  • 51. Data: 2021-11-10 10:56:54
    Temat: Re: Wypychanie [imigranci przez Białoruś]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

    >Że niby co? Nie da się ich odesłać do swoich krajów po upływie
    >ważności wizy?

    Koszty.
    Moze i maja wykupiony bilet powrotny, ale to utrata zysku :-)

    >A może w Białorusi zabraknie chleba żeby to tatałajstwo dokarmić?

    Chleba moze nie, ale pomieszczenia, ogrzewania.
    No chyba, ze na sale gimnastyczne ich, dzieci i tak nie cwicza, z
    powodu covidu :-)

    A z czasem dojda kolejne koszta, jak ich beda trzymac.

    A jak beda odsylac, to zaraz sie okaze, ze najpierw trzeba ich
    wylapac,
    a do tego czasu to oni żebrzą, kradną, do ONZ petycje piszą.

    >Oj, żebyśmy my mieli takie problemy :)

    No coz, poniekad o to to chodzi, zeby narazic Białoruś na dodatkowe
    koszta lub klopoty, to się oduczą z nami wojenki urządzać.

    Tylko ze gdzies tam sa ci biedni ludzie ... pardon, wszawi imigranci.

    J.

  • 52. Data: 2021-11-10 12:29:15
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > W niektórych krajach za próbę ucieczki mogą zostać osądzeni. No ale to
    > ich wina, ze zdecydowali się na popełnienie przestępstwa.

    Aha.
    Czyli jak Polacy uciekali z PRLu przed opresjami ze strony reżimu, to
    była ich wina, że zdecydowali się na popełnienie przestępstwa...
    Dobre.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 53. Data: 2021-11-10 13:03:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-10 o 06:39, Shrek pisze:

    > W oryginale trzech.

    Dwu.
    Trzech to było bez psa. Pierwszy umiał czytać, drugi pisać
    a trzeci miał pilnować "naukowców".

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2021-11-10 13:03:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Nov 2021 12:29:15 +0100, Kviat napisał(a):

> [...]
    > Czyli jak Polacy uciekali z PRLu przed opresjami ze strony reżimu, to
    > była ich wina, że zdecydowali się na popełnienie przestępstwa...

    Kviatku, czytanie ze zrozumieniem ci się kłania. Wiesz, wtedy można
    odpowiedzieć na temat :)
    I w ogóle to jak, dogoniłeś z kanapkami tych Arabów czy za szybko
    spieprzali do Niemiec?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 55. Data: 2021-11-10 13:15:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 13:03, RadoslawF pisze:

    > Dwu.
    > Trzech to było bez psa. Pierwszy umiał czytać, drugi pisać
    > a trzeci miał pilnować "naukowców".

    W oryginale z psem było dwóch bo pies był z dwoma kutasami a nie trzema.
    A z parytetem fizyczni - umysłowi było już trzech:P

    Ze starych to mi się jeszcze ze studentem podobał.
    --
    Shrek

  • 56. Data: 2021-11-10 13:42:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 09.11.2021 o 16:37, A. Filip pisze:

> [...]
    >to ich wina, ze zdecydowali się na popełnienie przestępstwa.

    >Skąd ten wniosek? Nie neguję, że może tak być, ale chciałbym

    Dosc czesty wymog dla turystow wizowych, ale moze Bialorus nie wymaga.

    >Po za tym taki bilet przeważnie jest na określony lot, który - nie
    >wykluczone - że już odleciał.

    Owszem, aczkolwiek jesli powrotny byl wymagany, to moze jakis "open".
    Migrant kupil najtanszy. Jak to byl - trudno powiedziec.

    Tym niemniej - powrot byl oplacony.
    Nie wiem na ile da sie wcisnac takiego pasazera linii lotniczej - ale
    jakies tam podstawy są, zeby stwierdzic ze za powrot zaplacil, to maja
    go sobie zabierac :-)

    No i nie wiadomo, czy linia kosztow nie poniosla, jak samolot wrocil
    pusty - bo pasazerow chetnych nie bylo, a po nastepnych migrantow
    trzeba bylo poleciec :-)

    J.

  • 57. Data: 2021-11-10 13:53:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Kviatku, czytanie ze zrozumieniem ci się kłania. Wiesz, wtedy można
    > odpowiedzieć na temat :)

    I którego fragmentu nie zrozumiałeś?

    > I w ogóle to jak, dogoniłeś z kanapkami tych Arabów czy za szybko
    > spieprzali do Niemiec?

    Teraz mam inne sprawy na głowie.
    Myślę co zrobić, żeby faszole w końcu przestali się tak bardzo
    wszystkiego bać.
    Boją się gejów, kobiet, migrantów, Żydów, Arabów...
    Może jakby się przestali bać, to przestaliby być faszystami?
    Co zrobić, żeby ich przekonać (na dobry początek) do kobiet (takich bez
    jaj)?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 58. Data: 2021-11-10 13:57:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 13:42, J.F. pisze:

    > Tym niemniej - powrot byl oplacony.
    > Nie wiem na ile da sie wcisnac takiego pasazera linii lotniczej - ale
    > jakies tam podstawy są, zeby stwierdzic ze za powrot zaplacil, to maja
    > go sobie zabierac :-)

    Przecież nawet jak białorusini wymagali biletu powrotnego to był on na
    konkretny rejs. Pewnie na za dwa dni były tanie, bo wiedzieli że i tak
    samolot będzie leciał z powrotem na pusto;)

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2021-11-10 14:02:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Aha.
    >Czyli jak Polacy uciekali z PRLu przed opresjami ze strony reżimu, to
    >była ich wina, że zdecydowali się na popełnienie przestępstwa...
    >Dobre.

    No wiesz - jak niektorzy samoloty porywali, to ich potem Amerykanie do
    wiezienia wsadzali.
    Wyrok jakis symboliczny jak na porwanie, adekwatny do winy, ale
    jednak.

    I zupelnie sie nie przejmowali, ze to przeciez polski obywatel porwal
    polski statek powietrzny, startujący z polskiego lotniska, wiec
    powinien go polski sąd sądzic, a amerykanski to zupełnie bezprawnie
    :-)

    Tak czy inaczej - mieli szczescie, ze trafili na sprzyjajaca
    koniunkture i ich rozne kraje grzecznie przyjely, a nie odeslaly do
    PRL w kajdankach.

    J.

  • 60. Data: 2021-11-10 14:08:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.11.2021 o 07:03, Wiesiaczek pisze:

    > Że niby co? Nie da się ich odesłać do swoich krajów po upływie ważności
    > wizy?

    Da, tylko trzeba najpierw ich złapać, a potem zapłacić za samolot.

    > A może w Białorusi zabraknie chleba żeby to tatałajstwo dokarmić?

    Zobaczymy. Chleb, to nie wszystko.

    --
    Robert Tomasik