Dotychczas policja
    > zajmowala sie takimi sprawami. Tylko za kazdym razem tworzymy nowy organizm
    > co ma prezesow, dowodcow, ksiegowe. ile to milionow kosztuje masaka

    Bo Policja jest przeżarta.

    --
    Smok Eustachy: GG 3736361
    http://katolik.protestanci.org

  • 16. Data: 2007-10-05 13:58:22
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Marcin [3M] pisze:
    /.../
    > Ciekawostką jest to, że w milicji istniały komórki d/s przestępczości
    > gospodarczej.
    > Na początku przemian gospodarczych poległy, bodaj czy nie w momencie
    > wdrażania jednego z kolejnych etapów reformy pod koniec lat 80-tych,
    > albo na początku 90-tych.
    > Czyżby "władza" przeszkadzała ustawodawcy i rządzącym?

    Ustawodawcy na pewno.

  • 17. Data: 2007-10-05 15:20:06
    Od: Mateusz Rutkowski <m...@g...com>

    CBA jak na razie dostarcza wielu emocji widzom telewizyjnym
    ogladajacym jak dokonano aresztowania pana X / pani Y.

    Core team P^$'u dobrze wie co chce uslyszec spoleczenstwo i podaje te
    informacje dla publiczki ktora az ta jest dumna, ze wreszcie ktos
    polozyl lape na wroga publicznego. Organem realizacji skrytych
    pragnien wyborcow partii X jest bez watpienia CBA i ABW.

    W sferach medyczno prawniczych korupcja szerzy sie na potege i jakos
    nikt nie pragnie z tym walczyc. Pare zatrzyman jest warte inwestowania
    > 90 mln. pln w CBA? Smiechu warte.

    Korupcja jest procesem spolecznym i nalezy z nia walczyc ale nie w tej
    formule co dotychczas.

    Czy tylko w Polsce mozna pewne sprawy 'zalatwic'? W Rosji,Chinach,
    Ukrainie, Białorusi na pewno, a jak w 'bananowych republikach' :)?
    Wiec nie jestesmy osamotnieni :>

  • 18. Data: 2007-10-05 17:42:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Rutkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Mam nadzieje, ze kolejne rzady nie-P^$'owskie zlikwiduja CBA.

    To było by wylanie dziecka z kąpielą. Taka służba niestety w Polsce jest
    potrzebna. Tyle, że jeśli wierzyć informacjom prasowym CBA jest obecnie
    lekko za bardzo uległe politykom.

  • 19. Data: 2007-10-05 17:46:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > czemu nie chcieli rozwijac takich komorek w policji. Dotychczas policja
    > zajmowala sie takimi sprawami.

    nie wiem jakimi przesłankami się akurat kierowali, ale ja znam kilka.
    Główną z nich jest takie umieszczenie policji w systemie prawnym, gdzie
    mianowanie komendanta jest uzależnione od władz samorządowych. Komendant
    musi zabiegać o dofinansowanie od samorządu i bywa z tego rozliczany, toteż
    niechętnie podejmuje działania przeciwko samorządowcom. Poza tym układy
    korupcyjne mają to do siebie, że sięgają daleko. W takim wypadku ktoś z
    zewnątrz, przyjeżdżając na realizację robi ją bez skrupułów i ma małe
    szanse natrafić na niewygodny układ.

  • 20. Data: 2007-10-05 18:04:27
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > bardziej trwanie w postkomunistycznym patologicznym ustroju, gdzie się
    > nie "kupuje" a "załatwia" (nawiasem - tylko w Polsce istnieje

    Hej

    Widzisz, sam jestem przeciwny korupcji natomiast sposoby dzialania CBA mi
    nie odpowiadaja i jestem przeciw.

    Wez w reke 3 duze banki i idz sprobuj zalatwic jakakolwiek sprawe placac za
    to te 3 banki. Myslisz ze nie zalatwisz ?? Skorumpujesz polowe komisariatu
    (jak nie caly), polowe CBA, polowe kancelarii premiera i polowe dowolnego
    urzedu.

    CBA powinno dzialac tam gdzie jest podejrzenie, ze ktos chce poprosic o
    lapowke bo takie sprawdzanie czy ktos by wzal to powiem Ci ze jest
    powiedzenie "okazja czyni zlodzieja". Wiekszosc ludzi ma kwote za ktora sie
    ich kupi.

    Icek