  • 11. Data: 2003-12-17 08:57:45
    Temat: Re: Wypłata odszkodowania przez PZU
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "wirtualna" <w...@w...pl.com> napisał w wiadomości
    news:brnvan$qou$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A czy widziales wypadek w ktorym ktos nie zlamal zasad ruchu
    drogowego? W
    > ktorym sprawca nie zlamal zadnego przepisu prawa o ruchu drogowym? Nie
    > wymusil pierszenstwa, dostosowal predkosc do warunkow jazdy, zachowal
    > bezpieczna odleglosc......

    Ale wjazd na skrzyżowanie to rażące naruszenie zasad bezpieczeństwa w
    ruchu drogowym (a taki właśnie jest powód niewypłacenia z AC).

    > A przeciez ludzie jakos dostaja odszkodowania z AC

    Jak widzisz nie wszyscy.

    > Leszku - mylisz razace niedbalstwo z wina - co w taki razie pokrywa
    AC?

    Nic nie mylę, wiem co piszę.Jeśli chodzi o wypadek w OWU nie ma pojęcia
    niedbalstwo.
    Przeczytaj raz jeszcze. Jak znajdziesz to zacytuj (ale nie wycinaj w pół
    zdania;))

    > czym dla ciebie jest w takim razie niedbalstwo (nie-razace)?

    Nie dostosowanie prędkości do panujących warunków?

    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2003-12-18 21:06:35
    Od: "Krzycho" <n...@a...pl>

    > A te małpy wypłaciły mi
    > połowę odszkodowania twierdząc, że jestem współwinna, gdyż " wykonałam
    > niewłaściwe manewry obronne" - zamiast odbijać w bok powinnam była
    hamować.
    > Ich ekspert....
    a wzielas te pieniadze??
    bo jezli tak to juz nic od nich nie dostaniesz....

    pozdrawiam

    Krzycho, Krakow PL