  • 231. Data: 2008-04-06 14:32:40
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > śnieżki i hefalumpów chłopiec, że aby dostać się do AP, trzeba znać
    > 2 parametry:
    > SSID oraz WEP.

    Od zewnątrz, prymitywku.

    Od wewnątrz (po kablu) klient musi mieć tylko otwarty port do kontroli
    AP i ewentualne hasła dostępu.

  • 232. Data: 2008-04-06 14:33:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikaichi pisze:

    > ROTFL, widze, ze dyskusja nabiera mocy :D:D:D

    Niech się przyzwyczaja. Przy takim podejściu policja go potraktuje tak
    samo (tylko może ciut słowami).

  • 233. Data: 2008-04-06 17:42:49
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Szolek pisze:

    > Pudlo
    > wan-serwer-ap-apc(tryb wisp)-klient
    > klient odbiera neta radiowo
    > zamiast karty wifi ma ap wifi w trybie wisp

    A jak AP w trybie WISP się podłącza do jego komputera? Jak nie ma karty
    WiFi, ani nie jest podlaczony Ethernetem?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 234. Data: 2008-04-06 19:31:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kocureq pisze:

    > A jak AP w trybie WISP się podłącza do jego komputera? Jak nie ma karty
    > WiFi, ani nie jest podlaczony Ethernetem?

    Gość najwyraźniej nie wie - skoro tyle ciągnie się wątek, a on nie jest
    w stanie kompetentnie przestawić zastosowanej architektury.

  • 235. Data: 2008-04-06 22:02:02
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Gość najwyraźniej nie wie - skoro tyle ciągnie się wątek, a on nie jest
    > w stanie kompetentnie przestawić zastosowanej architektury.

    Może daj gościowi się wypowiedzieć?

    Mam wrażenie, że jednak wie, tylko w ferworze walki gdzieś to ucieka.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 236. Data: 2008-04-06 22:17:10
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Kocureq napisał:

    > Mam wrażenie, że jednak wie, tylko w ferworze walki gdzieś to ucieka.

    Twardym trza być ;)

  • 237. Data: 2008-04-06 22:24:31
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "tg" <...@a...a>

    Szolek napisal:
> [...]

    ja tak abstrahujac od legalnosci sciagania bez udostepniania,
    akcji 'Nie ściąg@j na siebie kłopotów', karania i donoszenia tylko wtrace:

    zapewne piszac to myslisz ze sam jestes w "100% legalny"?

    "bo jezeli tak ci sie wydaje, to masz racje - wydaje ci sie"
    cytujac klasykow ;)

    i mozesz sie nie oburzac, poprostu nie bylo mi dane spotkac osoby
    przestrzegajacych *WSZYSTKICH* dupstw i ą,ę w licencjach a doswiadczenie
    mowi ze pierwszy nie bedziesz... ;)

  • 238. Data: 2008-04-06 22:40:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft8o4c$eqv$1@news2.task.gda.pl Szolek
    <m...@s...jest.zly.wp.pl> pisze:

    > Nie prosiłem o recenzję mojego działania...
    I co z tego?
    Dostałeś bez proszenia.

    --
    Jotte

  • 239. Data: 2008-04-06 22:41:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ft8se8$gsq$1@news2.task.gda.pl Szolek
    <m...@s...jest.zly.wp.pl> pisze:

    > Nie wiem jak jest w chinach, ale w polsce obowiazuje netykieta,
    > nakazujaca trzymania sie tematu (wątku).
    Bzdury gadasz.
    Żadne tam "obowiązuje".
    Netykieta to nieformalne zasady zwyczajowe. Kto chce stosuje, kto nie chce
    olewa i guzik na to poradzisz.

    --
    Jotte

  • 240. Data: 2008-04-06 23:14:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kocureq pisze:

    > Może daj gościowi się wypowiedzieć?
    >
    > Mam wrażenie, że jednak wie, tylko w ferworze walki gdzieś to ucieka.

    Jakby wiedział, to by przecież powiedział. (chyba że kompletnie chory
    psychicznie)

    Póki co "swoją" wiedzą cyka po kawałku, jakby ją skądś wydobywał (i to z
    bólem).