  • 41. Data: 2017-05-23 16:30:00
    Temat: Re: Z jakiego paragrafu powinna odpowiadać "Policyjna banda czworga" z ciemnej toalety Wrocławskiego komisariatu?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Pomyśl o kosztach i koniecznych do tego zasobach.

    >Natomiast wierz mi, prędzej wszczepią ci czip pod skórę....

    Zapewniam, ze monitoring dostępny pszez internet na pewno będzie tańszy niż
    wszczepienie każdemu obywatelowi czipa, dodatkowo
    monitoring dosteny w internecie wydaje się zgodny z prawami obywatelskimi,
    a czipowanie ludzi nie.
    Jakieś totalitarne myślenie z ciebie emituje.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 42. Data: 2017-05-23 16:36:45
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 16:21 A. Filip <a...@b...pl> pisze:

    > Trefniś <t...@m...com> pisze:

    (...)

    > W mojej propozycji przy pierwszym *uproszczonym* rozpatrywaniu wniosku o
    > areszt groziłoby (z niezwykle nielicznymi wyjątkami) *tylko* od 7 do 14
    > dni aresztu.

    OK, ale podtrzymnuję - areszt 7 lub 14 dniowy przedłuża się tak samo łatwo
    jak areszt 3-miesięczny.
    I przypominam, SR średnio zasądzają ponad 14 miesięcy, SO ponad 14
    miesięcy aresztu!

    Poza tym jak chcesz zapewnić "niezwykle nieliczne wyjątkowość" swojego
    rozwiązania?
    Każdy sędzia miałby mieć pulę dni aresztu?
    Czy może areszt przydzielony "na komisatiat"?
    :)

    Ech...

    Pewnym rozwiązaniem byłaby _radykalna_ zmiana zasad rekrutacji do policji,
    szkolenia policjantów i zapewnienie im psychologicznej opieki, oraz
    cywilna kontrola nad Policją - skoro nad siłami zbrojnymi można, to
    dlaczego jeszcze jej nie ma tam, gdzie chyba niezbędna.

    --
    Trefniś

  • 43. Data: 2017-05-23 16:51:09
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 16:36 Trefniś <t...@m...com> pisze:

    (...)
> [...]
    > oraz cywilna kontrola nad Policją - skoro nad siłami zbrojnymi można, to
    > dlaczego jeszcze jej nie ma tam, gdzie chyba niezbędna.

    Zresztą w ogóle ten mój Wrocław jakiś dziwny.

    Tu im się na komisariacie jakiś koleś zawinął...
    Jakieś sto metrów dalej na Wytrzeźwiałce kobieta spaliła się żywcem,
    przypięta do pryczy...
    W agencji towarzyskiej na ul. Le..... (nie będę reklamował) wbrew swojej
    woli pracowała dziewczyna, której wrocławscy policjanci poszukiwali na
    zlecenie m. in. Itaki. A po godzinach "promocyjnie" za darmo korzystali z
    jej wdzięków.

    --
    Trefniś

  • 44. Data: 2017-05-23 17:01:00
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 16:30 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

> [...]
    > obywatelskimi,
    > a czipowanie ludzi nie.
    > Jakieś totalitarne myślenie z ciebie emituje.

    Co imituje Stokrotka?
    Stokrotka imituje inteligencję.

    --
    Trefniś

  • 45. Data: 2017-05-23 17:01:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 May 2017 12:44:38 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Przychodzi np. dziewczyna zgłosić przestępstwo zgwałcenia,

    Nie bądź tumanem. Ja mówię o izbie zatrzymań (Siłowych zatrzymań ze
    stawianiem oporu albo podejrzeniem takowego) a nie o całej reszcie
    posterunku. Jak dziwczynka przyjdzie to ją będzie przyjmował ktoś inny
    całkiem gdzie indziej w warunkach całkowitej dyskrecji. Dadzą chusteczkę
    do nosa i kawę. Co i tak jej się psu na budę zda bo oskarżą ją o
    prowokowanie :)
    A że coś kosztuje to wytłumacz temu co go zakatowano lub tylko skatowano
    po drodze lub w kiblu.
    Ostatnio jakiś gość co namieszał przyszedł z własnej woli na posterunek
    odpowiedzieć za mieszanie. Oczywiście, na dzień dobry go złomotano,
    dobrze że uszedł z życiem.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 46. Data: 2017-05-23 17:02:36
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 17:01 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Nie bądź tumanem.

    W ten sposób kończymy rozmowę.

    --
    Trefniś

  • 47. Data: 2017-05-23 17:02:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 May 2017 16:14:41 +0200, Trefniś napisał(a):

    > A kamera wyłączona, jak chciał Jacek
    > M.

    Że co?? Przeginasz albo masz złą wolę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 48. Data: 2017-05-23 17:06:18
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 17:02 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Że co?? Przeginasz albo masz złą wolę.

    To twoje:
    "Kamery mogą być włączone wyłącznie w czasie przebywania zatrzymanego w
    danym wnętrzu.
    (...)
    Kamery indywidualne, noszone przez funkcjonariuszy mają być włączane na
    czas każdej interwencji. W pozostałym czasie mogą być wyłączone."

    Tak, dobra pamięć to zdecydowanie moja zła wola.
    Ktoś musi punktować głuptactwo!

    Ale to już zdecydowanie koniec, jak już pisałem.

    --
    Trefniś

  • 49. Data: 2017-05-23 17:07:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 May 2017 14:28:39 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Janusz raczej pokazuje, że policjanci byli tak bezczelni, że już nawet nie
    > zasłaniali obiektywu.
    > Pewnie nie raz im się upiekło mimo nagrań z paralizatora.

    Proste. Jak zatrzymano kogoś "z zaklejonym obiektywem" to dyscyplinarka
    gliniarzowi i oskarżenie o spisek w celu pobicia a zatrzymany wychodzi
    natychmiast.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 50. Data: 2017-05-23 17:10:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 May 2017 17:06:18 +0200, Trefniś napisał(a):

    > To twoje:
    > "Kamery mogą być włączone wyłącznie w czasie przebywania zatrzymanego w
    > danym wnętrzu.

    A to twoje:
    ""Dobra, koleś, albo przedłużasz zatrzymanie na 72h, albo sąd dowali ci
    3
    miesiące aresztu. Wybieraj śmieciu!". A kamera wyłączona, jak chciał
    Jacek"

    Otóż nie wyłączona tylko włączona (dopóki zatrzymany jest wewnątrz) a
    propozycja nagrana. Czytaj ze zrozumieniem to się może dogadamy.
    --
    Jacek
    I hate haters.