  • 101. Data: 2008-07-21 12:57:34
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    NSA pisze:

    > OC jest ograniczone i nie obejmuje uszkodzeń ciała.

    Czyżby?

  • 102. Data: 2008-07-21 18:50:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jul 2008, NSA wrote:

    > OC jest ograniczone i nie obejmuje uszkodzeń ciała.

    ??
    A NW to *własne* ubezpieczenie (odpowiednik "AC dla ciała" ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 103. Data: 2008-07-21 20:05:19
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Użytkownik "NSA" <N...@n...pl> napisał w wiadomości

    > OC jest ograniczone i nie obejmuje uszkodzeń ciała. Chyba masz na myśłi
    > NW, ale one sa groszowe.
    > Prawie zawsze jest to sprawca.

    OC dotyczy wszelkich szkód, na ciele tez ofiary.

    Chyba jednak chodzilo o NW, z którego pokrywane sa "straty" sprawcy.
    Faktycznie grosze

    E.

  • 104. Data: 2008-07-23 12:22:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ja twierdzę, że zostało ;->

    > Czyżby?

    > Tłumacz się tak, jak zajedziesz drogę karetce albo straży pożarnej...

    albo przedszkolu z twoja babcia na tylnim siedzeniu...

    bredzisz...

    karetka straż czy policja jedzie na sygnale, co więcej tylko idiota
    dojeżdżając na głównej do skrzyżowania z ograniczoną widoczności anie
    zdejmuje nogi z pedału gazu, jakoś nie zauważyłem aby ww pojazdy wpadały na
    oślep na skrzyżowania systemem zamknij oczy i jedź.