  • 1. Data: 2008-04-23 18:44:55
    Temat: Wyroki sadow odnosnie praw czlowieka (2008 rok)
    Od: jasio <s...@n...com>

    WItam!

    Prosze o pomoc. Mam do napisania komentarz do orzecznictwa wyroku
    dotyczacego praw czlowieka. Niestety nie wiem jak mam to zrobic.
    Czy ktos moglby mi sluzyc przykladem takiego komentarza do wyroku celem
    poznania podstawowych zasad dotyczacych tworzenia takich pism?
    Gdzie ewentualnie w Internecie moge znalezc takie przyklady?

    Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2008-04-23 19:52:21
    Temat: Re: Wyroki sadow odnosnie praw czlowieka (2008 rok)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jasio pisze:

    > Prosze o pomoc. Mam do napisania komentarz do orzecznictwa wyroku
    > dotyczacego praw czlowieka.

    To teraz w szkole glosy każą pisać :) ?

    szukaj słowa "glosa"

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"

  • 3. Data: 2008-04-24 11:53:39
    Od: jasio <s...@n...com>

    Johnson pisze:

    > To teraz w szkole glosy każą pisać :) ?
    >
    > szukaj słowa "glosa"

    Glosy są to takie krótkie subiektywne oceny wyroków, a komentarze są
    bardziej profesjonalne, opisują bardziej szczegółowo wyrok i to mi jest
    potrzebne...

  • 4. Data: 2008-04-24 12:20:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jasio pisze:

    > Glosy są to takie krótkie subiektywne oceny wyroków, a komentarze są
    > bardziej profesjonalne, opisują bardziej szczegółowo wyrok i to mi jest
    > potrzebne...

    Nie żartuj ...