  • 1. Data: 2006-08-20 12:55:20
    Temat: Wyrok karny nakazowy
    Od: m...@o...pl

    Witam! Mam wyrok wydany w postępowaniu karnym nakazowym Osoba została
    skazana z art 284 par 3 kk na grzywne na podst art 33 par 3 kk oraz na
    podst art 36 par 2 w zw. z art. 72 par 2 kk został na nia nałożony
    obowiązek naprawienia szkody prez zapłate pewnej sumy Jak mam to
    rozumiec? Czy wymierzna grzywna została orzeczona obok zawieszonej
    kary ograniczenia wolności? Czy sąd musi w wyroku podac czas trwania
    okresu próby zwiazany z zwieszeniem wykonywania kary? Bardzo prosze o
    udzielenie odpowiedzi!

  • 2. Data: 2006-08-20 13:01:36
    Temat: Re: Wyrok karny nakazowy
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    m...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > podst art 36 par 2 w zw. z art. 72 par 2 kk został na nia nałożony
    > obowiązek naprawienia szkody prez zapłate pewnej sumy Jak mam to

    to cały wyrok?

    > Czy wymierzna grzywna została orzeczona obok zawieszonej
    > kary ograniczenia wolności?

    tak

    > Czy sąd musi w wyroku podac czas trwania
    > okresu próby zwiazany z zwieszeniem wykonywania kary?

    tak

    KG

  • 3. Data: 2006-08-20 13:05:54
    Od: m...@o...pl

    Jest to caly wyrok W puncie 3 jest tylko postanowienia o kosztach
    Dlaczego brak tutaj wiec wzmianki o okresie proby?

  • 4. Data: 2006-08-20 13:11:02
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    m...@o...pl napisał(a):
    > Jest to caly wyrok W puncie 3 jest tylko postanowienia o kosztach
    > Dlaczego brak tutaj wiec wzmianki o okresie proby?

    spytałbym raczej dlaczego brak w ogóle skazania na karę ograniczenia
    wolności i jej zawieszenia...

    KG

  • 5. Data: 2006-08-20 16:46:32
    Od: m...@o...pl

    chciałabym jeszcze dodac ze wymierzona kara grzywny to 100 stawek
    dziennych a zawieszajac kare ograniczenia wolnosci sad moze orzec
    grzywne w maks wysokosci 90 stawek dziennych Jak wiec mam to rozumiec?

  • 6. Data: 2006-08-21 08:20:11
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    **********************

    Dosyc dziwny ten wyrok. A moze zostala orzeczona grzywna i obowiazek
    naprawienia szkody jako srodek karny /502 par 2 kpk/???

  • 7. Data: 2006-08-21 21:14:42
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    m...@o...pl napisał(a):

    > Witam! Mam wyrok wydany w post=EApowaniu karnym nakazowym Osoba zosta=B3a
    > skazana z art 284 par 3 kk na grzywne na podst art 33 par 3 kk oraz na
    > podst art 36 par 2 w zw. z art. 72 par 2 kk zosta=B3 na nia na=B3o=BFony
    > obowi=B1zek naprawienia szkody prez zap=B3ate pewnej sumy Jak mam to
    > rozumiec? Czy wymierzna grzywna zosta=B3a orzeczona obok zawieszonej
    > kary ograniczenia wolno=B6ci? Czy s=B1d musi w wyroku podac czas trwania
    > okresu pr=F3by zwiazany z zwieszeniem wykonywania kary? Bardzo prosze o
    > udzielenie odpowiedzi!

    Skoro nie ma nic napisane o ograniczeniu wolności ani o zawieszeniu, to
    znaczy, ze ostała wymierzona grzywna samoistna.