  • 1. Data: 2009-11-24 18:24:03
    Temat: Wymiar niesprawiedliwosci - o tej kobiecie co jej corka prowadzila
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Wlasnie w rmfie powiedzieli, ze za to ze pozwolila nieletniej corce
    prowadzic a ona pijana jechala na tylnej kanapie to uwaga:

    "Nalozyli na kobiete zakaz prowadzenia pojazdow i zabrali PJ!!"

    Icek

  • 2. Data: 2009-11-24 18:51:50
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > Wlasnie w rmfie powiedzieli, ze za to ze pozwolila nieletniej corce
    > prowadzic a ona pijana jechala na tylnej kanapie to uwaga:
    >
    > "Nalozyli na kobiete zakaz prowadzenia pojazdow i zabrali PJ!!"

    Ponoć najpierw prowadziła

  • 3. Data: 2009-11-24 18:52:22
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Icek napisał(a) w <heh7ak$7sa$1@node1.news.atman.pl> :

    > Wlasnie w rmfie powiedzieli, ze za to ze pozwolila nieletniej corce
    > prowadzic a ona pijana jechala na tylnej kanapie to uwaga:
    >
    > "Nalozyli na kobiete zakaz prowadzenia pojazdow i zabrali PJ!!"
    Masz rację. To rażąca niesprawiedliwość. Powinni jej zabrać prawa
    rodzicielskie i wsadzić do pierdla.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 4. Data: 2009-11-24 19:22:44
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Icek pisze:
> [...]
    > prowadzic a ona pijana jechala na tylnej kanapie to uwaga:
    >
    > "Nalozyli na kobiete zakaz prowadzenia pojazdow i zabrali PJ!!"

    A na jakiej podstawie ?

    Ja pierdole co to za qrwa jebniety kraj .

  • 5. Data: 2009-11-24 19:34:39
    Od: games <g...@g...home.pl>

    op23 pisze:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > Ponoć najpierw prowadziła

    Ponoc jadwiga miala 11 lat jak wyszla za maz a jej maz byl pedofilem.

  • 6. Data: 2009-11-24 19:35:21
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację. To rażąca niesprawiedliwość. Powinni jej zabrać prawa
    > rodzicielskie i wsadzić do pierdla.
    >

    > --
    No spoko, mówili że grozi jej do 10 lat.... szkoda że nie do 15-tu bo tyle
    chyba jest czasem za morderstwo...... ale jeśli nie miała gaśnicy i apteczki
    to 20 powinno być.... qrwa, gdzie ja mieszkam....

  • 7. Data: 2009-11-24 20:01:36
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 24 Lis, 20:22, games <g...@g...home.pl> wrote:

    > A na jakiej podstawie ?
    >
    > Ja pierdole co to za qrwa jebniety kraj .

    Nazistowski kraj.

    Anarchia.

  • 8. Data: 2009-11-24 20:52:59
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl>

    > Ponoc jadwiga miala 11 lat jak wyszla za maz a jej maz byl pedofilem.

    Jadzia ? Baba Jadzia ?

  • 9. Data: 2009-11-25 09:24:36
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Icek pisze:
    > Wlasnie w rmfie powiedzieli, ze za to ze pozwolila nieletniej corce
    > prowadzic a ona pijana jechala na tylnej kanapie to uwaga:
    >
    > "Nalozyli na kobiete zakaz prowadzenia pojazdow i zabrali PJ!!"

    Ale co - tylko to? Czuje, że coś tu jest ostro przekręcone.
    Aczkolwiek postawa do zakazu prowadzenia pojazdów pewnie też by była.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 10. Data: 2009-11-25 09:27:14
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Icek pisze:
    > Wlasnie w rmfie powiedzieli, ze za to ze pozwolila nieletniej corce
    > prowadzic a ona pijana jechala na tylnej kanapie to uwaga:
    >
    > "Nalozyli na kobiete zakaz prowadzenia pojazdow i zabrali PJ!!"

    Przecież ta akcja miała miejsce kilka dni temu. Myślisz, że w tak
    krótkim czasie doszłoby do wydania wyroku? Podejrzewam, że jeśli w
    RMF-ie powiedzieli prawdę, to podstawą rozstrzygnięcia był art. 276 KPK
    - zakaz prowadzenia pojazdów tytułem środka zapobiegawczego.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl