  • 11. Data: 2011-04-17 19:44:18
    Temat: Re: Wynajem - rozwiazanie umowy
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.04.2011 11:47), Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMVHO - przeczytaj art.307, 311 i 325 KC.
    > Mi wychodzi, że zastaw jest skuteczny tylko pod warunkiem posiadania.
    > Krótko mówiąc: zastawu nie należy "wypuścić z rąk".

    Czyli innymi słowy - jak nie masz własnego ogrodzonego parkingu, to nici
    z zastawu na samochodzie :(

    p. m.

  • 12. Data: 2011-04-22 07:37:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > pisząc zabytek, czy auto, miałem na myśli, że nie stoi tam naprawdę, tylko
    > użytkownik będzie twierdził że stało i udowodnij mu że nie, jeśli będzie
    > miał np. papiery zakupu, świadkowie i nagranie to w sumie niewielki i
    > łatwy do obalenia dowód, chyba ze w asyście policji będziesz to robił

    Przypisane do garażu ? Wydaje się, że autem można jeździć i garażować
    codziennie gdzie indziej bez żadnych formalności.

  • 13. Data: 2011-04-22 09:14:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Przypisane do garażu ? Wydaje się, że autem można jeździć i garażować
    > codziennie gdzie indziej bez żadnych formalności.

    ech

    wynajmujesz komuś garaż, on nie płaci, ty robisz to co chce zrobić pytający,
    wchodzisz do garażu i go opróżniasz, on idzie na policje i twierdzi że w
    garażu stało audi a8, sprowadzone tydzień temu z niemiec, na co pokazuje
    umowę z jakimś niemieckim komisem czy człowiekiem
    udowodnij że takie auto tam nie stało, jeśli podczas opróżniania garażu nie
    było z tobą policji

  • 14. Data: 2011-04-22 12:12:18
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > co pokazuje umowę z jakimś niemieckim komisem czy człowiekiem
    > udowodnij że takie auto tam nie stało, jeśli podczas opróżniania garażu

    Jak brzmi zarzut i czym grozi ?

  • 15. Data: 2011-04-22 13:47:08
    Od: lb <b...@g...com>

    On 22 Kwi, 11:14, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > umowę z jakimś niemieckim komisem czy człowiekiem
    > udowodnij że takie auto tam nie stało, jeśli podczas opróżniania garażu nie

    No ale to bron obosieczna, jesli otrzymał wypowiedzenie, ktore bylo do
    14 kwietnia to nie widzę problemu w wystawieniu pudel przed garaż,
    wytoczeniu samochodu i zmianie zamków.
    W razie czego mozna powiedzieć ze sam opróżnił i zdal klucze. Jak
    przyjdzie za pare miesięcy i będzie twierdził, ze garaz byl pod sufit
    wyłożony sztabkami złota to dlaczego mieliby jemu uwierzyć, a
    właścicielowi nie? Wyprowadzka jest przeprowadzana w obecnosci
    komendanta policji i ksiedza proboszcza czy jak? Jakies kwity sie
    wtedy podpisuje?

    lb

  • 16. Data: 2011-04-26 07:38:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Jak brzmi zarzut i czym grozi ?

    a co to kogo obchodzi, było auto, nie ma auta, a ty właziłeś do garażu,
    udowodnij że nie było tam auta jak wchodziłeś

  • 17. Data: 2011-04-26 07:41:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "lb" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000prd.googlegroups.com...

    > No ale to bron obosieczna, jesli otrzymał wypowiedzenie, ktore bylo do
    > 14 kwietnia to nie widzę problemu w wystawieniu pudel przed garaż,
    > wytoczeniu samochodu i zmianie zamków.

    na szczęście, lub nie, prawo widzi problem i zapamiętaj to sobie na wszelki
    wypadek

    > W razie czego mozna powiedzieć ze sam opróżnił i zdal klucze.

    ile ty masz lat, bo mam wrażenie, że do 18 urodzin trochę ci brakuje :)

    > Jak przyjdzie za pare miesięcy i będzie twierdził, ze garaz byl pod sufit
    > wyłożony sztabkami złota to dlaczego mieliby jemu uwierzyć, a
    > właścicielowi nie?

    dlatego że to on był "w prawie", a nie właściciel, szczególnie jak swoje
    roszczenia podeprze fakturą na zakup wagonu złota oraz na transport jego do
    tego garażu

    > Wyprowadzka jest przeprowadzana w obecnosci
    > komendanta policji i ksiedza proboszcza czy jak? Jakies kwity sie
    > wtedy podpisuje?

    musisz się jeszcze wiele o życiu nauczyć, na początek jednak zapamiętaj, że
    takie rzecyz załatwia się na papier, nie na gębę

  • 18. Data: 2011-04-26 08:15:08
    Od: lb <b...@g...com>

    On 26 Kwi, 09:41, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > musisz się jeszcze wiele o życiu nauczyć, na początek jednak zapamiętaj, że
    > takie rzecyz załatwia się na papier, nie na gębę

    eh szerszen.. sasiad by Ci pudlo z rupieciami postawil przed drzwiami
    i pol roku bys sie o nie potykal zanim sad by wydal nakaz usuniecia :)

  • 19. Data: 2011-04-26 08:55:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "lb" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    6g2000yqn.googlegroups.com...

    > eh szerszen.. sasiad by Ci pudlo z rupieciami postawil przed drzwiami
    > i pol roku bys sie o nie potykal zanim sad by wydal nakaz usuniecia :)

    wrócimy do dyskusji, jak takie terminy jak: wynajem, władanie, przestrzeń
    publiczna, itp. przestaną ci być obce

  • 20. Data: 2011-04-28 07:05:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > a co to kogo obchodzi, było auto, nie ma auta, a ty właziłeś do garażu,
    > udowodnij że nie było tam auta jak wchodziłeś

    Było wypowiedzenie ? Widać właściciel auta zabrał je precz.