  • 11. Data: 2005-08-14 13:18:56
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Marqvs napisał(a):
    > chce? Przeciez to nie moja wina ze w ofercie providera nie ma opcji
    > 256kbps. , a mam prawo miec takie lacze jakie chce.
    wiec wg ciebie mozna by kazda umowe zerwac, podajac powod 'ale ja chce
    miec lacze 100000kbps a wy mi nie dacie to zrywam umowe i kary nie place'

    > Prawdopodbnie czeka mnie wiec przesiadka na Neostrade ale najpierw musze
    > sie rozwiazac jakos te umowe.
    rozwiaz zgodnie z zapisami w umowie, placac kare umowna

    > Czy moge wypowiedziec umowe czy musze czekac az ona wygasnie w kwietiu
    > 2006r ?
    nie musisz zapewne czekac, mozesz rozwiazac wczesniej, placac kare umowna.
    Policz czy nie taniej ci wyjdzie nierozwiazywac tej umowy teraz (i
    placic te 500zl czy iles) a zaplacic (chocby z gory) wszystkie pozostale
    abonamenty do konca umowy (przeciez do kwietnia 2006 nie jest tak
    daleko), rownoczesnie korzystajac juz z innego lacza.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 12. Data: 2005-08-14 13:44:36
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Artur Golanski napisał(a):

    > A kto wspominał, ze jest to umowa zlecenia ?

    ja wspomniałęm o odpowiednim stosowaniu przepisów w zwi. z treścią art.
    750 kc

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 13. Data: 2005-08-14 14:24:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 14 Aug 2005 13:16:11 +0200,
    Marqvs <g...@o...pl> screamed:
> [...]
    > 32kbps za 32 zł +VAT
    > 64kbps za 39 zł+VAT oraz
    > 128 kbps +VAT.
    > Ja mam umowe na czas okreslony 1 rok. Umowa konczy sie 16 kwietnia 2006r.
    > Jednakze niedawno stwierdzilem ze potrzebne mi jest szybsze łącze conajmniej
    > 256kbps. Jak wiem provider nie oferuje łacza szybszego niz 128kbps. Czy
    > mozna wypowiedziec umowe przed jej terminem zakonczenia jesli provider nie
    > jest w stanie wydzierzawic mi takiego łacza jakie chce? Przeciez to nie moja
    > wina ze w ofercie providera nie ma opcji 256kbps. , a mam prawo miec takie

    Oczywiście że masz prawo. Możesz przecież zamówić Neostradę w każdej chwili.
    Obecnie posiadane łącze Ci w tym przecież nie przeszkadza. Będziesz miał
    dwa.

    > Czy moge wypowiedziec umowe czy musze czekac az ona wygasnie w kwietiu 2006r
    > ?

    Możesz wypowiedzieć wcześniej. W podpisanej przez Ciebie umowie na pewno
    zawarte są warunki jej wcześniejszego zerwania.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 16:23:19 user up 10703 days, 4:18, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A bisexual is a man who likes girls as well as the next fellow.

  • 14. Data: 2005-08-14 15:15:49
    Od: "Marqvs" <g...@o...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > a moze chcesz miec neostrade i kombinujesz jak zerwac z providerem,
    > a nie "czeka cie prawdopodobnie przesiadka"? :)

    Wlasnie ze nie kombinuje, bo ten provider w swojej ofercie NIE MA limitu
    sciagnietych danych a Neo ma wiec chyba normalne ze wolałbym zostac przy tej
    ofercie, ale jest to niemozliwe stad przesiadka na Neo.

  • 15. Data: 2005-08-14 15:17:06
    Od: "Marqvs" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Sun, 14 Aug 2005 13:16:11 +0200,

    > Możesz wypowiedzieć wcześniej. W podpisanej przez Ciebie umowie na pewno
    > zawarte są warunki jej wcześniejszego zerwania.

    Pewnie ze tak ale akurat ne ma nic powiedziane jak w tej sytuacji sie
    zachowac. Czytaja odpowiedzi w tym watku dochodze do wniosku ze trzeba
    bedzie zaplacic kare umowna.

  • 16. Data: 2005-08-14 18:37:06
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 14 Aug 2005 17:17:06 +0200,
    Marqvs <g...@o...pl> screamed:

    > Pewnie ze tak ale akurat ne ma nic powiedziane jak w tej sytuacji sie
    > zachowac. Czytaja odpowiedzi w tym watku dochodze do wniosku ze trzeba
    > bedzie zaplacic kare umowna.

    Sprawdź jeszcze jedną rzecz - być może suma opłat do końca cyrografu
    będzie mniejsza od umownej kary - bez sensu byłoby wtedy zrywać.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 20:36:13 user up 10703 days, 8:31, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A bug in the code is worth two in the documentation.

  • 17. Data: 2005-08-15 11:00:53
    Od: Artur "Shiva" Włodarczyk <s...@p...pl>

    Użytkownik "Marqvs" wrote:

    > Czy moge wypowiedziec umowe czy musze czekac az ona wygasnie w kwietiu
    > 2006r ?

    Najpierw pomyśl, później podpisuj. Wszystko masz w umowie - wystarczy ją
    przeczytać.

    shi

  • 18. Data: 2005-08-15 13:07:53
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" napisał w wiadomości

    > Prawa nie masz, a jedynie możesz mieć, jeśli ktoś ci to zaoferuje.

    Dlaczego nie? Ma!
    Zawsze może sobie wziąć drugie łącze u innego tego samego czy innego
    dostawcy. Nikt mu tego prawa nie powinien odmawiać.

    pozdro
    czubcia

  • 19. Data: 2005-08-15 14:28:07
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "czubcia" <c...@p...onet.pl> napisał:

    >Zawsze może sobie wziąć drugie łącze
    Bierze się to co swoje - natomiast on może np. kupić.

    >Nikt mu tego prawa nie powinien odmawiać.
    Mylisz pojęcia ! Ma możliwość, a nie prawo.
    Jeśli nie będzie dostawcy lub nikt nie będzie chciał mu takiej usługi
    udostępnić, to nie może nikogo do tego zmusić, ponieważ właśnie prawa
    do posiadania nie ma (nikt mu takiego nie zagwarantował).

    Artur Golański

  • 20. Data: 2005-08-15 16:27:31
    Od: "Marqvs" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Artur "Shiva" Włodarczyk" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:ddpslg$er0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Najpierw pomyśl, później podpisuj. Wszystko masz w umowie - wystarczy ją
    > przeczytać.

    Nistety jasnowidzem nie jestem , w dniu podpisywania umowy 128kbps w
    zupelnosci mnie urzadzało. Moje wymagania wzrosły odkad przybylo mi wiecej
    pracy do ktorej wykorzystuje Net.