  • 1. Data: 2002-08-12 10:46:18
    Temat: Z cyklu : Potrzebna Pomoc
    Od: "Francuz" <w...@i...com.pl>

    Witam

    Jestem nowy na tej grupie.I prosze o pomoc .
    Ile czasu ma sad Rejonowy na odpowiedz na "skarge wnoszaca o wznowienie
    postaepowania" ?
    Artykol na podstawie ktorego mnie skazano na zaplate , byl niezgodny z
    konstytucja i wyrokiem trybunalu konstytucyjnego zostal zmieniony .
    W okreslonym terminie 1 miesiaca od wyroku trybunalu zlozylem osobiscie w
    sadzie skarge o wzowienie postepowania .
    Bylo to 24 kwietnia tego roku .Czy jest jakis przepis ktory mowi w jakim
    czasie sad powinien odpowiedziec na ta skarge ?? Pytam bo jest to wazne dla
    mnie o tyle ze odpowiedz ta zawiesi dzialania komornika ktory sciga mnie o
    nieprawnie zasadzona zaplate i postepowanie bedzie toczylo sie jeszcze raz.

    Z gory dziekuje za pomoc .

    Francuz

  • 2. Data: 2002-08-12 12:31:56
    Temat: Re: Z cyklu : Potrzebna Pomoc
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Francuz" <w...@i...com.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Jestem nowy na tej grupie.I prosze o pomoc .
    > Ile czasu ma sad Rejonowy na odpowiedz na "skarge wnoszaca o wznowienie
    > postaepowania" ?

    Sąd powinien zrobić to niezwłocznie. Ile w wynosi w Twoim sądzie, to tego
    dowiesz się w sekretariacie.
    > Artykol na podstawie ktorego mnie skazano na zaplate , byl niezgodny z
    > konstytucja i wyrokiem trybunalu konstytucyjnego zostal zmieniony .

    Jaki to art. ?

    Pozdro
    MAX

  • 3. Data: 2002-08-12 13:52:16
    Od: "Francuz" <w...@i...com.pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki to art. ?

    art 225 KPC paragraf 1

    >Sąd powinien zrobić to niezwłocznie. Ile w wynosi w >Twoim sądzie, to tego
    >dowiesz się w sekretariacie.

    Niestety w sekretariacie nic nie wiadomo , sedziowie ciagle na urlopach ..
    dno :(

    pozdrawiam

    Francuz

  • 4. Data: 2002-08-12 18:00:33
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > art 225 KPC paragraf 1

    art. 225 KPC nigdy nie miał paragrafu pierwszego :-)

    > Niestety w sekretariacie nic nie wiadomo , sedziowie ciagle na urlopach ..
    > dno :(

    Tak wygląda sierpień w sądach. A niektórzy adwokaci powodują, że praca jest
    nadal sparaliżowana we wrześniu a niekiedy i październiku.

    Pozdro
    MAX

  • 5. Data: 2002-08-13 12:28:00
    Od: "Francuz" <w...@i...com.pl>

    > art. 225 KPC nigdy nie miał paragrafu pierwszego :-)

    heh pomylilem sie art.130 &1 :) przepraszam ..

    > Tak wygląda sierpień w sądach. A niektórzy adwokaci powodują, że praca
    jest
    > nadal sparaliżowana we wrześniu a niekiedy i październiku.

    czyli nic nie da sie zrobic ???