  • 11. Data: 2011-03-29 15:32:31
    Temat: Re: Wynajem pokoju
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 17:14, witek pisze:

    > oddać 300 zł, koszty sprawy sądowej, koszty twojego prawnika, koszty
    > komornika i że szacujesz całośc na jakieś 4- 5 tyś.

    I modlić się, że odda, bo jak nie, to za prawnika dostaniesz 60zł (i
    znajdź takiego, co za tyle sprawę poprowadzi), a komornik to pewnie maks
    300zł jego kosztów i opłaty stosunkowej, zakładając, że w ogóle będzie
    trzeba egzekwować w ten sposób.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-03-29 15:37:26
    Od: p...@p...onet.pl

    > czekać do 1 maja
    > potem ją uprzedzić, że jak sprawa wyląduje w sądzie, to bedzie musiała
    > oddać 300 zł, koszty sprawy sądowej, koszty twojego prawnika, koszty
    > komornika i że szacujesz całośc na jakieś 4- 5 tyś.
    > Wiec alob daje ci 300 zł teraz, a ty jej oddajeszs papier albo wiecej
    > cie nie zobaczy, ale niech sie spodziewa poleconego z sądu.
    > Pewnie nie odbierze jak to zwykle bywa wiec bedziesz miał sprawę
    > ułtwioną bo sie nawet nie bedzie miała od czego odwoływac.

    much tnx, poczekam i zobacze czy odda jak mowisz, pozniej
    ew nawet i probowalbym pewnie wniesc sprawe nie tylko
    by odzyskac 300z ale by wiedziec jak nie dawac sie oszukiwac, tnx

  • 13. Data: 2011-03-29 15:51:14
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > znajdź takiego, co za tyle sprawę poprowadzi), a komornik to pewnie maks
    > 300zł jego kosztów i opłaty stosunkowej, zakładając, że w ogóle będzie

    a nie wiecie ew jak mialbym sie zakrzatnac aby wniesc
    taka sprawe? isc do sadu i tam mi powiedza co napisac?
    ta przekleta stancja ( ktora na szczescie jutro opuszczam)
    jest w wawce (na mokotowie) sam normalnie mieszkam 100 km
    stad

  • 14. Data: 2011-03-31 18:11:22
    Od: "PoPO Smurf" <r...@k...pl>

    Órzytkownik "cef" napisał:

    > W sumie to nic nie masz. Wpłaciłeś pieniądze,
    > ale nie podpisałeś umowy, więc nie masz tytułu prawnego do lokalu.
    > Nic nie możesz, poza domaganiem się zwrotu wpłaty.
    > Postaraj się o umowę.

    ma wszystko, pszeciesz napisał że ma pokwitowanie za wynajem do 17 kwietnia,
    a umowę ma ustną, jej potwierdzeniem jest pokwitowanie wpłaty!!!
    jak by się babina żucała to po zakończeniu roku należy zgłosić do US
    uzasadnione podejrzenie że babina nie zapłąciła podatków od zysku z wynajmu
    mioeszkania!:O)

  • 15. Data: 2011-04-03 16:36:12
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > jak by się babina żucała to po zakończeniu roku należy zgłosić do US
    > uzasadnione podejrzenie że babina nie zapłąciła podatków od zysku z wynajmu

    nie powiedzialbym ze to babina tylko
    glupie maksymalnie rabniete babsko
    ktore zafundowalo mi koszmar prawie
    jak z horroru "Pila 18" albo cos takiego

    zobacze czy odda za dwa tygodnie jak napisala ze ma
    oddac - poki co mam spokoj

    postaram sie teraz bardziej uwazac przy
    wynajmowaniu

  • 16. Data: 2011-04-04 06:36:31
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "PoPO Smurf" <r...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak by się babina żucała to po zakończeniu roku należy zgłosić do US
    > uzasadnione podejrzenie że babina nie zapłąciła podatków od zysku z

    1. "przecież"
    2. rzucała
    3. wiele raczej nie uzyska oprocz "udupienia" ewentualnego babinki

  • 17. Data: 2011-04-06 18:03:51
    Od: "Papso5murfs" <f...@P...zł>

    Órzytkownik "Misiek" napisał:

    > wiele raczej nie uzyska oprocz "udupienia" ewentualnego babinki

    "udupienie" babiny bezcenne, za wynajem pokoju zapłacisz kartą
    mastercard!:O)

  • 18. Data: 2011-04-06 18:05:52
    Od: "Papso5murfs" <f...@P...zł>

    Órzytkownik <profesor_kinbote> napisał:
> [...]
    > ktore zafundowalo mi koszmar prawie
    > jak z horroru "Pila 18" albo cos takiego
    > zobacze czy odda za dwa tygodnie jak napisala ze

    nie widzę tfojego pierwszego posta wiec nie wiem co tam ci się stało, ale
    skoro babsko krwi ci napsuło to nie zapominaj o zemście ktura jest
    słodka!:O)
    tak więc uratowałeś się tylko tym że masz potwierdzenie wpłaty za wynajem, a
    więc nie wmówi ci że nie wynajmowałęś u niej:O)
    a po zakończeniu roku podatkowego proszę upszejmy donosik do US o
    podejrzenie niepłacenia podatkuf, z dołączonym kserem dowodu wpłaty za
    wynajem, pewnie donosik do urzędu miasta i ewentualnie spułdzielni
    mieszkaniowej też może jej krwi napsuć, więc pamiętaj ze zemsta jest
    słodka!:O)