  • 31. Data: 2006-04-05 08:08:53
    Temat: Re: Wystąpienie z katolicyzmu jednak problematyczne? ;)
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    abc wrote:

    > Nie dokazuj. Mnóstwo takich "bohaterskich" apostatów nawraca się na łozu

    Nie filozofuj. Jako ekskomunikowany z urzędu lefebrysta powinieneś pomóc
    bliźniemu w opuszczeniu sekty.

    --
    Totus Tuus, Jenna Jameson!

  • 32. Data: 2006-04-05 08:16:43
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Czas ucieka, piekło czeka...

    A proboszcza kieszen cierpi...

  • 33. Data: 2006-04-05 08:46:58
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Grzegorz Z. <b...@g...pl> napisali:

    > Otóż to. Wystarczyło tylko byś przed rokiem 1992 choć przez chwilę pomyślał
    > iż teoria geocentryczna chyba nie jest do końca zgodna z zamierzeniem bożym
    > ;-)

    A nie jest???

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 34. Data: 2006-04-05 11:49:40
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    > fan Slayera?

    Dokładnie to samo skojarzenie mnie naszło - przypomniały mi się me młode
    beztroskie lata, proszę Waszej Świątobliwości :)))

    Existing on damnation's edge
    The priest had never known
    To witness such a violent show
    Of power overthrown

    Angels fighting aimlessly
    Still dying by the sword
    Our legions killing all in sight
    To get the one called lord

    The gates of hell lie waiting as you see
    There's no price to pay just follow me
    I can take your lost soul from the grave
    Jesus knows your soul can not be saved

    Crucify the so called lord
    He soon shall fall to me
    Your souls are damned your God has fell
    To slave for me eternally
    Hell awaits...

    The reaper guard's the darkened gates
    That satan calls his home
    Demons feed the furnace where
    The dead are free to roam

    Lonely children of the night
    There's seven ways to go
    Each leading to the burning hole
    The lucifer controls

    Priests of hades seek the sacred star
    Satan sees the answer lies not far
    Zombies screaming souls cry out to you
    Satanic laws prevail your life is through

    Pray to the moon... when it is round
    Death with you shall then abound
    What you seek... for can't be found
    In sea or sky or underground

    Now I have you deep inside my everlasting grasp
    The seven bloody gates of hell
    Is where you'll live your last

    Warriors from hell's domain
    Will bring you to your death
    The flames of hades burning strong
    Your soul shall never rest

    Sacrifice the lives of all I know they
    Soon shall die
    Their souls are damned to rot in hell
    And keep the fire growing deep inside
    Hell awaits...

    --
    "Luz jest jedynym lekarstwem na centralnie planowaną narodową pedagogikę,
    której mamy wszyscy podlegać."

  • 35. Data: 2006-04-05 12:34:37
    Od: "GM" <g...@w...nospam.pl>

    > Użytkownik "Grzegorz Z." <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    A dane osobowe ??
    Gromadzenie i przetwarzanie oraz prawo do wgladu i wykreslenia swoich danych
    osobowych ?

    Pozdro
    GM

  • 36. Data: 2006-04-05 17:19:29
    Od: He(R)Sk <b...@i...pl>

    On Tue, 4 Apr 2006 21:07:28 +0200, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

    [...]

    > No spece -jakie uczynki pociagają za sobą ekskomunikę z mocy urzędu?! ;)
    > Krótki poradnik wyjścia z kościołaproszę... ;D

    alez masz problem... miej pretensje do rodzicow,
    ze cie wpakowali w ten kociolek ;o)))

    --

    HeSk

  • 37. Data: 2006-04-07 00:07:57
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Ale to przecież jest głupie...
    > Skoro ten człowiek niby z jednej strony nie uznaje "władzy" kościoła, a
    > z drugiej załatwia z nimi sprawy co by się "oficjalnie" wykreślić.
    >
    > Widzę tu jakiś dziwny dualizm.

    Gratulacje za przenikliwość. :)
    Ja już dawno o tym pisałem ;)
    Powinni podlegać ustawie o ochronie danych osobowych i tyle...jak to już
    ktoś kiedyś na psp wspomniał -ale widać nie podlegają skoro tego taksówkarza
    sąd odesłał do prawa kanonicznego...
    A nie mówiłem ze konkordat "się kłania". ;P
    Kościół tak naprawdę państwo ma w "głębokim poważaniu" -i robi z ludźmi co
    chce...bo ma konkordatem zagwarantowaną niezależność od władztwa
    państwowego.

  • 38. Data: 2006-04-07 00:08:56
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "GM" <g...@w...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A dane osobowe ??
    > Gromadzenie i przetwarzanie oraz prawo do wgladu i wykreslenia swoich
    danych
    > osobowych ?

    Tak POWINNO być...ale widać nie jest skoro sąd odesłał taksówkarza z
    kwitkiem...

  • 39. Data: 2006-04-07 19:48:45
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Sky wrote:
    > danych
    >
    > Tak POWINNO być...ale widać nie jest skoro sąd odesłał taksówkarza z
    > kwitkiem...

    Bo apostazja i zaprzestanie przetwarzania danych osobowych to dwie różne
    kwestie. A taksówkarz przed sądem dochodził tej, którą sąd świecki się
    nie zajmuje.

  • 40. Data: 2006-04-08 02:11:33
    Od: "Sky" <s...@o...pl>