  • 291. Data: 2008-04-08 13:54:00
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Tylko pamiętaj, co Ci już tu wiele razy wskazano, że Twoje śledztwo
    > również podlega pod art. 267 a dodatkowo pod art. 209 ust.1 pkt. 24
    > Prawa telekomunikacyjnego.

    Kali ukraść krowa - dobry uczynek!

  • 292. Data: 2008-04-08 14:01:07
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Heniu <t...@d...com>

    Użytkownik MuciosMacios napisał:
    > Użytkownik "Heniu" <t...@d...com> napisał w wiadomości
    >
    > :)
    > Szolek

    Tu się nie ma co śmiać, skoro ci się byle jaki lebiega potrafi wpiąć do
    sieci na lewo. he he

  • 293. Data: 2008-04-08 14:32:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MuciosMacios pisze:

> [...]
    >
    > Ale nie mniej doceniam Twe starania...
    > Pozwól jednak że trochę Ci wyjaśnię te zawiłości (wiem, wiem! zaraz powiesz
    > że dopiero co przeze mnie doczytane :)
    >
    > AP czyli jak to nazywasz punkt dostępowy, w dzisiejszych czasach to nie
    > urządznie tylko tryb w jakim może pracować sprzęt WIFI.
    > Popularnie jednak nazywamy tę kolorową skrzynkę z radosnymi migoczącymi
    > lampeczkami AccesPointem.
    > Ten AP potrafi jednak działać w większości przypadkow nie jako punk
    > dostępowy,
    > lecz np jako APC czyli AccessPointClient, czyli jako urzadzenie

    Tylko nadal pozostaje AP.

    Tak samo jak PC to PC - choć ty pewnie go na zmianę nazywa PCG (jak
    grasz), PCI (jak szperasz po internecie), PCF (jak odtwarzasz sobie
    film) i tak dalej...

    [ciach reszta bełkotu]

  • 294. Data: 2008-04-08 14:37:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lukasz Olesiejuk pisze:

    > A taka sytuacja jest u Ciebie. Oba AP sa twoje.
    > Pakiety routuje sie w obie strony. Inaczej nie byloby komunikacji...
    >
    > Jesli chcesz byc dokladny. Sprobuj ze swojego serwera spingowac "APC".
    > Da sie? Pewnie sie da. Jaki z tego moral? :)
    > Nooo... chyba, ze masz wszystko na jednej podsieci.
    >
    > Podpowiem Ci, routing i nat to dwa zupelnie rozne pojecia...

    Dla niego to za skomplikowane ;)

    Po jego wywodach widać, że nie za bardzo łapie, w jaki sposób zwrotny
    pakiet "ze świata" skierowany pod dany publiczny adres wie, jak trafić
    do właściwego komputera w sieci wewnętrznej, na którego zapytanie
    odpowiedzią jest ten pakiet...

  • 295. Data: 2008-04-08 15:01:09
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Tu się nie ma co śmiać, skoro ci się byle jaki lebiega potrafi wpiąć do
    > sieci na lewo. he he

    :)
    Podaj namiary swojej sieci... Potestujemy :)

    Szolek

  • 296. Data: 2008-04-08 15:09:12
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Tylko nadal pozostaje AP.

    Jasne! Tak jak Ty pozostajesz ssakiem...
    Ale czy to znaczy, że zrobisz przyjemność owczarkowi sąsiada próbując go
    pokryć?

    Szolek

  • 297. Data: 2008-04-08 15:40:57
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    MuciosMacios pisze:

    > No chyba nie sadzisz, ze z ap do apc idzie kabel?

    Nie sądzę, ja zadałem proste pytanie, aby się dowiedzieć jak taki tryb
    WISP się robi w prkatyce, ale widzę wolisz mnie też dołączyć do flejma ;)

    > Dokladnie!

    Git.

    Jakie są zalety takiej infrastruktury nad zwykłym AP i ludźmi łączącymi
    się ze swoich sieciówek?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 298. Data: 2008-04-08 15:43:31
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    MuciosMacios pisze:

    > Nie myli się tylko ten co nic nie robi :)

    To jednak lepiej, żebyś nie czytał czyjejś korespondencji, jak nie wiesz
    nawet co jest w środku, a treści nie umiesz zrozumieć.

    Szczerze, bez dowalania. Podasz gościa do sądu i zapłaci ci te 200 zł, a
    sam pójdziesz siedzieć, bo nawet nie wiesz co przeczytałeś.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 299. Data: 2008-04-08 15:45:56
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 8 Apr 2008 00:12:05 +0200, Jotte napisał(a):

    > A i nierzadko zdarzyć się może, że ktoś beknie
    > rogłośnie w eleganckiej restauracji albo i bengala
    > jadowitego puści i co mu zrobić można? ;)
    Można się na niego obrazić dogłębnie
    i wzniośle wykonać: phh!

    --
    pozdro
    poreba

  • 300. Data: 2008-04-08 15:51:06
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 08 Apr 2008 16:37:08 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > pakiet "ze świata" skierowany pod dany publiczny adres wie, jak trafić
    > do właściwego komputera w sieci wewnętrznej, na którego zapytanie
    Wydaje mi się, że diagnoza twojego przedpiścy
    była właściwsza.

    --
    pozdro
    poreba