  • 41. Data: 2005-11-16 17:16:43
    Temat: Re: Wystapienie ze zwiazku wyznaniowego
    Od: "Valmount" <v...@l...pl>

    jebnij sie deską od kibla moze ci przejdzie
    bałwanie

  • 42. Data: 2005-11-16 18:00:13
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Valmount wrote:
    > jebnij sie deską od kibla moze ci przejdzie
    > bałwanie

    O, odezwał się jakiś praktykujący katolik :-)

  • 43. Data: 2005-11-16 18:06:19
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-16 17:05 cysiek napisał(a):
    > tajny agent 'Lukasz' w raporcie z dnia 2005-11-16 16:52 donosi:

    > no i to jest chyba zdrowsze podejscie. w koncu wszelkie zwiazki
    > religijne sa dla ludzi aby mogli sie w nich jakos realizowac i rozwiajc
    > swoja religijnosc. a jaki jest sens trzymania na sile kogos? przeciez i
    > tak jesli nie wierzy to nie uwierzy od tego. jeszcze zeby jakies dotacje
    > z tego mieli 'od lba' to bym zrozumial. a tak dla zasady to kompletnie
    > bez sensu.

    Nikt Cię na siłę nie trzyma. Nikt nie sprawdza, czy jesz mięso w piątek,
    czy byłeś ze święconką w Wielką Sobotę ani nie przesłuchuje ze
    znajomości pacierza.
    Już Ci pisano - postanawiasz, że nie chcesz być członkiem KRK i nie jesteś.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 44. Data: 2005-11-16 18:37:01
    Od: cysiek <c...@g...pl>

    tajny agent 'Wojtek Szweicer' w raporcie z dnia 2005-11-16 19:06 donosi:

    > Już Ci pisano - postanawiasz, że nie chcesz być członkiem KRK i nie jesteś.

    hm, no ale tez, jak napisal(a?) gogo, istnieje jakas procedura
    wystapienia z Kosciola rzymskiego czy 'apostazji' i to sie tez zgadza z
    informacjami ktore otrzymalem z Kurii, tak ze to nie do konca kwestia
    tylko i wylacznie mojego postanowienia ale tez pewnych formalnosci. z
    tym ze jak narazie funkcjonariusze Kosciola dosc skutecznie
    uniemozliwiaja mi przeprowadzenie tej procedury. stad moje zdziwienie i
    zastanowienie dlaczego probuja mnie na sile zatrzymac - zysk dla nich
    przeciez zaden.

    pozdrawiam
    cysiek

    --
    Kaczke sprawic, umyc i osuszyc. Odciac i zachowac skrzydelka, szyje
    i lapy. Skore wraz z miesem oddzielic od kosci. Kosci zachowac.

  • 45. Data: 2005-11-16 18:46:20
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Marcin Szawurski napisał(a):

    > O, odezwał się jakiś praktykujący katolik :-)

    Sorki, ale nie mogłem się powstrzymać ;)

    Wchodzi kościelny do kościoła na godzinę przed sumą i widzi jakąś
    kobiecinę,która klęczy przed figurą i się modli. Przygotowawszy kościół
    do mszy, poszedł do zakrystii. Po mszy pogasił świece i wychodzi, ale
    widzi tę samą babinę, jak dalej się modli.
    Podchodzi do niej i pyta:
    - A co wy tu, starowinko, tak długo się modlicie?
    - Zgrzeszyłam, bo ja strasznie klnę i ksiądz kazał mi odmówić
    pięćdziesiąt zdrowasiek do Św. Piotra.
    - Ale to jest Św. Antoni, babciu!
    - No żesz kurwa mać!! Czterdzieści siedem zdrowasiek i chuj psu w dupę
    poszło się jebać!!

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 46. Data: 2005-11-16 19:00:16
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    W artykule news:dlf732$38g$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): cysiek z adresu <c...@g...pl> napisał(a):

    > witam i pozdrawiam grupe :>
    >
    > taki mam problem - moze ktos sie juz z tym spotkal i bylby w stanie
    > cos sensownego doradzic:

    Ludze przestańcie karmic trola

    barakuda

  • 47. Data: 2005-11-16 19:32:32
    Temat: Odp: Wystapienie ze zwiazku wyznaniowego
    Od: "Lukasz" <b...@b...pl>

    > zysk dla nich przeciez zaden.

    No i do tego smrodek się jeszcze zrobił.
    To się nazywa CZARNY PiaR. :)))

    --
    Lukasz

  • 48. Data: 2005-11-16 19:36:53
    Od: cysiek <c...@g...pl>

    tajny agent 'barakuda' w raporcie z dnia 2005-11-16 20:00 donosi:

    > Ludze przestańcie karmic trola

    uh, przeciez mowie, jak komu dobremu, ze nie trolluje tylko naprawde sie
    zetknalem z takim problemem (jak nie wierzysz moge nawet przeslac skan
    pism ktore w tej sprawie wyslalem do Kurii i odpowiedzi ktora
    otrzymalem) i dlatego szukam tu jakiejs porady i pomocy

    pozdrawiam
    cysiek

  • 49. Data: 2005-11-16 21:18:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cysiek wrote:

    > ale ja nie che przystepowac ani do Swiadkow Jehowy ani do zadnej innej
    > organizacji religijnej. jako osoba niewierzaca nie chce byc czlonkiem
    > _zadnego_ zwiazku wyznaniowego w tym i Kosciola rzymskokatolickiego.

    No to mówisz, że nie jesteś i nie jesteś. W czym problem?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 50. Data: 2005-11-16 21:20:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cysiek wrote:

    > no tak, ale w swietle prawa chyba jednak naleze. jak Ty zalozysz

    Prawo ma w nosie, czy do jakiegoś związku wyznaniowego należysz, czy nie.

    Jest tzw. rozdział państwa od Kościoła i teraz nie masz problemów z
    dostaniem pracy, bo np. bezpieka ma Cię 'na liście' Katolików ;)