  • 41. Data: 2008-02-19 06:20:30
    Temat: Re: Wyższe ceny w nocnym sklepie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Czy umieszczanie innych cen przy produktach i pozniej nabijanie innych
    > cen na kase nie jest oszustwem?

    Nie jest. O ile, itd ...
    Ten przepis to przeżytek cen urzędowych.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 42. Data: 2008-02-19 08:01:53
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 19 Lut, 07:20, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Nie jest. O ile, itd ...

    Co nie jest?

    > Ten przepis to przeżytek cen urzędowych.

    Ustawa o cenach i inne obowiazujace rozporzadzadzenia tez sa
    przezytkiem?

    Prawda jest taka ze nadal obowiazuja i to nie Tobie ani sprzedawcy
    jest decydowac jakiego prawa bedziesz przestrzegac a jakiego nie

  • 43. Data: 2008-02-19 11:04:33
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 18 Lut, 21:46, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:

    > A o czym świadczy potulne godzenie się na takie praktyki sprzedawcy??
    > Zaniżoną samoocenę to ma raczej człowiek, który się godzi na takie praktyki
    > i grzecznie zasuwa szukać innego sklepu na drugim końcu miasta.

    Dlaczego na drugim koncu? Masz w miescie tylko 2 sklepy?
    Jakie prawo zabrania sprzedawcy zmieniac ceny chocby 5 razy na dobe?

  • 44. Data: 2008-02-19 11:39:17
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 19 Lut, 12:04, KRZYZAK <k...@g...com> wrote:
    > On 18 Lut, 21:46, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    > wrote:

    > Dlaczego na drugim koncu? Masz w miescie tylko 2 sklepy?
    > Jakie prawo zabrania sprzedawcy zmieniac ceny chocby 5 razy na dobe?

    Prawo mu nie zabrania, tylko ze aby takich zmian dokonac musialby de
    facto zamknac sklep i pozmieniac wszystkie plakietki z cenami i na
    nowo sklep otworzyc bo niby w jaki sposob mialby zmieniac ceny w
    sklepie w ktorym znajduja sie klienci?

  • 45. Data: 2008-02-19 11:55:11
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 03:39:17 -0800, castrol napisał(a):

> [...]
    > facto zamknac sklep i pozmieniac wszystkie plakietki z cenami i na nowo
    > sklep otworzyc bo niby w jaki sposob mialby zmieniac ceny w sklepie w

    No i jeszcze przeprogramować wszystkie kasy i czytniki, jeśli ma to na
    czytniku, nie?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać

  • 46. Data: 2008-02-19 13:05:03
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wywiesza tabliczkę " w godzinach nocnych 22-06 dopłata 15% " ?
    BTW w aptekach podnosza ceny, gdy sprzedają przez okienko.
    Nie wiem, czy we wszystkich, ale przykładowo ul. Widok W-wa (Universal), nawet do
    pilnej recepty doliczyli dopłate.
    JaC

    -----

  • 47. Data: 2008-02-19 14:00:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Co nie jest?

    Nie rozumiesz zdania z 2 słów? To odpowiedź na twoje pytanie, które
    zacytowałem.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 48. Data: 2008-02-19 14:00:07
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 19 Lut, 14:05, " 666" <j...@w...eu> wrote:
    > Wywiesza tabliczkę " w godzinach nocnych 22-06 dopłata 15% " ?

    Se moze wywiescic a i tak nadal bedzie obowiazywac cena widniejaca
    przy towarze

    > BTW w aptekach podnosza ceny, gdy sprzedają przez okienko.

    Nie przez okienko tylko w godzinach nocnych i wynika to z odrebnej
    ustawy

    > Nie wiem, czy we wszystkich, ale przykładowo ul. Widok W-wa (Universal), nawet do
    pilnej recepty doliczyli dopłate.

    Bo korzystales z apteki pelniacej nocny dyzur. W przypadku sklepiu nie
    ma obowiazku otwierania go w nocy

  • 49. Data: 2008-02-19 14:01:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    666 pisze:
    > Wywiesza tabliczkę " w godzinach nocnych 22-06 dopłata 15% " ?

    Ale to jest dla umiejących czytać. A jak widać na tej grupie takich
    ludzi niewielu.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 50. Data: 2008-02-19 14:02:28
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 19 Lut, 15:00, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Nie rozumiesz zdania z 2 słów? To odpowiedź na twoje pytanie, które

    Rozumiem, szkoda tylko ze nie potrawisz uargumentowac swojej wersji.

    Zapytam jeszcze raz - jakie prawo zezwala Ci na decydowanie o tym
    jakiej ustawy i rozporzadzenia bedziesz przestrzegac?