  • 11. Data: 2006-06-14 19:10:36
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - zmiana zamków
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Piotr Kubiak napisał:

    > A nie jest tak, że żonie w tym przypadku mieszkanie przysługuje z
    > automatu, niezależnie od treści umowy jaką zawarł mąż? Mówię o art.
    > 28(1) krio.

    Mylisz pojęcia. Było o zameldowaniu, a ty piszesz o prawie korzystania z
    mieszkania. To dwie odrębne kwestie.

    -------------------+
    -------------------+

  • 12. Data: 2006-06-14 20:07:32
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Mylisz pojęcia. Było o zameldowaniu, a ty piszesz o prawie korzystania z
    > mieszkania. To dwie odrębne kwestie.

    Cytuj uważniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 13. Data: 2006-06-15 11:19:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Paweł Sakowski [###p...@s...pl.###] napisał:
    > Mylisz pojęcia. Było o zameldowaniu, a ty piszesz o prawie
    korzystania z
    > mieszkania. To dwie odrębne kwestie.

    Nie, to dokładnie dwie te same rzeczy. Jeśli ktoś ma prawo z
    mieszkania korzystać i to mieszkanie faktycznie zamieszkuje, to na
    mocy samej ustawy bez dodatkowych obostrzeń może, a nawet ma obowiązek
    się tam zameldować.

  • 14. Data: 2006-06-15 11:25:15
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Robert Tomasik napisał:
    > Jeśli ktoś ma prawo z
    > mieszkania korzystać i to mieszkanie faktycznie zamieszkuje, to na
    > mocy samej ustawy bez dodatkowych obostrzeń może, a nawet ma obowiązek
    > się tam zameldować.

    Wystarczy spełnienie drugiego z warunków.

  • 15. Data: 2006-06-15 11:50:46
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Wystarczy spełnienie drugiego z warunków.

    Spełnienie drugiego z warunków implikuje spełnienie pierwszego. Choćby i
    to prawo wynikało z posiadania w złej wierze.