  • 111. Data: 2008-04-05 11:23:23
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    > Ja kumam od poczatku. Tylko ty nie kumasz co to grupa _dyskusyjna_.

    Liczę na to że mi wyjaśnisz, podzielisz się ze mną swoim wyobrażeniem
    usenetu.

    Szolek

  • 112. Data: 2008-04-05 11:43:30
    Temat: Re: Z3odziej internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Bo nie zadajesz pytań.

    Jak jesteś taki kompetentny, to powinieneś być w stanie opisać swój
    system bez naprowadzających pytań.

    > Nie mogli podać żadnych jak Ty to nazywasz "kodów", bo
    > użytkownicy nie mają do nich dostępu.

    ROTFL

    > Pisałem już wcześniej, że zabezpieczeniem jest WEP,

    Kody WEP są w konfiguracji karty WiFi.

    > lecz czytasz najwyrażniej bez zrozumienia.
    >
    > Może inaczej.
    > Jest hotel, a w nim pokoje zamykane na klucz magnetyczny.
    > Klienci mogą sobie pozyczyć klucz, ale pasuje on tylko do
    > jednych drzwi.

    Jesteś niekompetentnym zerem.

    Primo: hotelowy klucz magnetyczny jest obiektem fizycznym - w
    przeciwieństwie do "klucza" WEP, który jest zapisany w konfiguracji
    sieci w komputerze użytkownika.

    Secundo: może tobie to ciężko wyobrazić, ale ktoś może znać więcej niż
    jedną osobę w promieniu 20km... Klucze można dostać od kilku osób.

  • 113. Data: 2008-04-05 11:46:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szolek pisze:

    > Czyli nadal nie wiesz...

    Ty najwyraźniej też nie.

    > Widzę, że jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia, to atakujesz.
    > Pytanie moje jest jak najbadziej aktualne.

    Moje pytania, które zawierają odpowiedź, też.

  • 114. Data: 2008-04-05 12:23:31
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet

  • 115. Data: 2008-04-05 13:08:02
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    > Jednak analizujac ruch idacy na pop3 mozesz zakladac, ze moze tam isc
    > korespondencja. Wiec jesli ja przeczytasz podpadasz pod kodeks karny.

    Bzdura, mówimy tu o włamaniu, uzywanie do połączeń serwerów proxy
    ustawionych na portach typowych dla "zwykłych" usług (http, smtp, pop3) to
    najbardziej elementarne rozwiązanie dla włamywacza.

    Wszystkie normalne systemu IDS/IPS analizują cały ruch, jego treść
    niezależnie od numerów portów. Nawet proste firewalle analizują treść
    pakietów a nie tylko nagłowki (np. w celu zapenienia QoS z uwzględnieniem
    ruchu p2p). Chciałbyś powiedzieć, że takie systemy są nielegalne?

    > Jak wybrnac z tego? To proste - zostawiasz analize tego odpowiednim,
    > UPRAWNIONYM sluzbom.
    Tak, to podłącze IDSa do telefonu i niech dzwoni na policję co 5 minut a oni
    przyślą fachowca niech analizuje...

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis, PGP 0x9F183FA3
    jabber jid:m...@f...pl, gg:2532994

  • 116. Data: 2008-04-05 13:39:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Gryszkalis pisze:

> [...]
    > pakietów a nie tylko nagłowki (np. w celu zapenienia QoS z uwzględnieniem
    > ruchu p2p). Chciałbyś powiedzieć, że takie systemy są nielegalne?

    Jeśli odczytują treść, to owszem, mogą być nielegalne.

    > Tak, to podłącze IDSa do telefonu i niech dzwoni na policję co 5 minut a oni
    > przyślą fachowca niech analizuje...

    Nie możesz ignorować prawa tylko dlatego, że jest dla ciebie niewygodne.

  • 117. Data: 2008-04-05 13:55:42
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:u95kc5-s8a.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Jak jesteś taki kompetentny, to powinieneś być w stanie opisać swój system
    > bez naprowadzających pytań.

    A kto pyta o system? Ja nie mam problemu systemowego?
    O co Ci chłopie chodzi? Ja wiem ze jestem okradany i pytam
    z jakich jeszcze paragrafow moge zlodziejowi dosolic!
    Cos Ty se ubzdurał z tym systemem? A moze Ty znasz tego
    goscia i ratujesz mu dupe zamydlasz mi oczy pierdolami?
    Przeczytaj prosze moj pierwszy post w tej sprawie dwa razy
    i dopiero jak go zrozumiesz zadawaj pytania.

    > Jesteś niekompetentnym zerem.

    Za chwile okaże sie kto jest zerem :)

    > Primo: hotelowy klucz magnetyczny jest obiektem fizycznym - w
    > przeciwieństwie do "klucza" WEP, który jest zapisany w konfiguracji sieci
    > w komputerze użytkownika.

    BŁĄD! Klucz nie jest zapisany w komputerze!
    I tu zagadka dla wszechwiedzacego Endrju:
    Gdzie jest zapisany klucz?

    > Secundo: może tobie to ciężko wyobrazić, ale ktoś może znać więcej niż
    > jedną osobę w promieniu 20km... Klucze można dostać od kilku osób.

    BŁĄD KOLEJNY! Kluczy nie można dostać, bo klienci nie mają do nich
    dostępu - Patrz zagadka powyżej

    Szolek

  • 118. Data: 2008-04-05 13:56:43
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Gryszkalis" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ruchu p2p). Chciałbyś powiedzieć, że takie systemy są nielegalne?
    > Tak, to podłącze IDSa do telefonu i niech dzwoni na policję co 5 minut a

    :)

    Dzięki!

    Pozdrawiam
    Szolek

  • 119. Data: 2008-04-05 13:57:55
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    wiadomości news:9e5kc5-s8a.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Ty najwyraźniej też nie.

    :) Bawi mnie zabawa z Tobą :)

    > Moje pytania, które zawierają odpowiedź, też.

    :)
    Malutki jesteś Endrju :)

    Szolek

  • 120. Data: 2008-04-05 14:00:45
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet

    To żeczywiście się różnimy, bo dla mnie usenet poza technicznymi
    mozliwosciami
    to przedewszystkim to:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

    Szolek