  • 1. Data: 2007-05-10 09:15:16
    Temat: Wyrok za unikanie ZSW.
    Od: Robert <r...@o...pl>

    Witam.

    Mam 28 lat, 1,5 roku temu nie zgodziłem się na odbycie ZSW, nie
    podpisałem biletu, stawiałem się na każde ich wezwanie ale oświadczałem,
    że do wojska nie pójdę. Sprawa trafiła do prokuratora, potem do sądu i
    dostałem wyrok 1500zł grzywny za uchylanie się od obowiązku ZSW. Wyrok
    zapłaciłem i niby było ok, aż tydzień temu znowu dostałem wezwanie do
    WKU, po przyjeździe okazało się, że dalej chcą mnie do wojska wziąć,
    ponownie odmówiłem i komendant powiedział mi, że za recydywę dostanę
    odsiadkę do 3 lat, żebym lepiej poszedł do wojska lub załatwił sobie
    odroczenie. Oczywiście odmówiłem. Pytałem znajomego prawnika i
    powiedział mi, że nie mogą mnie ponownie ukarać za to samo i żebym się
    nie obawiał. Drugi znajomy zaś twierdzi, że mogę iść siedzieć. Jak Wy to
    widzicie? Sprawa już jest w prokuraturze.

    Robert

  • 2. Data: 2007-05-10 09:28:56
    Temat: Re: Wyrok za unikanie ZSW.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 10.05.2007 Robert <r...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > odroczenie. Oczywiście odmówiłem. Pytałem znajomego prawnika i
    > powiedział mi, że nie mogą mnie ponownie ukarać za to samo i żebym się

    A ten prawnik to skąd się wziął?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-05-10 09:32:57
    Od: Robert <r...@o...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > A ten prawnik to skąd się wziął?

    Powiedział, że wg niego unikanie ZSW to proces ciągły.

  • 4. Data: 2007-05-10 09:42:14
    Od: stern <s...@n...to>

    Robert napisał(a):

    > Pytałem znajomego prawnika i
    > powiedział mi, że nie mogą mnie ponownie ukarać za to samo i żebym się
    > nie obawiał.

    rotfl

    > Drugi znajomy zaś twierdzi, że mogę iść siedzieć. Jak Wy to
    > widzicie? Sprawa już jest w prokuraturze.

    skażą cię ponownie

  • 5. Data: 2007-05-10 10:03:02
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Powiedział, że wg niego unikanie ZSW to proces ciągły.

    Aaaaa, czyli jak kradnę ze sklepów, to też mnie skażą tylko raz, pod
    warunkiem, że będę to robił ciągle?

  • 6. Data: 2007-05-10 10:10:38
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Robert" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedział, że wg niego unikanie ZSW to proces ciągły.

    Hmm, seryjni mordercy sie uciesza:)

    Angie

  • 7. Data: 2007-05-10 10:41:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > Powiedział, że wg niego unikanie ZSW to proces ciągły.

    Ta ciągłość została zapewne przerwania w momencie kolejnego wezwania z
    WKU. Wykonanie wyroku nie zwolniło Cię w końcu obowiązku służby
    wojskowej.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2007-05-11 19:55:21
    Od: Robert <r...@o...pl>

    stern napisał(a):

    > rotfl

    > skażą cię ponownie

    A na ile? co mowi prawo?

  • 9. Data: 2007-05-12 06:29:42
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witaj
    na 3 lata
    wyjedz za granice, daj mi znac ze tak zrobiles
    i przyjedz jak nie bedziesz podlegal