  • 1. Data: 2005-06-03 16:51:10
    Temat: Wynajem mieszkania a płacenie czynszu ??
    Od: "PYTON" <j...@g...pl>

    Witam, może ktoś z grupowiczów mnie oświecić bo spotkałem się z takim
    problemem a że nie mam wiele wspólnego z prawem wiec pytam fachowców
    Koleżanka wynajmuje mieszkanie,w grudniu 2004 do drugiego pokoju
    wprowadził się wspólokator, mieszkał miesiąc i zapłacił za ten miesiąc
    czynsz, niestety w styczniu zniknął, z pewnego źródła dowiedzieliśmy się że
    jest za granica, jednak nie poinformował znajomej o tym, no i oczywiście nie
    płacił czynszu za pokuj, znajoma nie mogła opłacać sam czynszu ze względów
    finansowych ów człowiek był informowany (meil, nagrywani na sekretarce) że
    jeśli nie mieszka niech zabierze rzeczy niestety bez odzewu a czynsz trzeba
    płacić wiec postanowiła w kwietniu sprzedać poprostu część jego rzeczy i za
    te pieniądze zapłacić zaległe raty za czynsz,. Wczoraj zjawił się ów
    człowieczek i twierdzi że nie miała do tego prawa. I moje pytanie kto miał
    racje ??

    Pozdrawiam Pyton

  • 2. Data: 2005-06-03 17:20:11
    Temat: Re: Wynajem mieszkania a płacenie czynszu ??
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    PYTON napisał(a):

> [...]
    > te pieniądze zapłacić zaległe raty za czynsz,. Wczoraj zjawił się ów
    > człowieczek i twierdzi że nie miała do tego prawa. I moje pytanie kto miał

    Oczywiscie ze nie miala prawa sprzedac jego rzeczy, teraz narazila sie
    na duzo wieksze nieprzyjemnosci.
    Ten felerny wspolokator moze zlozyc doniesienie do prokuratury o
    kradziez miena

    Jacek

  • 3. Data: 2005-06-03 17:34:34
    Od: "PYTON" <p...@r...wroc.pl>

    > Oczywiscie ze nie miala prawa sprzedac jego rzeczy, teraz narazila sie
    > na duzo wieksze nieprzyjemnosci.
    > Ten felerny wspolokator moze zlozyc doniesienie do prokuratury o kradziez
    > miena

    No Ok a co ze sprawą umowy o wynajem ?? skoro nie płacił to nie
    wywiązywał się z umowy, nie mogła mieć innego lokatora gdyż pokuj był zajęty
    przez masę jego rzeczy ??

    Pozdro Pyton

  • 4. Data: 2005-06-03 18:18:50
    Od: "PYTON" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A nie przywłaszczenie przypadkiem? ;)

    Hmm czyli tak z mojego toku myślenia, na przykład prowadzę firmę
    sprzedającą koszulki nie mam kasy na magazyn, wiec wynajmuje mieszkanie
    płace za miesiąc wynajmu znikam za 6 miesięcy po czym się pojawiam i
    zabieram towar, no bo właściciel mieszkanie mimo że nie płaciłem nic mi nie
    może z towarem zrobić. Dziwne to wszystko jak dla mnie

    Pozdrawiam Pyton

  • 5. Data: 2005-06-03 18:25:13
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 6. Data: 2005-06-03 18:34:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PYTON wrote:

    > No Ok a co ze sprawą umowy o wynajem ?? skoro nie płacił to nie
    > wywiązywał się z umowy, nie mogła mieć innego lokatora gdyż pokuj był zajęty
    > przez masę jego rzeczy ??

    Skoro nie płaci, to idzie się do sądu i egzekwuje pieniądze poprzez sąd
    i komornika. Samosądy już się w Polsce skończyły.

  • 7. Data: 2005-06-03 18:35:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PYTON wrote:

> [...]
    > płace za miesiąc wynajmu znikam za 6 miesięcy po czym się pojawiam i
    > zabieram towar, no bo właściciel mieszkanie mimo że nie płaciłem nic mi nie

    Po czym w twojej firmie pojawia się komornik i egzekwuje pieniądze, za
    pozostały okres najmu.

  • 8. Data: 2005-06-03 18:46:24
    Od: "PYTON" <j...@g...pl>

    > Po czym w twojej firmie pojawia się komornik i egzekwuje pieniądze, za
    > pozostały okres najmu.

    No tak to wiele wyjaśnia , heh ale i tak dobre rozwiązanie dla ludzi
    którzy mają chwilowe problemy finansowe, a wiedzą ze w ciągu 6 miesięcy będą
    stać lepiej finansowo :))

    Pozdrawiam i dzięki za informacje :))

  • 9. Data: 2005-06-03 18:47:31
    Od: "PYTON" <j...@g...pl>