  • 11. Data: 2008-10-25 08:50:37
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - prawo i praktyka - sporo konkretnych pytan [dlugie]
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > To podwyższa dość mocno koszty, aczkolwiek może tam są poważne oferty, a nie
    > jacyś naciągacze.

    Tylko czasami biura same naciągają.

    Nie wiem jak teraz, ale jak ja szukałem kilka razy mieszkań na wynajem w
    Wawie, to mieszkaniu ukazujące się w poniedziałek na szybko.pl /
    gumtree.pl w środę było już nieaktualne.

    Nie ma tu zbytnio miejsca na czas i ruchy biura nieruchomości. Ja
    polecam wziąć kogoś znajomego (dla drugiej opinii) i pochodzić samemu po
    mieszkaniach.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 12. Data: 2008-10-26 10:51:31
    Od: "Piotr" <m...@w...pl>

    ]> Nie wiem jak teraz, ale jak ja szukałem kilka razy mieszkań na wynajem w
    > Wawie, to mieszkaniu ukazujące się w poniedziałek na szybko.pl /
    > gumtree.pl w środę było już nieaktualne.

    Tak ciezko znalezc mieszkanie w wawie? Dlaczego? Zdawac by sie moglo ogromna
    aglomeracja, duzo sie buduje....

  • 13. Data: 2008-10-26 10:52:59
    Od: "Piotr" <m...@w...pl>

    > 13) Jakie przepisy byloby dobrze poczytac, by miec jasnosc. Moze ktos
    > widzial jakis dobry poradnik w sieci na ten temat. Niby sporo tego jest,
    > ale wszystkie takie ogolne, zawierajace czesto oczywiste informacje, a
    > brak szczegolow.

    Wracajac jeszcze do zrodlowych pytan - jakie przepisy poza podanym juz kc
    warto by przeczytac?

  • 14. Data: 2008-10-26 13:24:20
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Piotr pisze:
    > Tak ciezko znalezc mieszkanie w wawie? Dlaczego? Zdawac by sie moglo ogromna
    > aglomeracja, duzo sie buduje....

    I jeszcze więcej wynajmuje, większość w opłakanym stanie, po zabójczych
    cenach, bo ludzie i tak wynajmą :)

    Buduje się bardzo dużo, ale daleko, a wynajmujący szukają głównie blisko
    centrum, gdzie jest dużo starych budynków, a jak są nowe to drogie.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \