  • 11. Data: 2010-08-21 01:07:11
    Temat: Re: Wymogi rejestracji w Urzedzie Pracy
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Sat, 21 Aug 2010 00:09:17 +0200, Piotr M wrote:

    > Kurcze, nie mogę jaśniej napisać. Nie chodzi o zasiłek, a o status osoby
    > bezrobotnej. Aby taki uzyskać trzeba wypełnić formularz i napisać gdzie
    > się pracowało i wpisać w osobną rubrykę ostatniego pracodawcę.

    Już Ci napisano, że mozesz nic nie wpisywać.

    --
    Mar.

  • 12. Data: 2010-08-21 05:58:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-08-2010 o 03:07:11 MAR <M...@s...org> napisał(a):

    > Już Ci napisano, że mozesz nic nie wpisywać.

    Pewnie ze można, nikt nie zmusza, ale tym samym uważasz, że jak nie
    wpiszesz ostatniego swojego pracodawcy to podpisujesz się pod prawdziwym
    oświadczeniem? Ja uważam, że UP w praktyce zmusza do składania fałszywych
    oświadczeń (oczywiście rejestracja nie jest obowiązkowa i zawsze można tak
    powiedzieć, tylko czy to mądre), chyba że Ty lub ktoś ma inny merytoryczny
    wniosek.

    I tak w ogóle, np przy sprawdzaniu przez urzędnika formularza (co jest
    naturalne i ok), zapyta o puste pole, to odpowiesz, że nie musisz
    odpowiadać? Przecież to głupie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2010-08-21 08:05:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-21 07:58, Użytkownik Piotr M napisał:

    > I tak w ogóle, np przy sprawdzaniu przez urzędnika formularza (co jest
    > naturalne i ok), zapyta o puste pole, to odpowiesz, że nie musisz
    > odpowiadać? Przecież to głupie.

    Ale dlaczego sam chcesz zatajać tego pracodawcę ?
    Wpisz a świadectwa pracy nie pokaż bo nie masz i po dyskusji.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-08-21 12:30:27
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
[...]

    Albo jesteś małoletni albo dopiero przyjechałeś do tego kraju?

  • 15. Data: 2010-08-21 13:36:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-08-2010 o 10:05:08 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Ale dlaczego sam chcesz zatajać tego pracodawcę ?
    > Wpisz a świadectwa pracy nie pokaż bo nie masz i po dyskusji.

    No właśnie tak nie można, bo jak wpiszesz i nie przedstawisz świadectw
    pracy lub umów to Cie nie zarejestrują.

    To jak wpisać ostatniego pracodawce?

  • 16. Data: 2010-08-21 13:37:27
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-08-2010 o 15:36:07 Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

    > No właśnie tak nie można, bo jak wpiszesz i nie przedstawisz świadectw
    > pracy lub umów to Cie nie zarejestrują.
    >
    > To jak wpisać ostatniego pracodawce?

    Jeżeli chcesz się czuć dobrze że nie wpisałeś nieprawdy, to chyba musisz
    niestety przejść całą drogę administracyjna.

    --
    Tomek

  • 17. Data: 2010-08-21 13:38:24
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-08-2010 o 14:30:27 Arturro <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > odpowiadać? Przecież to głupie.
    >
    > Albo jesteś małoletni albo dopiero przyjechałeś do tego kraju?

    Rozumiem, że Ty jesteś wieloletni i potrafisz odpowiednio i zgodnie z
    prawem wypełnić taki formularz.

  • 18. Data: 2010-08-21 13:41:42
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-08-2010 o 15:37:27 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Jeżeli chcesz się czuć dobrze że nie wpisałeś nieprawdy, to chyba musisz
    > niestety przejść całą drogę administracyjna.

    Ale to utopia, nieporozumienie i bzdura, aby do tych celów wynajdywać
    papiery potwierdzające pracę z jakiś archiwów np z przed 30 lat. No
    właśnie pomysłu nie mam i bardzo się zdziwiłem że UP stawia tak sprawę.

  • 19. Data: 2010-08-21 13:51:43
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-08-2010 o 15:41:42 Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

    > Ale to utopia, nieporozumienie i bzdura, aby do tych celów wynajdywać
    > papiery potwierdzające pracę z jakiś archiwów np z przed 30 lat. No
    > właśnie pomysłu nie mam i bardzo się zdziwiłem że UP stawia tak sprawę.

    Rozumiem ten ból, ale nic nie poradzę :)
    Gdy sprowadzałem auto z DE to na zgłoszeniu do akcyzy zabrakło mi miejsca,
    co bardzo zdziwiło celnika - ludzie po prostu poświadczają nieprawdę,
    nawet o tym nie wiedzą, a wpada w porywach może jeden procent

    --
    Tomek