  • 21. Data: 2020-03-21 07:02:37
    Temat: Re: Z cyklu kto ma pierwszeństwo i dlaczego;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.03.2020 o 00:46, n...@o...pl pisze:

    > ooo to jakiś mózg projektował
    > znak ustąp jest za światłami więc to nowe skrzyżowanie
    > tylko gdzie pierwsze ?
    Podstawa prawna?

    to też jest nowe skrzyżowanie?

    https://www.google.com/maps/@52.2710905,20.9332367,3
    a,20.3y,102.83h,88.53t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJBC82MO6H
    TJSvqFd7PLqAA!2e0!7i13312!8i6656

    (akurat trójkąt ktoś obrócił, ale normalnie jest tak jak nakaz skrętu).

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2020-03-21 07:04:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2020 o 07:02, Shrek pisze:

> [...]
    TJSvqFd7PLqAA!2e0!7i13312!8i6656

    > (akurat trójkąt ktoś obrócił, ale normalnie jest tak jak nakaz skrętu).

    Tu masz lepszy przykład - znak za sygnalizatorem - sygnalizator nie
    obowiązuje?

    https://www.google.com/maps/@52.2888872,20.9332536,3
    a,75y,178.25h,86.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1shVSV1lizKdH
    1xiSEq3owNg!2e0!7i13312!8i6656

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2020-03-21 11:17:50
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 21.03.2020 o 07:04, Shrek pisze:
> [...]
    > obowiązuje?
    >
    > https://www.google.com/maps/@52.2888872,20.9332536,3
    a,75y,178.25h,86.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1shVSV1lizKdH

    Sygnalizator jak najbardziej obowiązuje ale dotyczy on przejścia dla
    pieszych. Za przejściem zaś masz skrzyżowanie, na którym obowiązują
    znaki ustawione przed tym skrzyżowaniem.

    --
    AWa.

  • 24. Data: 2020-03-21 11:41:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2020 o 11:17, Andrzej W. pisze:

> [...]
    > pieszych. Za przejściem zaś masz skrzyżowanie, na którym obowiązują
    > znaki ustawione przed tym skrzyżowaniem.

    Ciekawe podejście... NIe powiem. Obawiam się, że błędne, ale ciekawe.

    Dobra - czego dotyczą sygnaliaztory przed wjazdem na tytułowe rondo?

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2020-03-21 12:32:25
    Od: n...@o...pl

    "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl> napisał(-a):

    a,75y,178.25h,86.21t/data=!3m6!1e1!3m4!1shVSV1lizKdH
    1xiSEq3owNg!2e0!7i13312!8i6656

    > Sygnalizator jak najbardziej obowiązuje ale dotyczy on przejścia dla
    > pieszych.

    a przy jeździe na wprost znak ustąp masz razem z sygnalizatorem
    więc ustąp dotyczy przejścia? ;-)

    > Za przejściem zaś masz skrzyżowanie, na którym obowiązują
    > znaki ustawione przed tym skrzyżowaniem.

    raczej mózg projektował

  • 26. Data: 2020-03-21 12:34:33
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Podstawa prawna?

    podstawą prawną może być projekt tych świateł

> [...]
    TJSvqFd7PLqAA!2e0!7i13312!8i6656

    > (akurat trójkąt ktoś obrócił, ale normalnie jest tak jak nakaz skrętu).

    mózg projektował
    na wprost damy tutaj, a przy skręcie damy tutaj

  • 27. Data: 2020-03-21 14:42:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2020 o 12:34, n...@o...pl pisze:

    > podstawą prawną może być projekt tych świateł

    Raczej średnio.

    Podstawa prawn to ustawa, rozporządzenie, a nie to co się projektantowi
    wymyśliło. Powodzenia w obaleniu tezy "jakie znaki - przecież miałem
    zielone!"

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2020-03-21 21:28:31
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Raczej średnio.
    >
    > Podstawa prawn to ustawa, rozporządzenie, a nie to co się projektantowi
    > wymyśliło. Powodzenia w obaleniu tezy "jakie znaki - przecież miałem
    > zielone!"

    ale kto ciebie będzie słuchał jak policja powie to co ja, a sąd+biegły z marszu
    przyklepią ?

  • 29. Data: 2020-03-22 06:06:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2020 o 21:28, n...@o...pl pisze:

    > ale kto ciebie będzie słuchał jak policja powie to co ja, a sąd+biegły z marszu
    > przyklepią ?

    Znaczy co powie - że między światłami a znakiem jest jakieś skrzyżowanie?

    --
    Shrek