  • 21. Data: 2006-04-04 22:13:42
    Temat: Re: Wystąpienie z katolicyzmu jednak problematyczne? ;)
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

    > ale

    > Nie narażaj jej na ciężkie obrażenia oczu i jej jakże niewinnej
    > duszyczki...bo jeszcze się dziewczę czym zarazi! ;P
    > Tam mogą bezkarnie buszować tylko tacy co to już zostali zeszmaceni "do
    > imentu"...więc im nic gorszego przydarzyć się nie może ;)

    Przypomniałeś mi w tym momencie pewną kwestię z serialu "13 Posterunek":

    Włodarczyk: Chcę iść na dyskotekę!
    Pazura: Po moim trupie!
    Włodarczyk: A to dlaczego? Przecież już jestem w ciąży!

    --
    "Luz jest jedynym lekarstwem na centralnie planowaną narodową pedagogikę,
    której mamy wszyscy podlegać."

  • 22. Data: 2006-04-04 22:15:40
    Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl>

> [...]
    > duchowny

    > No właśnie -a poza tym kościół się boi że gdyby konsekwentnie egzekwował to
    > prawo /kanoniczne/ -to by się okazało ze nikt mu tak naprawdę nie
    > podlega...bo wszyscy albo odstępcami, heretykami albo schizmatykami by/śmy/
    > się okazali ;P
    > I kim oni by rządzili?!
    > Na kogo by się powoływali jako na tych którzy "uznają ich władzę nad sobą"?!
    > Przecież ich siła przed innymi politycznymi instytucjami świata opiera się
    > właśnie na tym że podają ile to milirdów ludzi im podlega...a tu mogłoby się

    Otóż to. Wystarczyło tylko byś przed rokiem 1992 choć przez chwilę pomyślał
    iż teoria geocentryczna chyba nie jest do końca zgodna z zamierzeniem bożym
    ;-)

  • 23. Data: 2006-04-05 00:12:57
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Z." <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ;)))

    > Przypomniałeś mi w tym momencie pewną kwestię z serialu "13 Posterunek":
    >
    > Włodarczyk: Chcę iść na dyskotekę!
    > Pazura: Po moim trupie!
    > Włodarczyk: A to dlaczego? Przecież już jestem w ciąży!

    No to tylko się zeszmacić tak żeby nas już nie chcieli... ;P

  • 24. Data: 2006-04-05 00:15:31
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    pomyślał
    > iż teoria geocentryczna chyba nie jest do końca zgodna z zamierzeniem

    No to dziś trzymajmy się -jak zbawienia- opinii że żaden człowiek -łącznie
    z papieżem przemawiającym EC nie może być nieomylny...skutek równie
    gwarantowany... ;P

  • 25. Data: 2006-04-05 02:45:01
    Od: researcher <l...@f...org>

    Sky wrote:
    > Użytkownik "abc" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > uważa
    >
    > Wielkoe dzięki za radę! ;)
    > Więc by się "uwolnić" spod władzy kościoła trzeba więc zrobić coś
    > "strasznego" -co jest obwarowane ekkskomuniką z urzedu? To mamy jakieś
    > wyjście! Zrobić to -poinformować chierarchię o dokonaniu tegoż czynu i
    > oswiadczyć że się tego nie żałuje -skoro pomogło sie to uwolnić spod
    > nadopiekuńczości takiej "instytucji". ;)
    >
    > No spece -jakie uczynki pociagają za sobą ekskomunikę z mocy urzędu?! ;)
    > Krótki poradnik wyjścia z kościołaproszę... ;D

    Wg tzw prawa tzw kanonicznego skrobanka gwarantuje automatyczna
    ekskomunike. Ale to teoria. Z praktyki wiemy, ze kazdy leb sie liczy i
    sekta tak latwo nie pozbywa sie numerkow z rubryk statystyczych.

    Hint daje nam historia cenzury sekty. Jakas soczysta ksiazeczka nt sekty
    gwarantuje uwage Centrali i ekspresowe zalatwienie eksomuniki. Poza
    kolejnoscia i bez ceregieli zwiazanych z lokalnym infulatem. Patrz:
    Fidel Castro i Adam Mickiewicz na poczatek

  • 26. Data: 2006-04-05 02:45:53
    Od: researcher <l...@f...org>

    Grzegorz Z. wrote:
    > ... JEDENASTE: nie drażnij proboszcza swego.

    Dostaje biegunki jak zwierzaki w zoo?

  • 27. Data: 2006-04-05 02:54:11
    Od: researcher <l...@f...org>

    Ireneusz Kaczmarek wrote:
    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    8255017&rfbawp=1144155152.038&ticaid=115eb

    > Moze by tak jedni i drudzy, a zwlaszcza księża katoliccy zaczeli sie
    > stosowac do WŁASNEGO prawa Kanonicznego.
    >
    > Kan. 751 -
    > Herezja nazywa się uporczywe, po przyjęciu chrztu,

    BINGO!

    "przyjeciu" a nie "otrzymaniu".

    Widzisz roznice?

    > zaprzeczanie jakiejs
    > prawdzie,

    Prawda jest, ze Paetz jest praktykujacym homosiem. Glemp temu zaprzecza.
    Co teraz?

  • 28. Data: 2006-04-05 05:49:05
    Od: "abc" <a...@w...pl>

    Czas ucieka, piekło czeka...

    --
    Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

  • 29. Data: 2006-04-05 07:53:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Sky napisał(a):

    > Więc uwaga! Jak się proboszcz na ciebie obrazi -może za karę nie wyrazić
    > zgody na przyjęcie aktu apostazji... ;)

    Ale to przecież jest głupie...
    Skoro ten człowiek niby z jednej strony nie uznaje "władzy" kościoła, a
    z drugiej załatwia z nimi sprawy co by się "oficjalnie" wykreślić.

    Widzę tu jakiś dziwny dualizm.

  • 30. Data: 2006-04-05 08:05:54
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    abc wrote: