  • 1. Data: 2010-01-24 13:59:19
    Temat: Wynagordzenie prowizyjjne, ktore akty prawne reguluja
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    Ktore akty prawne reguluja kwestie wynagrodzenia prowizyjnego i czy
    nadal jest tez ze pracownik musi otrzymac najnizsza krajowa majacy
    pensje ww. systemie???

  • 2. Data: 2010-01-24 15:12:51
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Ktore akty prawne reguluja kwestie wynagrodzenia prowizyjnego i czy
    > nadal jest tez ze pracownik musi otrzymac najnizsza krajowa majacy
    > pensje ww. systemie???

    Kazdy kto pracuje minmum 40 godzin tygodniowo w sposób opisany w artykule 22
    kodeksu pracy, pracuje "na etat" i powienien dostac minimalna krajowa i to
    niezaleznie od tego jaka umowe zawarl.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2010-01-25 06:14:53
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 24 Jan 2010 16:12:51 +0100, andreas napisał(a):

    > Kazdy kto pracuje minmum 40 godzin tygodniowo w sposób opisany w artykule 22
    > kodeksu pracy, pracuje "na etat" i powienien dostac minimalna krajowa i to
    > niezaleznie od tego jaka umowe zawarl.

    Podobno Totalizator Sportowy (ten od lotto, multi itd.) nie zatrudnia na
    etat, a na zlecenie dając % od sprzedaży; kto nie wyrobi to wyrównują ze
    środków własnych do najniższej ustawowej

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow
    _k_Warszawy_20070930-32.php

  • 4. Data: 2010-01-25 12:01:24
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    andreas pisze:

> [...]
    > artykule 22 kodeksu pracy, pracuje "na etat" i powienien dostac
    > minimalna krajowa i to niezaleznie od tego jaka umowe zawarl.

    Żeby uściślić - "powienien dostac minimalna krajowa" - pomnożoną przez
    "część" etatu.