  • 1. Data: 2004-11-23 18:28:57
    Temat: Wypowiedzenie umowy przed jej rozwiazaniem
    Od: "Tysia" <t...@b...pl>

    Witam

    Mam taki problem. Pracuje w budzetowce. Umowa zawarta na czas okreslony od
    01.09.2004 do 31.12.2004 (wiem, ze mialabym ja przedluzona). Jednak w miedzy
    czasie dostalam lepsza
    propozycje pracy. Prace w nowym miejscu mialabym podjac od 01.12. I teraz
    nie wiem co zrobic, wypowiedziec umowe a jesli tak to ile dni powinno byc
    zlozone przed dniem odejscia z pracy? Jak to wszystko zalatwic, zeby nie
    bylo kaszany?

    Poradzcie prosze.

    Pozdrawiam

    Tysia

  • 2. Data: 2004-11-23 19:12:25
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy przed jej rozwiazaniem
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wiem co zrobic, wypowiedziec umowe a jesli tak to ile dni powinno byc

    Umowa zawarta na czas okreslony, krótszy niż 6 miesięcy i jeden dzień nie
    może być wypowiedziana.
    Pozostaje tylko rozwiązanie dotychczasowej umowy na zasadzie porozumienia
    stron.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2004-11-24 20:28:28
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to wszystko zalatwic, zeby nie
    > bylo kaszany?

    Powiedz przełożonemu, że zachorowałaś, że nie możesz pracować a nie chcesz
    iść na zwolnienie coby nierobić niepotrzebnie problemów i prosisz o
    porozumienie stron.

    p.
    W,