  • 1. Data: 2005-03-11 14:05:58
    Temat: Wzór dowodu osobistego
    Od: "Ewa" <e...@e...pl>

    Witam!

    Gdzie można znaleźć wzór dowodu osobistego
    obowiązujący w lipcu 1999 r.?

    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2005-03-11 17:28:59
    Temat: Re: Wzór dowodu osobistego
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Gdzie można znaleźć wzór dowodu osobistego
    > obowiązujący w lipcu 1999 r.?
    >
    > Bardzo proszę o pomoc.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    Witam. Szukaj w:

    Ustawa z 10.04.1974r. o ewidencji i dowodach osobistych / Dz.U. nr1 z 87r.
    poz. 960
    zm.: Dz.U .110 z 01r. poz.1189 - do art. 46
    Dz. U. 128 z 03r. poz. 1176 - do art. 127

    MG

  • 3. Data: 2005-03-11 18:05:28
    Od: "Ewa" <e...@e...pl>

    Dziękuję za odpowiedź.

    > Ustawa z 10.04.1974r. o ewidencji i dowodach osobistych / Dz.U. nr1 z 87r. poz. 960
    Niestety na stronie http://www.abc.com.pl/serwis/publik.htm
    są publikowane Dz.U. od 1995 r. Innego źródła nie znam.

    > zm.: Dz.U .110 z 01r. poz.1189 - do art. 46
    > Dz. U. 128 z 03r. poz. 1176 - do art. 127
    Te są zbyt późne.

    Ponadto z tego co już wiem, to wzór będzie w Rozporządzeniu Rady
    Ministrów, nie w Ustawie.

    Może powiem o co mi chodzi i ktoś, kto ma dowód osobisty wydany
    w 1999 r. będzie mógł mi odpowiedzieć.
    Otóż w pewnej sprawie musimy złożyć kserokopie naszych dowodów
    osobistych i w przypadku jednego z kolegów posiadającego dowód
    wydany w 1999 r. na str. 2 i 3 nie ma numeru jego dowodu, jest tylko NIP.
    Czy jest możliwe żeby w tamtym wzorze w ogóle nie było numeru dowodu
    czy też jest on na str.1 a na następnych już nie ?
    Obawiam się, że mogą zakwestionować taką kserokopię dowodu. Niestety
    nie ma z tym kolegą kontaktu i nie mogę tego wyjaśnić "u źródła".

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2005-03-11 18:21:48
    Od: spp <s...@o...pl>

    Użytkownik Ewa napisał:

> [...]
    > Obawiam się, że mogą zakwestionować taką kserokopię dowodu. Niestety
    > nie ma z tym kolegą kontaktu i nie mogę tego wyjaśnić "u źródła".

    Taki dowód posiadam i rzeczywiście na 2 i 3, 6 i 7, 10 i 11, 14 i
    15, 18 i 19 nie ma numeru dowodu :)

    spp

  • 5. Data: 2005-03-11 22:05:16
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    spp napisał(a):

    > Taki dowód posiadam i rzeczywiście na 2 i 3, 6 i 7, 10 i 11, 14 i 15, 18
    > i 19 nie ma numeru dowodu :)

    Na moim z 2000 roku tak samo, ale na nas przyoszczędzili ;]

    --
    Pozdrawiam,
    PablO

    Internet Explorer - how do you want your website to look today?

  • 6. Data: 2005-03-11 23:25:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czy jest możliwe żeby w tamtym wzorze w ogóle nie było numeru dowodu
    > czy też jest on na str.1 a na następnych już nie ?

    Wszystkie dowody tak maiły. Numerowane były karty, a nie strony. Każda karta
    miała jeden numer. Tak więc co druga rozkładówka numeru nie widać. Na
    stronie drugiej powinien być PESEL, a nie NIP, ale to pewnie przejęzyczenie.

  • 7. Data: 2005-03-12 10:29:35
    Od: "Ewa" <e...@e...pl>

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Wygląda na to, że ten typ tak miał. :-)

    Pozdrawiam
    Ewa

    P.S. Wysłałam powyższą wiadomość na grupę
    o godz.7.23, ale do tej pory się nie ukazała.