  • 271. Data: 2008-04-07 19:48:33
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    MuciosMacios pisze:
    > Nie pisałem, bo nie ma to większego związku ze sprawą, a to dlatego
    > że doskonale potrafię przy pomocy narzędzi którymi dysponuję, odróżnić
    > włamanie od teleportacji klienta.

    To teraz może napisz w prosty sposób, na czym polegało włamanie i
    "przełamanie skutecznych zabezpieczeń" (to cytat z kodeksu karnego).

    M.

  • 272. Data: 2008-04-07 19:57:01
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Lukasz Olesiejuk" <m...@N...net> napisał w wiadomości
    > Otórz :) routing jest chyba w obie strony :] Byloby trudno zestawić
    > jakiekolwiek połączenie gdyby ten AP nie routował pakietow tez w druga

    To sprawdz czy mozesz z WANu wywołać adres wewnątrz twojej
    sieci np 192.160.2.1 bez przekierowan...

    Szolek

  • 273. Data: 2008-04-07 19:59:17
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    )---
    > Przed chwilą powiedziałeś, że APC *nie jest* podłączony do klientów
    > kablem.
    > To jak w końcu?

    Gdzie tak powiedzialem? Twierdzilem ze nie ma polaczenia kablem z AP
    ale nie z APC(WISP)

    Szolek

  • 274. Data: 2008-04-07 20:03:54
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 07 Apr 2008 14:28:07 +0200, Zbynek Ltd. wrote:

    > Chyba sobie jaja z pogrzebu robisz. Nie dość, że nie ma takiej
    > możliwości, to jak zapytałem infolinię, to potwierdzili, że nie ma.
    > Strzelaj dalej. Bo na razie to kłamiesz. Nie jestem politykiem i
    > na kłamstwo nie powiem, że "mijasz się z prawdą".

    Uwierzyłeś mBankowej infolinii? Nie powiem, że "jesteś naiwny" tylko, że
    jesteś frajerem.

    > Cytat z otrzymanego maila:
    > "Uprzejmie informuje, że niestety nie ma na chwile obecną takiej
    > możliwości. Z tej przyczyny pracownicy odpowiadający na maile
    > klientów nie udzielają informacji na temat indywidualnych
    > problemów związanych z wnioskami rachunkami i reklamacjami.
    > Informacja jaką można otrzymać droga mailowa to ogólne informacje
    > dotyczące problemow klienta oraz wiadomości dotyczące ofrty
    > produktowej banku."

    ROTFL

    http://mjm.in5.pl/2008-04-07_220105.png

    Zgadnij jakie dane osobowe mogą być w którymkolwiek z załączników.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 275. Data: 2008-04-07 20:05:15
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > To teraz może napisz w prosty sposób, na czym polegało włamanie i
    > "przełamanie skutecznych zabezpieczeń" (to cytat z kodeksu karnego).
    > M.

    Bardzo chętnie.
    Nmierzony już Tomasz G przy pomocy programów ogólno dostępnych
    namierzył nadajnik, który miał ukryty SSID. Następnie starając
    sie z nim połączyć odkrył, że dostęp zabazpieczony jest kluczem WEP.
    Po złamaniu klucza WEP dostał się do sieci. Skanując sieć dowiedział
    się o jej adresacji, masce bramie itp.
    Wybrał sobie dowolnie mu pasujący adres IP, wklepał do swego kompa
    (czyt skonfigurował protokol internetowy TCP/IP) i śmigał po sieci.

    1. Zeskanował SSID (to może nie jest karalne)
    2. Złamał WEP
    3. Podszył się pod innego klienta (wsklepał jego IP)

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 276. Data: 2008-04-07 20:07:12
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Mon, 7 Apr 2008 21:57:01 +0200, MuciosMacios napisał(a):

    > Użytkownik "Lukasz Olesiejuk" <m...@N...net> napisał w wiadomości
    >

    > To sprawdz czy mozesz z WANu wywołać adres wewnątrz twojej
    > sieci np 192.160.2.1 bez przekierowan...
    >
    > Szolek

    Jesli ustawie tak routing to oczywiscie.
    Czym niby sie taki adres rozni od innego dla jednego routera?
    Albo inaczej. Czym taki adres rozni sie od innych w zalozeniu, ze wszystkie
    routery po drodze sa twoje?
    A taka sytuacja jest u Ciebie. Oba AP sa twoje.
    Pakiety routuje sie w obie strony. Inaczej nie byloby komunikacji...

    Jesli chcesz byc dokladny. Sprobuj ze swojego serwera spingowac "APC".
    Da sie? Pewnie sie da. Jaki z tego moral? :)
    Nooo... chyba, ze masz wszystko na jednej podsieci.

    Podpowiem Ci, routing i nat to dwa zupelnie rozne pojecia...

  • 277. Data: 2008-04-07 20:09:27
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Mon, 7 Apr 2008 21:59:17 +0200, MuciosMacios napisał(a):

    > Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Gdzie tak powiedzialem? Twierdzilem ze nie ma polaczenia kablem z AP
    > ale nie z APC(WISP)
    >
    > Szolek

    Twoje APC(WISP) to AP pracujący w trybie klienta (APC).
    Więc jest połączenie kablem z AP.
    Upierasz sie strasznie na te nazwy.

  • 278. Data: 2008-04-07 20:15:19
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik MuciosMacios napisał:

    > namierzył nadajnik, który miał ukryty SSID.

    > 1. Zeskanował SSID (to może nie jest karalne)
    to SSID byl ukryty czy nie w koncu?

    > 2. Złamał WEP
    Znaczy odgadl haslo...

    > 3. Podszył się pod innego klienta (wsklepał jego IP)
    Podszyl sie zmieniajac tez MAC - tak pisales.

  • 279. Data: 2008-04-07 20:20:16
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Jesli ustawie tak routing to oczywiscie.

    ? To ustaw tak ten ruting. Idz do kumpla co ma neo
    i wpisz ping 192.168.2.1 następnie idz do siebie i jakims
    skanerem sprawdz czy kumpel pinga na Twego kompa

    Mozesz oczywiście ustawić trasy w obie strony jak Ci się żywnie
    podoba, ale efekt będzie mizerny.

    A ja mówiąc o kierunku rutowania miałem na myśli określenie
    która strona jest WANem a która LANem.
    Nie czepiaj się, bo doskonale wiedziałeś o co chodzi...

    > Czym niby sie taki adres rozni od innego dla jednego routera?
    > Albo inaczej. Czym taki adres rozni sie od innych w zalozeniu, ze
    > wszystkie routery po drodze sa twoje?

    Bo mamy adresacje publiczną i prywatną.

> [...]
    > Jesli chcesz byc dokladny. Sprobuj ze swojego serwera spingowac "APC".
    > Da sie? Pewnie sie da. Jaki z tego moral? :)

    Ze oba są w mojej (jednej) puli adresowej...

    > Nooo... chyba, ze masz wszystko na jednej podsieci.

    No wlasnie..

    > Podpowiem Ci, routing i nat to dwa zupelnie rozne pojecia...

    Dziękuję

  • 280. Data: 2008-04-07 20:20:18
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Mon, 7 Apr 2008 22:05:15 +0200, MuciosMacios napisał(a):

    > 2. Złamał WEP

    Wiem, karalne :)
    Ale poziom zabezpieczenia WEPem jest taki, ze w nastepnej wersji windowsa
    bedzie juz guzik "zapomnialem hasla" :)
    Albo wogole bedzie zaznaczone bez klodeczki.

    To taka dygresyja, zgadzam sie z Tobą. Włamał się, a nie powinien :)