  • 21. Data: 2011-12-18 22:18:13
    Temat: Re: ZAIKS i te sprawy
    Od: "amba" <a...@m...eu.pl>

    "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message
    news:jcj2fq$f1s$1@inews.gazeta.pl...
    > WIEDZIAŁEM, że to będzie!

    zaważywszy na wątek - bystry jestś niesłychanie
    LOL.

  • 22. Data: 2011-12-18 22:21:53
    Od: "amba" <a...@m...eu.pl>

    > Twój, z nagłym przemianowaniem kółka na szkolną imprezę.

    jak Ci szły klasówki? rozumiałeś treść zadania? Hint: przeczytaj treść
    zadania. (Nie odpowiadamy na swoje własne (tu: Twoje) pytania. (hint: Załóż
    odrębny wątek)).
    Zważywszy na logię na podstawie próbki postów do tego momentu - dalej nie
    czytam autora, jakoś tam szanuję swój czas.

  • 23. Data: 2011-12-18 22:27:59
    Od: "amba" <a...@m...eu.pl>

    puśćie już to ciśnienie, już mam odpowiedzi
    (wystarczył jeden post, właściwie ukierunkowujący pytającego lamera
    (pytający zwykle jest (w chwili pytania) w przedmiotowej dziedzinie
    lamerem)).

    ps:
    można się rozejść, napięcia rozładowywać na nowych/innych obiektach, (albo
    se 'dyskutujcie we własnym gronie (jak widać towarzystwo wzajemnie
    odpowiada)).

  • 24. Data: 2011-12-19 12:47:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-18 22:21:53 +0000, "amba" <a...@m...eu.pl> said:

    > "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > jak Ci szły klasówki?

    Świetnie.

    > (Nie odpowiadamy na swoje własne (tu: Twoje) pytania.

    Naprawdę nie powinienś być nauczycielem, skoro pogubiłeś się nawet w
    tej kwestii - kto zadał pytanie:

    On 2011-12-17 00:10:11 +0000, "amba" <a...@m...eu.pl> said:

    > czyj/który/jaki pomysł?

    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-12-19 13:06:02
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    W dniu 2011-12-18 23:27, amba pisze:
> [...]
    > można się rozejść, napięcia rozładowywać na nowych/innych obiektach,
    > (albo se 'dyskutujcie we własnym gronie (jak widać towarzystwo wzajemnie

    ... to specyfika tej grupy. :)
    Ale są gorsze.

    --
    Tnx. SQLwiel.

  • 26. Data: 2011-12-19 21:36:53
    Od: "amba" <a...@m...eu.pl>

    "SQLwiel" <w...@g...com> wrote in message
    > ... to specyfika tej grupy. :)

    ojtam ojtam - klasyczna książkowa specyfika przeciętnej średniokwadratowej
    mentalności - produkt ewolucji i spoełczeństwa.

    > Ale są gorsze.
    wszędzie jest to samo.
    produkty tego samego społeczeństwa i tej samej ewolucji.
    poszczególne grupy może różną się pewnym współczynnikiem - ale krzywa jest
    taka sama. W każdej większej próbce populacji.

  • 27. Data: 2011-12-21 14:54:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin amba

> [...]
    > można się rozejść, napięcia rozładowywać na nowych/innych obiektach,
    > (albo se 'dyskutujcie we własnym gronie (jak widać towarzystwo wzajemnie

    Ponawiam pytanie -- czego uczysz, analfabeto?

  • 28. Data: 2011-12-21 14:55:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin amba

> [...]
    > Zważywszy na logię na podstawie próbki postów do tego momentu - dalej
    > nie czytam autora, jakoś tam szanuję swój czas.

    Tobie chyba szły słabo, bo Twoja ortografia, gramatyka, interpunkcja i
    ogólny styl wypowiedzi jest na poziomie niezdanej matury.