  • 1. Data: 2009-03-10 19:46:50
    Temat: Wynagrodzenie nie od tego pracodawcy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Pod adresem w tym samym lokalu działa dwóch pracodawców:
    Firma A i Firma B
    Każdy z nich zatrudnia po kilku pracowników na umowe o prace. Na skutek
    błędu ludzkiego jeden z pracowników otrzymał wynagrodzenie przelewem od nie
    tego pracodawcy.
    Jak to teraz odkręcić ?
    najprościej... pracownik ma oddać wynagrodzenie, a właściwa spółka wypłaca
    mu je jeszcze raz, ale niesamowicie to utrudnia od strony finansowo
    księgowej... koszty uzyskania przychodów itd.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://foto,3mam.net

  • 2. Data: 2009-03-10 19:50:34
    Temat: Re: Wynagrodzenie nie od tego pracodawcy
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wyskrobał(a):
> [...]
    > wypłaca mu je jeszcze raz, ale niesamowicie to utrudnia od strony
    > finansowo księgowej... koszty uzyskania przychodów itd.

    Albo tak albo niech firma, która miała wypłacić wynagrodzenie, przeleje jego
    równowartość firmie, która niesłusznie zapłaciła. Sam tylko sobie odpowiedz
    na pytanie w którym rozwiązaniu jest mniej rzeźby podatkowo-księgowej.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-03-10 21:51:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > najprościej... pracownik ma oddać wynagrodzenie, a właściwa spółka wypłaca
    > mu je jeszcze raz, ale niesamowicie to utrudnia od strony finansowo
    > księgowej... koszty uzyskania przychodów itd.

    Nic nie utrudnia, bo taka nietrafiona wypłata nie stanowi kosztów, takoż i
    jej korekta nie spowoduje ich obniżenia.