  • 51. Data: 2014-01-08 18:07:44
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, Bogdan Idzikowski wrote:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał

    Ja w ten "brak oznak" nie wierzę :|

    > Właśnie! I temu, co to zabił sześciu ludzi w Kamieniu Pomorskim także
    > wydawało się,

    Ale ten pomiar ma być OBIEKTYWNY!
    Coś na "wzór amerykański".
    To, że pijanemu wydaje się że ustoi, nie znaczy że ustoi.

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2014-01-08 18:17:20
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Bartolomeo" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > . Ale wydaje mi się, ze pomijając jakieś
    >
    > Zgadza się, dzisiaj słuchałem PR1 i pan rzecznik główny policji chwalił
    > się, że jedna na 55 kontroli kończy się złapaniem pijanego kierowcy co
    > oznacza około 1,8% pijanych.
    > Biorąc pod uwagę, że jednocześnie na drogach jest około 2 milionów
    > samochodów to mamy w każdej chwili na drogach 36 tysięcy pijanych. Módlmy
    > się, żeby wszystkich nie złapali bo więzienia zapchane a jak wybudują nowe
    > to będą musieli znów podnieść podatki.

    A w tym czasie 17 milionów samochodów osobowych czeka w garażach?

    ubawiony

    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

  • 53. Data: 2014-01-08 18:19:05
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    > Racja. To prawda.
    > Szczególnie Białoruś i Rosja mogą służyć za wzorzec skuteczności
    > stosowania "niskiego limitu".
    > Wiesz ilu "nietrzeźwych" można nałapać, bo się nieświeżych owoców
    > nażarli? :>

    A czy ty wiesz ile tych "nieświeżych owoców" trzeba się nawpieprzać?

    ubawiony

  • 54. Data: 2014-01-08 18:22:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2014-01-07 23:14, hikikomorisan pisze:
    > zalozmy
    >
    > 10 lat temu
    >
    > 10 tys kontroli
    > 500 pijanych
    >
    > obecnie
    >
    > 100 tys kontroli
    > 4000 pijanych
    >
    > ilosc pijanych wzrosla czy spadla?

    zle zalozenia, wiec wnioski do bani.

    --
    "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
    wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,

  • 55. Data: 2014-01-08 18:27:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Przede wszystkim są znacznie mniejszym zagrożeniem dla innych
    > uczestników ruchu, co ma odbicie w statystyce właśnie, zaś
    > teoretycznie sprowokowanie TIRmana do wjechania na przystanek
    > pełen ludzi jest teoretycznie możliwe, tyle, że znacznie mniej
    > prawdopodobne, niż np. śmierć podobnej liczby osób z powodu
    > zapiętych pasów (nie, nie napisałem "niezapiętych"!)

    slusznie. jak dbamy o bezpieczenstwo uczestnikow ruchu, to nalezy dbac
    rowniez o pijanych rowerzystow.

    plaga sa nie tylko w moim regionie slabo widoczni rowerzysci i piesi.
    powtarzam z uporem maniaka, ze trzeba wprowadzic przymus noszenia
    odblaskow poza terenem zabudowanym dla tych uczestnikow ruchu drogowego.

    > Takie wnioski mają jedną wadę: są mało populistyczne :>
    > A populizm jest WAŻNY.
    > Dlaczego?
    > Sprawcy tych pozostałych ok. 30 tysięcy wypadków, nie spowodowanych
    > przez pijanych, potrzebują chłopca do bicia, z braku dopuszczalności
    > szukania czarownic, żydów, a po części również cyklistów ;>, pijani
    > są doskonałym "elementem".
    > I teraz hint: WSZYSCY PIJANI ("pijani wg prawa").

    glowna roznica w niemieckim ruchu drogowym i polskim ruchu drogowym sa
    drogi i samochody, ze nie wspomne o kulturze jazdy, ktora jest rownie wazna.

    glowna przyczyna wypadkow w Polsce nie sa pijani kierowcy, nie jest
    nadmierna predkosc, tylko wlasnie te trzy czynniki ktore wymienilem :

    - zle drogi,
    - zle samochody,
    - zla kultura jazdy.

    > pzdr, Gotfryd

    u2

  • 56. Data: 2014-01-08 18:36:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości

    >Ja nie pisalem, ze musimy brac wzorce amerykanckie :)
    >Choc - skoro u nich to dziala...

    U nich co stan to inne prawo drogowe i w wielu maja juz alkomaty oraz
    limit BAC okreslony.

    J.

  • 57. Data: 2014-01-08 18:40:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości
> [...]
    >powtarzam z uporem maniaka, ze trzeba wprowadzic przymus noszenia
    >odblaskow poza terenem zabudowanym dla tych uczestnikow ruchu

    Cos mi chodzi po glowie ze juz wprowadzono. A moze to tylko projekt
    byl.

    Dzieci odblaski musza miec od lat

    >glowna przyczyna wypadkow w Polsce nie sa pijani kierowcy, nie jest
    >nadmierna predkosc, tylko wlasnie te trzy czynniki ktore wymienilem :
> [...]

    Samochodow bym bardzo nie winil - i najgorszym szrotem daje sie
    bezpiecznie pojechac.
    Tylko tylko ze te gwiazdki cos chyba daja i w starym aucie jest
    wypadek, a w nowym tylko kosztowna naprawa.

    Na zlych drogach tez mozna bezpiecznie jechac, wystarczy zwolnic :-)

    J.

  • 58. Data: 2014-01-08 18:43:45
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.01.2014 17:37, Budzik wrote:
    > Użytkownik hikikomorisan h...@a...pl ...

    > To tylko taki podpis Bogdana :)

    Ciekawe co wciaga i czy prowadzi ;)

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 59. Data: 2014-01-08 18:44:52
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

> [...]
    > przepis" czy przeciwnie?

    Ja nie pisalem, ze musimy brac wzorce amerykanckie :)

    No ale u nich nawet sciaganie na egzaminie to obciach i niemoralne....

  • 60. Data: 2014-01-08 18:45:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan Idzikowski" napisał w wiadomości

    >A w tym czasie 17 milionów samochodów osobowych czeka w garażach?

    czeka czy nie czeka - ok 90 tys co roku lapia. I drugie tyle
    rowerzystow.
    Jakby tak chciec wszystkich na rok posadzic, to trzeba tyle miejsc w
    zakladach przygotowac.

    J.