  • 111. Data: 2011-12-08 20:35:13
    Temat: Re: No właśnie jak u nas rzadzący mogą robić burdel
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 1:12 PM, XL wrote:

    > Umiesz czytać ze zrozumieniem? - to przeczytaj, co piszę: "Daje prawo do
    > przebywania, ale nie do WŁASNOŚCI."
    > Przebywanie w lokalu a prawa do lokalu to różne sprawy.

    Nie daje prawa do żadnego przebywania.

  • 112. Data: 2011-12-08 21:32:24
    Temat: Re: Wynajem mieszkania i brak zameldowania
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia 8 Dec 2011 21:07:12 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2011-12-08, XL <i...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nieprawda.

    Jak "nieprawda", kiedy waśnie z tym się co rusz spotykam.

    --
    XL

  • 113. Data: 2011-12-08 21:33:07
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia 8 Dec 2011 21:08:34 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2011-12-08, XL <i...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A co w tym jest niejasnego? O.o

    Brak jednoznaczności.
    --
    XL

  • 114. Data: 2011-12-08 21:33:44
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 14:33:18 -0600, witek napisał(a):

    > Nie jest wymagana.

    > ciekawe, że cię z ruzędu nie wywalili, bo powinni.

    No widzisz, pewnie mam tam niezłe chody :->
    --
    XL

  • 115. Data: 2011-12-08 21:34:40
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 14:34:08 -0600, witek napisał(a):

    > raczej urzędnikom
    > ale tylko do poziomu urzednik + 1.
    > szefostwo juz nie ma wątpliwości.

    Tyle że szefostwo nie załatwia sprawy pojedynczego petenta.

    --
    XL

  • 116. Data: 2011-12-08 22:14:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 3:34 PM, XL wrote:

    > Tyle że szefostwo nie załatwia sprawy pojedynczego petenta.

    a ten argument to do czego?

  • 117. Data: 2011-12-08 22:15:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 3:32 PM, XL wrote:

    > Jak "nieprawda", kiedy waśnie z tym się co rusz spotykam.

    ja się co rusz nie spotykam.
    Łącznie z zameldowaniem się na budowie bez odbioru technicznego.
    Nikt nie robił problemu.

  • 118. Data: 2011-12-08 22:16:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 3:33 PM, XL wrote:

    > Brak jednoznaczności.

    brak jednoznacznosci to ja widze na lekcjach matematyki, kiedy to
    nauczyciel powinien postawic ci banke z operatorow logicznych bo
    jednoznacznie ci sie należała.

  • 119. Data: 2011-12-08 23:36:56
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 16:14:12 -0600, witek napisał(a):

    > a ten argument to do czego?

    Do praktyki urzędniczej i prawnej.
    --
    XL

  • 120. Data: 2011-12-09 07:24:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2011 15:49, witek pisze:

    > który można zorganizować zupełnie inaczej.

    Wiele rzeczy można. Ale na razie jest tak.